Hilde Skrevet 6. november 2004 #1 Skrevet 6. november 2004 Skulle ta ut penger i minibank, men fikk beskjeden "kunne ikke utføre tjenesten" etter at kode var tastet, men før pengene kom ut. Hva gjør jeg egentlig? (Pengene er trukket fra konto)
Polly Ester Skrevet 6. november 2004 #2 Skrevet 6. november 2004 Pengene er bare reservert. Det vil ta noen få dager, kanskje ut til tirsdag eller noe sånt, og så vil pengene bli satt tilbake på kontoen din. Dette har skjedd noen få ganger hos oss også - og det er kjempesurt hvis det ikke er mer penger på konto, men det er ikke så veldig mye å få gjort før banken din setter pengene tilbake. Men, hvis du har postbanken, kan du ringe dem i dag, bare for å få bekreftet det jeg skriver her - tlf.nr står på forsiden av postbanken.no, vil jeg tro. Er det en vanlig bank, må du vente til mandag.
Usikker Skrevet 6. november 2004 #3 Skrevet 6. november 2004 Skulle ta ut penger i minibank' date=' men fikk beskjeden "kunne ikke utføre tjenesten" etter at kode var tastet, men før pengene kom ut. Hva gjør jeg egentlig? (Pengene er trukket fra konto)[/quote'] De ble faktisk overført til MIN konto Neida - de vil bli ført tilbake til din konto - ingen grunn til bekymring!
Hilde Skrevet 6. november 2004 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2004 Forbanna surt fordi det nesten ikke stod igjen penger der ja, Wander. Jaja, får bare vente noen dager da. (har konto i en bitteliten lokalbank, så tviler på at det er noen vits i å prøve å få kontakt med de før mandag gitt..)
Usikker Skrevet 6. november 2004 #5 Skrevet 6. november 2004 Hjelper nok ikke å kontakte banken nei - og det er det samme om det er en "stor eller liten" bank. Dette er såkalt "system-generert" - og alt skjer automatisk. Korreksjonen også! Men kjedelig er det - det er det ikke noe tvil om :-?
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #6 Skrevet 6. november 2004 Jeg fikk en beklagelse fra banken min om at de hadde trukket meg for mye i gebyr, og de beklaget sterkt konsekvensene det hadde fått for meg.... Det dreide seg om 1 kr.
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #7 Skrevet 6. november 2004 Sparebanken Vest har faktisk kundebetjening til og med om søndagen. Det koster deg jo ikke mye å sjekke åpningstidene for kundebetjening...
*tine* Skrevet 6. november 2004 #8 Skrevet 6. november 2004 Det trenger ikke ta så mange dager før de blir tilbakeført.. Har opplevd at det skjedde samme dag som de ble trukket.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå