AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #21 Skrevet 3. juli 2016 2 minutter siden, Steve Rogers skrev: Dårlig sko? Vært mye mer aktiv en vanlig? Jeg kjøpte noen sko her om dagen, brukte dem i to dager og endte opp med smerter i høyre foten, kramper og bare så vondt. Kastet dem. Har samme skona som jeg har brukt hjemme. Ja, har gått en del.. Mest at og fram til ting og tang . Anonymkode: c91a5...02d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #22 Skrevet 3. juli 2016 16 minutter siden, Khloe skrev: Ikke nødvendigvis, det kommer veldig an på hvordan du for eksempel har belastet føttene dine Se for deg at du har et gnagsår på venstre fot. Da vil du nok gå litt skjevt og belaste høyre for mer for å unngå smerten gnagsåret gir. Resultatet kan være stølhet eller vondt i høyrefoten dagen etter. Jeg skjønner at det kan være litt skummelt når du får smerter helt ut av det blå, men tenk på hvor mye smerter man er ment å ha i løpet av livet som egentlig er helt ufarlig. Nå mener jeg selvfølgelig ikke at smerter ikke skal tas på alvor, men i dette tilfellet tror jeg du bekymrer deg litt mer enn det som er nødvendig. Men som sagt; følg litt med, og merker du ikke noen endringer i leggen, så kan du nok fortsette en bekymringsfri ferie Blodpropp på flyreiser er mer vanlig ved lengre distanser og ved høy alder. Men er du generelt frisk, så har du nok ikke fått det. Hvis det kan berolige deg enda mer: Jeg var 100 % sikker på at jeg hadde blodpropp for et år tilbake, da jeg hadde STORE smerter i leggen. Men det viste seg at jeg bare hadde feilbelastet ryggen på trening, og fått en liten utbuking på en skive i korsryggen som presset på en nerve. Det høres dramatisk ut, men det var HELT ufarlig og gikk over med god veiledning fra fysio, samt tøying og massasje Så det er ikke alltid så ille som man tror! Mener ikke at man skal bagatellisere alt av ryggplager nå, men i mitt tilfelle var det helt uskyldig. Tusen takk, snill du er:) merker ikke så mye akkurat nå, men det kommer litt etter jeg har gått. I natt før jeg sovnet var det veldig ubehagelig i leggen. Urolig på en måte.. Anonymkode: c91a5...02d
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 3. juli 2016 #23 Skrevet 3. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har samme skona som jeg har brukt hjemme. Ja, har gått en del.. Mest at og fram til ting og tang . Anonymkode: c91a5...02d Kan det være at du har vært mer aktiv til vanlig? Jeg har en sittestillende jobb og når jeg kommer på ferie så går vi jo hele tiden så beina mine er ikke helt i vater på ferie. Der er det også høyre som får lide på grunn av at jeg belaster beina forskjellig. Det rister, dirrer, og jeg har lyst til å hyle av smerte etter en lang dag med gåing. Pleier å være 5-10 minutter før det går over, og man kan sove igjen. Jeg tror det er det som heter krampe.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #24 Skrevet 3. juli 2016 2 minutter siden, Steve Rogers skrev: Kan det være at du har vært mer aktiv til vanlig? Jeg har en sittestillende jobb og når jeg kommer på ferie så går vi jo hele tiden så beina mine er ikke helt i vater på ferie. Der er det også høyre som får lide på grunn av at jeg belaster beina forskjellig. Det rister, dirrer, og jeg har lyst til å hyle av smerte etter en lang dag med gåing. Pleier å være 5-10 minutter før det går over, og man kan sove igjen. Jeg tror det er det som heter krampe. Ja kan nok være det.. Men jeg hadde vondt i hele går. Nå ligger jeg fortsatt i senga, så vet ikle hvordan det blir senere. Men kjenner litt ubehag. Leggen er nesten litt stiv og verker litt av og til. Men får se hvordan det går går vell over Anonymkode: c91a5...02d
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 3. juli 2016 #25 Skrevet 3. juli 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja kan nok være det.. Men jeg hadde vondt i hele går. Nå ligger jeg fortsatt i senga, så vet ikle hvordan det blir senere. Men kjenner litt ubehag . Leggen er nesten litt stiv og verker litt av og til. Men får se hvordan det går går vell over Anonymkode: c91a5...02d Høres veldig kjent ut. Aldri hatt vondt-vondt, men hatt ganske ubehag i tillegg i perioder. Har du ordentlig sko til å gå i eller vandrer du rundt i sandaler?
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #26 Skrevet 3. juli 2016 Hvis ubehaget / smerter går over, betyr det at blodproppen har "løsnet" og gått til lungene? Og er det skikkelig smertefullt med blodpropp i leggen?? Anonymkode: c91a5...02d
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #27 Skrevet 3. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis ubehaget / smerter går over, betyr det at blodproppen har "løsnet" og gått til lungene? Og er det skikkelig smertefullt med blodpropp i leggen?? Anonymkode: c91a5...02d Blodpropp er så forgrøsselig vondt at du VET at du har det.. Anonymkode: abc03...367
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå