AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Hei, jeg sliter for tiden med allergi og tett nese, har så tett nese at jeg synes det er vanskelig å spise jeg får bare til å puste gjennom munnen og ikke gjennom nesa jeg må alltid ha munnen åpen for å ikke puste tungt, og det blir et problem når jeg skal spise og jeg kan jo ikke spise med åpen munn heller akkurat. Jeg bruker medisinene aeirus, avamys nesespray og singulair tabletter. Det jeg lurer på er om det kansje finnes noen andre medisiner? Jeg har jo astma og men vet ikke om det har noen betydning for dette problemet om jeg kansje skulle byttet ut de også med noe annet? Anonymkode: 1337e...2c2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Du er godt medisinert dersom du bruker medisinene dine riktig? Kontakt lege om problemet vedvarer. Anonymkode: 549b5...0d1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er godt medisinert dersom du bruker medisinene dine riktig? Kontakt lege om problemet vedvarer. Anonymkode: 549b5...0d1 ja,jeg bruker de riktig, har hatt det problemet lenge Anonymkode: 1337e...2c2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå