Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaringer med produktene? Har lest mye bra om de, men mange av produktene er ganske så dyre. Verdt det hvis de funker, men tenkte å høre litt rundt først.

Har forsåvidt kjøpt: Renseskum fra den African Red Tea serien, og valnøttskrubben, den blå (husker ikke navnet). Veldig fornøyd med begge, de etterlater huden silkemyk og herlig. 

Noen som har prøvd kremer eller andre produkter?

Skrevet

Jeg har On the go cleanser og Grease relief ansiktstoner. Veldig fornøyd med begge to, føler huden blir ordentlig ren og føles ikke tørr. Skulle gjerne prøvd kremene derifra også, men jeg får meg ikke til å bruke 5-600 kr på ansiktskrem :/ 

Skrevet
12 minutter siden, Rosewood skrev:

Jeg har On the go cleanser og Grease relief ansiktstoner. Veldig fornøyd med begge to, føler huden blir ordentlig ren og føles ikke tørr. Skulle gjerne prøvd kremene derifra også, men jeg får meg ikke til å bruke 5-600 kr på ansiktskrem :/ 

Så bra du er fornøyd! Jeg er veldig nysgjerrig på produktene og kan strekke meg til å bruke en del penger på de, men da vil jeg gjerne vite at det fungerer først :-)

Skrevet
9 timer siden, tuppsjura skrev:

Så bra du er fornøyd! Jeg er veldig nysgjerrig på produktene og kan strekke meg til å bruke en del penger på de, men da vil jeg gjerne vite at det fungerer først :-)

Men det som fungerer for en, trenger ikke nødvendigvis funke for deg😊 Jeg synes OH er oppskrytt. Funket ikke for meg.

Skrevet

Jeg synes den Nuture Me-kremen er veldig god, har hud som trenger masse fukt. Likedan er jeg glad i det c-vit serumet. 

Den blå øyekremen som du ruller over og under øynene er kjempegod! Posete øyne forsvinner på 1-2-3! Veldig kjekt etter en sen kveld når man må se opplagt ut dagen etter.. 

Når jeg skal ut å reise så bruker jeg å kjøpe de renseserviettene, de gule. Lettvindt og tar liten plass. 

AnonymBruker
Skrevet

Den blå øyegeleen funket for meg. Du kan jo be om å  få noen tester på parfymeriet ditt, så finner du ut av hva som funker for deg. Litt surt å bruke mange hundre på noe som ikke funker.

Anonymkode: 19652...3b7

Gjest Notatboka
Skrevet

Jeg har prøvd litt av hvert derifra. De jeg er mest fornøyd med er rensen fra african red tea og et overnight serum i grønn pumpeflaske. Ikke fullt så fornøyd med sheer transformation kremen og hadde aldri kjøpt denne til fullpris.

Alt i alt så er Ole Henriksen et merke med gode produkter, men for meg personlig er de ikke verdt prisen. Hadde jeg sett favorittene på tilbud hadde jeg nok kjøpt de,  men til vanlig har jeg andre produkter som er bedre for lommeboka og gjør den samme jobben :)

Skrevet

Helkræsj for meg, fikk masse kviser. Synd, for de luktet godt. Men kjøpte en haug med produkter samtidig, så vet ikke om alle var dårlige mot huden eller om det var enkelte ting jeg reagerte på. Men det er mye parfyme og shit i OH, beautypedia gir slakt på absolutt alt fra OH. Kan legge til at jeg har acneprone hud da, så reagerer ekstra lett. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Har brukt MASSE forskjellig fra Ole Henriksen  - har vært superfornøyd med samtlige produkter! Anbefales på det varmeste! :)

Skrevet

Jeg er også fornøyd med OH. Vet at mange ikke får noe ut av Sheen transformation, men det gjør jeg. Gir meg ikke så fet hud, og jeg blir fornøyd med hudtonen. Bruker flere av de produktene, og er hittil fornøyd. Har hørt om andre produkter man får bestilt fra et nettsted som heter Sante. Skal være produkter uten giftige tilsetningsstoffer og de som bruker de produktene er meget fornøyde. Vurderer å prøve ut de etter hvert også.

Skrevet

Er veldig fornøyd med Ole Henriksen. Bruker produkter fra både den røde og oransje serien + walnut scrub. Har veldig fin og glatt hud nå takket være disse produktene. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd en god del OH produkter, og de produktene jeg liker er:

- OH ultimate lift eye gel (utrolig god nattgele for øyene, kjøler ned øynene og fjerner hovenhet)

- OH African red tea foaming cleanser (mild og god skummende rens)

- OH Empower foaming milk cleanser (mild og god rens, bare denne og african rensen jeg liker fra OH, de andre tørker ut huden min og den føles stram etter rens)

- OH Truth serum (vitamin c serum som virkelig gir huden min glød)

- OH Firm action mask (ser en forskjell etter bruk, huden er strammet opp og dyprenser virkelig)

- OH Total truth eye cream spf 15 (god øyekrem med spf, synes det er vanskelig å finne øyekrem med spf som ikke irriterer øynene mine da jeg bruker linser)

- OH Perfect truth cc cream broad Spectrum spf 30 i fargen light (god cc krem som gir huden mye fukt og glød. Passer nok ikke hvis man er fet i huden noe jeg ironisk nok er, men perfekt når huden min er veldig "sliten" og jeg allikevel ønsker litt dekkevne og sminke uten å bruke en full Foundation. Men fargen light er relativt mørk, så den vil nok ikke passe de med veldig lys hudtone)

- OH Perfect truth cc eyecream broad Spectrum spf 15 (en lysreflekterende øyekrem med farge som da samtidig gjør den til en concealer samtidig som den gir fukt og pleie til øynene, sparer tid da det er ett alt-i-ett-produkt for øynene og dermed perfekt på reise osv)

Jeg har prøvd flere andre produkter fra OH serien, men de har jeg ikke likt. Særlig ikke de andre rensene, da jeg synes at de tørker ut huden min (og jeg har egentlig litt fet hud, så det sier litt). Tonerene har jeg absolutt ikke likt. Og foretrekker dagkrem/nattkrem fra andre merker. Men de produktene over er produkter jeg virkelig liker og finnes som regel på badet mitt. Og det er også de produktene jeg ser effekt av på huden min.

Anonymkode: be7d5...889

AnonymBruker
Skrevet

Har kun prøvd Walnut scrub'en, og den er FANTASTISK i alle fall! Kjøpt den flere ganger - da det er den eneste ansiktsskrubben jeg har prøvd som jeg faktisk elsker. Den gjør huden så silkemyk og "ren" etterpå, og den lukter helt nydelig også. Som marsipan. :P 

Anonymkode: 2af14...12a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...