AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Hei jeg tenker å ta en nipplepiercing men har ikke noe erfaring med piercing og har derfor noen spørsmål jeg håper dere kan svare på. Hvor vondt var det fra en skala på 1 til 10? Er det mulig å få tatt bedøvelse først? Hva trenger jeg å vite om piercing i brystvorten før jeg tar det? Er det finest med piercing i en eller begge nipplene? Blir det stygge og synlige arr/hull om man velger å ta den ut? Anonymkode: 14d24...5f5
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Jeg tok da jeg var 17, men tok den ut etter 7-8 år. Ikke så veldig vondt å ta egentlig, men jeg blødde endel etterpå. Du trenger ikke bedøvelse. Jeg syns det er finest med piercing i kun ene nippelen. Jeg valgte etterhvert å ta den ut fordi jeg var lei av at den hang seg fast i enten håret, bhen eller håndkle hele tiden. Det gjorde vondt. Nå er den ene nippelen litt større enn den andre, og det ser ut som det fortsatt er hull på begge sider selv om jeg neppe får i en piercing. Er 2 år siden jeg tok den ut nå. Anonymkode: efdea...315
Viand Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 På en skala fra 1 til 10, vil jeg si 8. For det var vondt. Skikkelig vondt. Vi snakker ikke om en smerte man ikke overlever, men du kommer til å merke det. Bedøvelse er ikke nødvendig, for smerten varer kun i noen sekunder. Om man ikke takler smerten ved en piercing, tenker jeg at man ikke burde ta en piercing Du må være flink til å rense den/dem, for det blir lett infeksjon. Det er umulig å unngå å være borti dem (bh, klær, dyne, hår etc) og da er faren for infeksjon. Rens flere ganger hver dag. Jeg har i begge, og syns definitivt at det er finere enn i en. Det ser mer symmetrisk ut. Jeg tok begge samtidig og er veldig glad for det, hadde aaaaaldri gått tilbake for å ta en til, hehe Jeg har ikke tatt ut mine enda, så det siste spørsmålet kan jeg ikke svare på. Om du syns piercing i brystvortene er fint, sier jeg kjør på! Jeg har ikke angret et sekund
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei jeg tenker å ta en nipplepiercing men har ikke noe erfaring med piercing og har derfor noen spørsmål jeg håper dere kan svare på. Hvor vondt var det fra en skala på 1 til 10? Vil si 6. Er det mulig å få tatt bedøvelse først? Du kan jo forsøke emla-krem/plaster, men det har neppe effekt. Det er ment for barn som skal ta blodprøver. Nålene er LITT ulike, for å si det forsiktig. Jeg hadde ikke tatt meg bryet, det vonde går fort over. Hva trenger jeg å vite om piercing i brystvorten før jeg tar det? Det kan klø endel når det gror. Og du må være nøye med å rense. Forsiktig med toppløs soling og bading. Om du har tenkt å amme på sikt, får du to digre stråler ut til sidene når melken renner. Ikke et problem, egentlig, men greit å være obs på at det kan renne og søle ekstra. Brystvortene blir ekstra sensitive etter å ha fått piercing. Det forsvinner ikke selv om du tar dem ut og lar det gro igjen. Er det finest med piercing i en eller begge nipplene? Begge. Blir det stygge og synlige arr/hull om man velger å ta den ut? Ja, de er synlige. Stygge? Egentlig ikke. Men du ser at det har vært piercing der. Kan se litt snålt ut. Anonymkode: 14d24...5f5 Anonymkode: 2a9ef...1ba
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #5 Skrevet 3. juli 2016 Tusen takk for svarene! Setter pris på at flere svarer Anonymkode: 14d24...5f5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Den 2. juli 2016 at 17.00, AnonymBruker skrev: Hei jeg tenker å ta en nipplepiercing men har ikke noe erfaring med piercing og har derfor noen spørsmål jeg håper dere kan svare på. Hvor vondt var det fra en skala på 1 til 10? Overraskende lite vondt! Svei litt idet hullet ble stukket. Etter det har det ikke vært vondt i det hele tatt, ikke engang å rense første dagen. Er det mulig å få tatt bedøvelse først? Aner ikke. Tror ikke du trenger det. Hva trenger jeg å vite om piercing i brystvorten før jeg tar det? Som med alle andre piercinger må man være flink å rense. Jeg brukte bare intimsåpe i dusjen. Sånn sårmiddel tørker bare ut huden. Er det finest med piercing i en eller begge nipplene? Jeg har i den ene. Synes det er finest. Blir det stygge og synlige arr/hull om man velger å ta den ut? Vet ikke. Har enda min i. Anonymkode: 14d24...5f5 Anonymkode: 358f1...34b
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå