AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #41 Skrevet 3. juli 2016 Hvorfor slapp du personen inn? Det er det eneste jeg lurer på. Anonymkode: b046b...38a
Nasse1 Skrevet 11. juli 2016 #42 Skrevet 11. juli 2016 Den Saturday, July 02, 2016 at 16.30, fuglekvinnen__ skrev: En i nabolaget gikk rett inn til meg uten å ta av seg på beina. Da kom personen i fra en gård og hadde boksatvelig talt bæsj opp til leggene. Kubæsj og hestebæsj. Nå har jeg helt uten å overdrive vasket gulvet 10 ganger, kastet kluter, bøtter, sko, noen klær osv. Man aner jo ikke hva slags bakterier dette er heller, så jeg tok liksom ingen sjangser på å ha hele huset fult av dritt. Heldigvis kom ikke personen borti gardiner og sånt, men enkelte (nye) puter og sånt går rett i søpla det også. Og da er jeg snobbete og fisefin. Personen ville ha noe å drikke og det fikk personen, men det glasset måtte også kastes. Personen vasket seg på hendene, og jeg har skuret vasken og diverse og det sier litt om hvor møkkete personen var på hendene også. Deretter kastet jeg håndkler, måtte bytte ut såper og håndkler. Yes ass. Jeg visse ikke hva jeg skulle gjøre jeg. Hvor ble det av folkeskikken? Burde ikke personen ha vasket seg før personen kom og byttet tøy og ikke minst unngått å bruke støvler inn i leiligheten til folk. Personen kunne tatt med seg en ku. Så ille ble det. Det lukta i flere måneder. Hva ville dere sagt eller gjort? Jeg sa i fra at det ikke luktet så godt og at det selvsagt ikke passer med gårdsavl inn i en leilighet, men det gikk overhode ikke inn. Altså, jeg har diagnotisert ocd med primært vasketvang, og til og med jeg synes du virker hysterisk. Folk jobber i stall på heltid og går rundt i denne dritten dag inn og ut og de blir ikke syke av det. Samtidig er det fullt mulig jeg hadde reagert like dann, men ville ha tenkt at det skyldes tvangslidelsen. Om du til stadig reagerer på denne måten, kaster ting fordi det har blitt møkkete osv, gå til legen og bli henvist til psykolog. Bortsett fra det, synes jeg også det er frekt å tråkke inn i andre sitt hjem når man er skitten på bena, om det så er gjørme eller kudritt. Har ikke lest hele tråden, så beklager om jeg kommenterer på noe som er belyst senere.
fuglekvitter__ Skrevet 15. juli 2016 Forfatter #43 Skrevet 15. juli 2016 (endret) Den 11.7.2016 at 20.51, Nasse1 skrev: Altså, jeg har diagnotisert ocd med primært vasketvang, og til og med jeg synes du virker hysterisk. Folk jobber i stall på heltid og går rundt i denne dritten dag inn og ut og de blir ikke syke av det. Samtidig er det fullt mulig jeg hadde reagert like dann, men ville ha tenkt at det skyldes tvangslidelsen. Om du til stadig reagerer på denne måten, kaster ting fordi det har blitt møkkete osv, gå til legen og bli henvist til psykolog. Bortsett fra det, synes jeg også det er frekt å tråkke inn i andre sitt hjem når man er skitten på bena, om det så er gjørme eller kudritt. Har ikke lest hele tråden, så beklager om jeg kommenterer på noe som er belyst senere. Greit, da tar jeg til meg den kritikken når det angår renhold, men det er kun den kritikken jeg tar i mot. Endret 15. juli 2016 av fuglekvinnen__
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2016 #44 Skrevet 15. juli 2016 God unnskyldning for å sløse enda mer penger på puter og stæsj. Anonymkode: d6ea5...c21
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå