AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #1 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har vært singel i mange år. For noen måneder siden skaffet jeg meg tinder og møtte senere en fyr over en kaffe. Veldig hyggelig fyr, etter daten fikk jeg melding om at han likte meg veldig godt og gjerne ville treffes igjen. Jeg vil gjerne møte han igjen, men jeg er veldig dårlig på å svare på meldinger og ta kontakt. Noen uker etter daten og etter at vi hadde tekstet ang daten, fikk jeg plutselig melding om når vi skulle møtes igjen. Jeg svarte "at vi kunne sees søndag?", han sendte meldingen på en mandag. Jeg har ikke fått noe svar... hva kan jeg tyde av det? Tror jeg sender ut signaler om at jeg er uinteressert?! Jeg har virkelig ikke peiling på dette..... hvordan går jeg frem? Anonymkode: e6051...5f7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #2 Skrevet 2. juli 2016 Synes du kan sende en melding til, jeg. Bare for å spørre om det blir noe av den daten på søndag. Svarer han ikke da så er det jo greit å ta avstand, men det kan jo hende at han bare har glemt å svare. Anonymkode: 0a88d...e3d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #3 Skrevet 2. juli 2016 Du viser nok veldig lunken interesse. Om en date er vellykket er det jo vanlig å møtes igjen i hvert fall innen en uke. Og det har gått flere uker siden deres første møte. Send han en melding og spør om han har mulighet i morgen og at det hadde vært veldig hyggelig. Anonymkode: 89090...3fd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå