Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I snart seks år har jeg hatt følelsen av å måtte tisse døgnet rundt. Det startet med en UVI som ble behandlet uten at trangen til å tisse ga seg.

Jeg har blitt utredet med blodprøver, bakteriedyrking, MR- og CT-scan, gynekologisk undersøkelse og cystoskopi (kamera i blæra), uten at det har vist seg å være noe konkret.

Smertestillende har aldri hjulpet av noe slag. Ei heller medisiner jeg har prøvd så langt via min urolog.

I løpet av disse årene har følelsen vært konstant, helt til nå nylig hvor smerten plutselig føltes verre.

Jeg gikk til legevakt for antibiotika, da jeg først var sikker på at jeg hadde UVI. De tok ingen urinprøve for å bekrefte dette, men da smerten ikke gikk tilbake til normalen fikk jeg avkreftet infeksjon hos min fastlege.

Dette har resultert i at livskvaliteten min har blitt redusert ytterligere og derfor føler jeg meg nå intenst fortvilet og lurer bare på om det finnes noen andre ute som har opplevd/opplever noe lignende?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kan det være en nerve i klem eller noe da? Ikke gi deg før legene finner ut av det!  Håper du får bedre svar av andre som vet mer.  Lykke til!  

Anonymkode: c9f47...6e6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...