AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 i 2-3 uker har jeg vært plaget med noen vonde klumper/bylleaktige under den ene armhulen. Fikk det når jeg var på ferie, og trodde først at det var myggstikk.Men nå er jeg hjemme fra ferie, og de er der enda. De klør ikke, men ligner på større kviser. Hvis jeg klemmer kommer det litt gul/grønn væske ut.. litt som kviser. De er litt ømme. Barbering er det heller ikke, da jeg ikke har barbert armhulene den siste uken. Tenkte også på allergi, men har aldri hatt noen allergier... Noen som vet? De største klumpene er ca 0,5 cm i dm. Anonymkode: bbe95...b67
DizzyRonson Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Det kan være betente svettekjertler. Du burde dra til lege å få sjekket det.
Wenda Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Betente kjertler, garantert Jeg hadde så mange av dem at jeg var nødt for å gå på en 6 måneders antibiotikakur som igjen førte til at jeg ikke kunne være ute i sola hele den sommeren Gå til lege og få henvisning til en hudlege
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå