lillsunshine Skrevet 3. juli 2016 #21 Skrevet 3. juli 2016 Om tre uker skal jeg ha ferie. Jeg har ikke planlagt så mye enda, men det synest jeg er digg. Har også noen venninner som går ut i ferie samtidig som meg. Det jeg har tenkt å gjøre er: - Gå mest mulig fjellturer. Hvert år er det nye poster man kan gå i området her og disse prøver jeg og venninnene mine å gå. - Vurderer også å ta en noen dagsturer eller en helgetur for å gå noen lenger, blant anna Galdhøpiggen. - Fiske og padle kano, sove i telt kanskje? - Muligens en konsert/festival. - Lese masse skjønnlitteratur. - Muligens en spontan helgetur til Tyskland med ei anna venninne. Vi har snakka om det, men tar det som det kommer. Med andre ord. Mest friluftslivssommer med venninner og minst mulig planlegging i forkant, men muligheter for litt spontane turer. K25
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #22 Skrevet 3. juli 2016 Jeg skjønner godt hva TS mener når han vil lade OPP batteriene i ferien... Jeg er ei 31 år gammel dame og endte til slutt opp med ving-tur på voksenhotell i syden. Jeg lurte først på om jeg skulle ta en storbytur et sted, men jeg nå som det er avslapping jeg er ute etter vil jeg aller helst ligge på en solseng og lese masse bøker mens jeg er på ferie. Det blir min 2. alenetur- og jeg gleder meg. Er veldig sosial til vanlig, men nå som det kommer til avslapping vil jeg bare SLAPPE av i varmen for meg selv og jeg håper faktisk at jeg KJEDER MEG på slutten! (da vet jeg at jeg har slappet av:) Til deg TS- kanskje vi møtes på alenetur en dag;) Anonymkode: 706c8...afc
Prebs Skrevet 3. juli 2016 Forfatter #23 Skrevet 3. juli 2016 23 timer siden, Linaria skrev: Haha, det haddetatt seg ut! Har ingen planer om det i hvert fall. Tror ikke jeg kommer til å blogge. Bruker bare Instagram. Hver gang jeg starter en blogg, glemmer jeg å oppdatere etter første posten Høres uansett ulidelig spennende ut!!! Tenker at du har 1# plass så langt i denne tråden UTEN at jeg skal tråkke noen på tærene av den grunn.... Skulle gjerne vært ett veggdyr i bagasjen din for å si den sånn foruten den bilturen da. Lykke til med Carloz ivertfall:-D 22 timer siden, happiest skrev: I år reiste jeg med familie. Jeg liker ikke helt det å reise på ferie med par, føler meg bare enda mer singel da Kunne reist med venninner, men det er så vanskelig å finne tid når alle har ferie ulike uker. I tillegg har vi veldig ulike ferieønsker. Satser heller på en weekendtur i høst med et par venninner. Jeg er ikke helt typen som liker å reise alene. I såfall ville jeg heller slengt meg på en slags aktivitetstur hvor gjerne flere reiser alene. Da er jo de fleste åpne for å treffe nye Nettopp! Partur er for PAR.... Har akkurat samme problematikken med mitt slaglinjelag for å si det sånn. Passer det for noen så passer det ikke for andre. Vi har klart å samkjøre konsert i Oslo 28 juli med Brucer´n så det er jo ikke værst da. 2 dager i Oslo er så langt spikret på feriekalenderen til denne herremannen:-) Gjenstår bare 4 uker....;-) 21 timer siden, LiKa1986 skrev: Jeg skal til København med en kompis, besøke bestevenninna og fadderbarnet som har rukket å bli 2mnd da jeg får ferie, henge med familien og slappe av hjemme. Skal på tur i september også Køben er jo nydelig på sommerstid. Øl og en snaps i "Nyhavn" før turen går videre til "Kødbyen" er jo en sikker vinner..... 3 timer siden, lillsunshine skrev: Om tre uker skal jeg ha ferie. Jeg har ikke planlagt så mye enda, men det synest jeg er digg. Har også noen venninner som går ut i ferie samtidig som meg. Det jeg har tenkt å gjøre er: - Gå mest mulig fjellturer. Hvert år er det nye poster man kan gå i området her og disse prøver jeg og venninnene mine å gå. - Vurderer også å ta en noen dagsturer eller en helgetur for å gå noen lenger, blant anna Galdhøpiggen. - Fiske og padle kano, sove i telt kanskje? - Muligens en konsert/festival. - Lese masse skjønnlitteratur. - Muligens en spontan helgetur til Tyskland med ei anna venninne. Vi har snakka om det, men tar det som det kommer. Med andre ord. Mest friluftslivssommer med venninner og minst mulig planlegging i forkant, men muligheter for litt spontane turer. K25 Skal man si.....!!! Aktiv ung kvinne, akkurat slik vi liker det:-) Kjør på!!! ha med deg både gnagsårplaster og våtservietter så tråkker du ikke feil med denne agendaen... Husk grønn lue ifjellet da;-)
Prebs Skrevet 3. juli 2016 Forfatter #24 Skrevet 3. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg skjønner godt hva TS mener når han vil lade OPP batteriene i ferien... Jeg er ei 31 år gammel dame og endte til slutt opp med ving-tur på voksenhotell i syden. Jeg lurte først på om jeg skulle ta en storbytur et sted, men jeg nå som det er avslapping jeg er ute etter vil jeg aller helst ligge på en solseng og lese masse bøker mens jeg er på ferie. Det blir min 2. alenetur- og jeg gleder meg. Er veldig sosial til vanlig, men nå som det kommer til avslapping vil jeg bare SLAPPE av i varmen for meg selv og jeg håper faktisk at jeg KJEDER MEG på slutten! (da vet jeg at jeg har slappet av:) Til deg TS- kanskje vi møtes på alenetur en dag;) Anonymkode: 706c8...afc Spennende lesning, du får sende PM da så vi kan booke tur 2017:-D
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #25 Skrevet 3. juli 2016 5 timer siden, Prebs skrev: Spennende lesning, du får sende PM da så vi kan booke tur 2017:-D Fått no PM? Anonymkode: 1f484...a0a
Pikeliten Skrevet 5. juli 2016 #26 Skrevet 5. juli 2016 Den 7/1/2016 at 22.55, Prebs skrev: Da er det snart ferietid og den tiden på året de fleste har sett fram til med iver og glede. For oss single så kan det jo slå litt begge veier og jeg ønsker å høre litt om hva dere kvinner som menn har fylt kalenderen med de neste ukene. Selv har jeg ikke lagt noen planer, men det hadde jeg heller ikke på samme tid ifjord da jeg sporenstreks bestemte meg for en spontan-ferie som bestod av 1 uke alene til Barcelona. Fantastisk tur hvor jeg møtte mye spennende mennesker, men det ble overhodet slik som planlagt. Så verken arkitekturen til Gaudi ei eller Camp Nou, men fikk et godt innblikk i hva en skikkelig "fastivitas" har å by på... I år så ønsker jeg noe mer tilbakelendt ferie. Jeg har blitt spurt om å være med par på seiltur i Krotia og ikke minst reise med guttaboys til Ibiza for å se det som kryper og går av kjente DJ´s og ellers det som hører med til denslags nattlige aktiviteter. Har takket nei til begge to!!! Få høre hva som herjer på feriefronten blant single her ombord, og kom gjerne med innspill, meninger og råd!! Hilsen Mann 33 uten barn... Gode tips til Barcelona alene? Jeg tenker det blir sommerens mål for aleneferien min
Prebs Skrevet 5. juli 2016 Forfatter #27 Skrevet 5. juli 2016 6 timer siden, Pikeliten skrev: Gode tips til Barcelona alene? Jeg tenker det blir sommerens mål for aleneferien min Vell Barca er jo en komplett by som kan by på det meste av severdigheter og ikke minst opplevelser. Hvis du er glad i mat (som meg) så har du virkelig mye å velge mellom. Barca er en smeltedigel hvor du finner det meste fra alle verdensdeler om du leter litt.Ene kvelden var jeg på en vegetar resturant hvor alt i tillegg var økologisk selv øl og vin!! Kan bare understreke ta dette var en gastronimsik opplevelse av de få!!! For min del så ble det mye natteliv ettersom jeg ble kjent med personer fra både skandinavia og andre verdendeler. Ble også sjekket opp av et homofilt par fra Helsinki, men min gay-radar forstod ikke helt det før de i klar tekst fortalte hva de hadde som ønsker for kvelden men hey, jeg ble da i det minste sjekket opp:-D Med 9 i promille takket jeg for meg litt utpå kvelden og satt kusren mot Las-Ramblas og mitt tilholdsted for å sove ut rusen. Mangen som har skumle hensikter nattestid og ønsker å robbe deg for en slant men når det er sagt så kom jeg hjem til Norge med både klokke, lommebok, kort og det som hører med. Tom på konto var jeg, men det var jo strengt tatt min egen feil, haha. Ble litt revet med av skrivingen min at jeg måtte inn å sjekke og ser at Norwegian flyr ned for 449,- 8. august. Det frister.....Hjem igen er jo det selvfølgelig en "fot og en arm" men det er jo typisk Kjos!!!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå