Prebs Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Da er det snart ferietid og den tiden på året de fleste har sett fram til med iver og glede. For oss single så kan det jo slå litt begge veier og jeg ønsker å høre litt om hva dere kvinner som menn har fylt kalenderen med de neste ukene. Selv har jeg ikke lagt noen planer, men det hadde jeg heller ikke på samme tid ifjord da jeg sporenstreks bestemte meg for en spontan-ferie som bestod av 1 uke alene til Barcelona. Fantastisk tur hvor jeg møtte mye spennende mennesker, men det ble overhodet slik som planlagt. Så verken arkitekturen til Gaudi ei eller Camp Nou, men fikk et godt innblikk i hva en skikkelig "fastivitas" har å by på... I år så ønsker jeg noe mer tilbakelendt ferie. Jeg har blitt spurt om å være med par på seiltur i Krotia og ikke minst reise med guttaboys til Ibiza for å se det som kryper og går av kjente DJ´s og ellers det som hører med til denslags nattlige aktiviteter. Har takket nei til begge to!!! Få høre hva som herjer på feriefronten blant single her ombord, og kom gjerne med innspill, meninger og råd!! Hilsen Mann 33 uten barn...
Zouk Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Hei Nysgjerrig på hvorfor du takket nei til Seiltur og tur til Ibiza? Jeg er 40 år, har ikke barn. Jeg trener selvforsvar og skal på treningsleir en uke. Har i tillegg to uker uten planer. Mulig jeg bråbestemmer meg for en tur til varmere strøk når skoleferien er over og prisene på sydenturer går nedover. Hva med en tur tilbake til Barcelona for din del? Sagrada Familia er fantastisk. Og mosaikkparken til Gaudi (husker ikke hva den heter)
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Jeg skal på festival og seiltur langs norske kysten. Fordi jeg er singel med etablerte venner. Tror det blir kult jeg, selv om det blir første gangen "alene". Synes man må hoppe litt i det og ta sjansene man får. Ingenting kommer av seg selv! J25 Anonymkode: 11eb0...dc3 3
Aule Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 1 time siden, Zouk skrev: Hei Nysgjerrig på hvorfor du takket nei til Seiltur og tur til Ibiza? Må si meg enig i denne. Hørtes ut som tidenes sommerferie, jeg tar gjerne plassen din.... Selv har jeg fire uker ferie nå, og har ingen planer utenom at jeg skal forsøke å male ferdig et hus, evt kjøre en biltur Oslo-Nordkapp-retur og/eller nedover i Europa. Har fått en mulig invitasjon av en kollega som skal feriere i Portugal, så lurer på å dra nedom for en pils.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 Hvorfor vil du ikke til Ibiza? Skaff deg dame? Anonymkode: 1f484...a0a
Gjest Linaria Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 Skjønner heller ikke hvorfor du takket nei til turene Selv flyttet jeg fra Skottland i mai, var noen dager i Irland, noen dager med familie i Norge, har nå snart vært en måned på Island. Snart blir det to dager i Norge før jeg drar tre uker til Sør-Amerika. Reiser alene, men har mange venner der, og skal hovedsaklig bo hos bestevenninna mi i Santiago. Etter det blir det en ukes ferie med familien, kjøretur i Norge før studiene begynner igjen. Blir litt av en sommer! Deilig å være singel :D
Gjest BethD Skrevet 2. juli 2016 #7 Skrevet 2. juli 2016 Må bare si ,som en singel jente på 30 år med barnefri,er blakk og ingen å reise sammen med, at du er en dust som takket nei tl de turene..! Du har ikke noe å klage over egentlig... !
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #8 Skrevet 2. juli 2016 Den seilturen var med par, står det, så det er vel kanskje derfor TS takket nei til den?! Anonymkode: 32290...fdd
Neket Skrevet 2. juli 2016 #9 Skrevet 2. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den seilturen var med par, står det, så det er vel kanskje derfor TS takket nei til den?! Anonymkode: 32290...fdd Så lenge man er passert tenårene har ikke jeg noen problemer med å oppholde meg sammen med par som eneste single. Det er jo ikke akkurat som de driver og tafser, kliner og klår på hverandre hele dagen?!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #10 Skrevet 2. juli 2016 8 timer siden, Linaria skrev: Skjønner heller ikke hvorfor du takket nei til turene Selv flyttet jeg fra Skottland i mai, var noen dager i Irland, noen dager med familie i Norge, har nå snart vært en måned på Island. Snart blir det to dager i Norge før jeg drar tre uker til Sør-Amerika. Reiser alene, men har mange venner der, og skal hovedsaklig bo hos bestevenninna mi i Santiago. Etter det blir det en ukes ferie med familien, kjøretur i Norge før studiene begynner igjen. Blir litt av en sommer! Deilig å være singel :D Du verden, for et liv du har Hva gjør du en måned på Island? Jeg elsker landet og vil gjerne tilbake for en lengre stund, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre der.. Hva gjør du? Anonymkode: e61d9...7b4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #11 Skrevet 2. juli 2016 52 minutter siden, Neket skrev: Så lenge man er passert tenårene har ikke jeg noen problemer med å oppholde meg sammen med par som eneste single. Det er jo ikke akkurat som de driver og tafser, kliner og klår på hverandre hele dagen?! Par er slitsomme. All den nussinga og holding i hender som om man er et hjelpeløst barn.. Nei holder meg til single venner ass. Anonymkode: dedc4...27e
Prebs Skrevet 2. juli 2016 Forfatter #12 Skrevet 2. juli 2016 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor vil du ikke til Ibiza? Skaff deg dame? Anonymkode: 1f484...a0a I kjent KG-stil så trengs vell denne tråden en aldri så liten "presisering"! Jeg startet IKKE en tråd om "Bør jeg reise på seiltur med par" eller "Hvordan få seg fitte på Ibiza"!!! Men jeg ville høre litt innspill om hva dere andre som er i samme situasjon tenker om denne tematikken. For å blåse luften ut av madrassen her så kan jeg nevne at de overnevnte turene ble takket nei til av flere grunne. Kroatia: Tomt for sengeplasser men det skulle alltids være mulighet for ett liggeunderlag i maskinrommet evt en hengekøye på dekk. Jeg vet også av erfaring at å være den eneste single på en slik tur hadde ført til at jeg hadde holdt "gutta" oppe om kveldene med litt øl og gamle historier og at dette hade blitt ett irritasjonsmoment. Vell så viktig er muligheten min for en liten sommerflørt ombord i denne skuta så godt som null eller dvs at den ER nettopp null!! Ibiza: Min gode venn "Leifen" skal til Ibiza med sine treningskompiser. De skal ned å lufte "tribal" taroveringene sine og elsker livet med en oppdatert uttgave av ordtaket "piker, vin og sang" anno 2016. Kunne heller vært "Trance, tramps og kokain"... Hadde jeg vært 20 år så haddde jeg nok kastet meg inn på den Norwegian maskinen jeg også men primært så ønsker jeg å komme hjem med "oppladete" og ikke "utladete" batterier!! Regner med at ikke flere presiseringer er nødvendig så fortsett med hyggelig lesning om deres planer evt ingen-planer. Ta gjerne med framtidige reiseplaner også. Alt taes imot som innspirasjon..... 10 timer siden, Linaria skrev: Skjønner heller ikke hvorfor du takket nei til turene Selv flyttet jeg fra Skottland i mai, var noen dager i Irland, noen dager med familie i Norge, har nå snart vært en måned på Island. Snart blir det to dager i Norge før jeg drar tre uker til Sør-Amerika. Reiser alene, men har mange venner der, og skal hovedsaklig bo hos bestevenninna mi i Santiago. Etter det blir det en ukes ferie med familien, kjøretur i Norge før studiene begynner igjen. Blir litt av en sommer! Deilig å være singel :D Oi dette hørtes jo fantastisk spennende Linaria:-) Er det noen muligheter til å følge resien din til Chile underveis i disse bloggetider? Hva tenker du blir den største opplevelsen ila sommerferie 2016 da Latin Amerika eller bilturen med familien. Toppen av kaken blir jo dersom du har med deg denne mystiske, mørke "Carloz" hjem og kommer hjem til gamlingene med denne setningen " Mamma, Pappa hils på Carloz, han skal være med oss på bilferie" Du hadde garantert ikke vært førstemann Linara 3 timer siden, BethD skrev: Må bare si ,som en singel jente på 30 år med barnefri,er blakk og ingen å reise sammen med, at du er en dust som takket nei tl de turene..! Du har ikke noe å klage over egentlig... ! Dust er jeg overhodet ikke Beth!!!! Ser at mulighetene ikke er der for alle til enhver tid. Denne gangen er det meg og en annen gang er det deg Klage gjør jeg heller ikke (ref. les presisering over) Håper i det lengste at det blir en flott sommer for deg i vakre norge til tross for at oddsene jobber litt mot deg på reisefronten. Trøst deg med at de beste opplevelsene er gratis her i livet Endret 2. juli 2016 av Prebs feil
Gjest BethD Skrevet 2. juli 2016 #13 Skrevet 2. juli 2016 1 minutt siden, Prebs skrev: Dust er jeg overhodet ikke Beth!!!! Ser at mulighetene ikke er der for alle til enhver tid. Denne gangen er det meg og en annen gang er det deg Klage gjør jeg heller ikke (ref. les presisering over) Håper i det lengste at det blir en flott sommer for deg i vakre norge til tross for at oddsene jobber litt mot deg på reisefronten. Trøst deg med at de beste opplevelsene er gratis her i livet jeg skal netflix and chill'e med meg selv.. haha !
Gjest Linaria Skrevet 2. juli 2016 #14 Skrevet 2. juli 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Du verden, for et liv du har Hva gjør du en måned på Island? Jeg elsker landet og vil gjerne tilbake for en lengre stund, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre der.. Hva gjør du? Anonymkode: e61d9...7b4 Har vært her på sommerkurs i forbindelse med studiene. Drar hjem i morgen :-)
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #15 Skrevet 2. juli 2016 Jeg har i mangel av planer kun tatt ut ferie når jeg har barna. Det blir uansett mange ettermiddager og kvelder som skal fylles opp, og første del skal brukes sammen med en god venninne som kommer på besøk. Ellers frister det veldig med spontane fjellturer etter jobb, men det er vanskelig å få med venner, og jeg trives ikke alene på fjellet. Den opprinnelige planen var å lage meg en tinder-profil e.l men jeg får litt noia av "masse-dating", så jeg har hittil feiget ut. Håper likevel at det blir noe flørting i sommer😊 kvinne 33, med barn Anonymkode: 34493...fb1
cherry blossomed. gone. Skrevet 2. juli 2016 #16 Skrevet 2. juli 2016 6 minutter siden, Linaria skrev: Har vært her på sommerkurs i forbindelse med studiene. Drar hjem i morgen :-) høres ut som en helt fantastisk sommerferie du har i år !
applestories Skrevet 2. juli 2016 #17 Skrevet 2. juli 2016 3 timer siden, Prebs skrev: Hadde jeg vært 20 år så haddde jeg nok kastet meg inn på den Norwegian maskinen jeg også men primært så ønsker jeg å komme hjem med "oppladete" og ikke "utladete" batterier!! Vi blir ganske kjedelige når vi blir eldre, kjenner jeg meg igjen i dette Ferie eller fri får jeg ikke i overskuelig fremtid. Var i Oslo i noen dager i juni, er så sjelden der at jeg teller det som en miniferie. Vurderer å gjøre det samme når det verste ferietrykket har lagt seg tidlig i høst. Tenkte først å reise lenger, men med bare tre dager til rådighet tror jeg det ville blitt mer stress og kostnader enn det er verdt - eller så har jeg ihvertfall erfart tidligere.
Gjest Linaria Skrevet 2. juli 2016 #18 Skrevet 2. juli 2016 3 timer siden, Prebs skrev: I kjent KG-stil så trengs vell denne tråden en aldri så liten "presisering"! Jeg startet IKKE en tråd om "Bør jeg reise på seiltur med par" eller "Hvordan få seg fitte på Ibiza"!!! Men jeg ville høre litt innspill om hva dere andre som er i samme situasjon tenker om denne tematikken. For å blåse luften ut av madrassen her så kan jeg nevne at de overnevnte turene ble takket nei til av flere grunne. Kroatia: Tomt for sengeplasser men det skulle alltids være mulighet for ett liggeunderlag i maskinrommet evt en hengekøye på dekk. Jeg vet også av erfaring at å være den eneste single på en slik tur hadde ført til at jeg hadde holdt "gutta" oppe om kveldene med litt øl og gamle historier og at dette hade blitt ett irritasjonsmoment. Vell så viktig er muligheten min for en liten sommerflørt ombord i denne skuta så godt som null eller dvs at den ER nettopp null!! Ibiza: Min gode venn "Leifen" skal til Ibiza med sine treningskompiser. De skal ned å lufte "tribal" taroveringene sine og elsker livet med en oppdatert uttgave av ordtaket "piker, vin og sang" anno 2016. Kunne heller vært "Trance, tramps og kokain"... Hadde jeg vært 20 år så haddde jeg nok kastet meg inn på den Norwegian maskinen jeg også men primært så ønsker jeg å komme hjem med "oppladete" og ikke "utladete" batterier!! Regner med at ikke flere presiseringer er nødvendig så fortsett med hyggelig lesning om deres planer evt ingen-planer. Ta gjerne med framtidige reiseplaner også. Alt taes imot som innspirasjon..... Oi dette hørtes jo fantastisk spennende Linaria:-) Er det noen muligheter til å følge resien din til Chile underveis i disse bloggetider? Hva tenker du blir den største opplevelsen ila sommerferie 2016 da Latin Amerika eller bilturen med familien. Toppen av kaken blir jo dersom du har med deg denne mystiske, mørke "Carloz" hjem og kommer hjem til gamlingene med denne setningen " Mamma, Pappa hils på Carloz, han skal være med oss på bilferie" Du hadde garantert ikke vært førstemann Linara Haha, det haddetatt seg ut! Har ingen planer om det i hvert fall. Tror ikke jeg kommer til å blogge. Bruker bare Instagram. Hver gang jeg starter en blogg, glemmer jeg å oppdatere etter første posten
happiest Skrevet 2. juli 2016 #19 Skrevet 2. juli 2016 I år reiste jeg med familie. Jeg liker ikke helt det å reise på ferie med par, føler meg bare enda mer singel da Kunne reist med venninner, men det er så vanskelig å finne tid når alle har ferie ulike uker. I tillegg har vi veldig ulike ferieønsker. Satser heller på en weekendtur i høst med et par venninner. Jeg er ikke helt typen som liker å reise alene. I såfall ville jeg heller slengt meg på en slags aktivitetstur hvor gjerne flere reiser alene. Da er jo de fleste åpne for å treffe nye
LiKa1986 Skrevet 2. juli 2016 #20 Skrevet 2. juli 2016 Jeg skal til København med en kompis, besøke bestevenninna og fadderbarnet som har rukket å bli 2mnd da jeg får ferie, henge med familien og slappe av hjemme. Skal på tur i september også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå