AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #1 Skrevet 1. juli 2016 Vaskemaskinen min vil ikke fylle seg med vann. Jeg hadde håndtverker her til å behandle gulvet på badet, og i prosessen har han flyttet på dusjkabinett og vaskemaskin for å komme til overalt. Vaskemaskinen fungerte fint frem til det, da jeg skulle skru den på igår kveld ville den ikke starte skikkelig. Jeg fikk opp feilkode E10 som visstnok står for at vanntilførselen. Nevnte dette for håndverker, og forutsigbart nok spør han om jeg har gjort noe eller rørt ved hovedkranen, hvilket jeg selvsagt ikke har. Jeg har ikke rørt noe der inne overhodet siden han jobbet der. Er det noen som har erfaring med dette? Antakelig er det bare noe som har løsnet litt eller huket seg av da maskinen er dratt ut og dyttet inn, men jeg har ikke peiling på slikt. Han skal bort å se på det imorgen men jeg vil gjerne få ordnet ikveld. Anonymkode: d12a1...d5e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Hva med å skru på vannet? Se til at vannslangen ikke ligger i klem? Hjelper ikke dette, åpner du forsiktig koblingen mellom vannrøret og vaskemaskinkoblingen og ser om det pipler ut vann. Kommer det vann i stråle, skrur du igjen slangen først og så vannkranen. Med avskrudd vannkran åpner du på nytt koblingen og ser om der ligger mye dritt. Anonymkode: 561f6...a16
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med å skru på vannet? Anonymkode: 561f6...a16 Mener du skru på kranen bak maskinen og så sette den på? Er livredd for å gjøre noe som helst galt som kan resultere i lekkasje, men har null peiling her. Anonymkode: d12a1...d5e
Gjest Mysticgirl Skrevet 1. juli 2016 #4 Skrevet 1. juli 2016 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vaskemaskinen min vil ikke fylle seg med vann. Jeg hadde håndtverker her til å behandle gulvet på badet, og i prosessen har han flyttet på dusjkabinett og vaskemaskin for å komme til overalt. Vaskemaskinen fungerte fint frem til det, da jeg skulle skru den på igår kveld ville den ikke starte skikkelig. Jeg fikk opp feilkode E10 som visstnok står for at vanntilførselen. Nevnte dette for håndverker, og forutsigbart nok spør han om jeg har gjort noe eller rørt ved hovedkranen, hvilket jeg selvsagt ikke har. Jeg har ikke rørt noe der inne overhodet siden han jobbet der. Er det noen som har erfaring med dette? Antakelig er det bare noe som har løsnet litt eller huket seg av da maskinen er dratt ut og dyttet inn, men jeg har ikke peiling på slikt. Han skal bort å se på det imorgen men jeg vil gjerne få ordnet ikveld. Anonymkode: d12a1...d5e Har du slått på vannet igjen? Kanskje han slo av vanntilførselen når han var der og ordnet
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #5 Skrevet 1. juli 2016 2 timer siden, Mysticgirl skrev: Har du slått på vannet igjen? Kanskje han slo av vanntilførselen når han var der og ordnet Nettopp det var mitt point. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Mener du skru på kranen bak maskinen og så sette den på? Er livredd for å gjøre noe som helst galt som kan resultere i lekkasje, men har null peiling her. Anonymkode: d12a1...d5e Du kan ikke gjøre noe som helst galt med denne fremgangsmåten. Ha klart et badehåndkle om du har "vannangst". Badet ditt skal vel og tåle litt vannsr? Vet du hvordan du stenger hovedvannkranen? Har du en MANN du kan tilkalle? Anonymkode: 561f6...a16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå