Gå til innhold

"Skremselspropaganda" om innvandring var riktig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

SSB har i alle år konsekvent underestimert hvor mange innvandrere som kommer til landet, og hvor stor andel av Norges befolkning som kommer til å være innvandrere i fremtiden. 

Dette har vært påpekt av mer realistiske stemmer i alle år, men dette har blitt avfeid som "skremselspropaganda" og "rasisme" av sosialistene på venstresiden. Men nå viser det seg at "rasistene" har hatt rett hele veien. Som vanlig. 

http://www.aftenposten.no/norge/SSB-narmer-seg-Storhaugs-innvandringstall-580720b.html

Anonymkode: acb51...ce2

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vil ikke kalle det skremsler, men faktaopplysninger om hva som ville komme. Men da har eliten hylt rasisme. Selv om det aldri har vært et snev av rasisme. Det er faktisk ikke rasisme å være i mot innvandring fra ikke vestlige land, det handler om fornuft. Så nå må vi brette opp armene og trå til med en fellesdugnad for og få kastet ut flest mulig. Legge i fra oss følelser og sutring og bidra for felleskapet.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, Gothminister skrev:

Jeg vil ikke kalle det skremsler, men faktaopplysninger om hva som ville komme. Men da har eliten hylt rasisme. Selv om det aldri har vært et snev av rasisme. Det er faktisk ikke rasisme å være i mot innvandring fra ikke vestlige land, det handler om fornuft. Så nå må vi brette opp armene og trå til med en fellesdugnad for og få kastet ut flest mulig. Legge i fra oss følelser og sutring og bidra for felleskapet.

Og hva gjør du når du bretter opp armene og trår til i fellesdugnaden? Nøyaktig hva gjør du for å bidra her?

Anonymkode: 15c1a...2b0

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og hva gjør du når du bretter opp armene og trår til i fellesdugnaden? Nøyaktig hva gjør du for å bidra her?

Jeg har politisk engasjert meg i dette i 30 år min venn. Først nå begynner folk og våkne.

• Liker 7
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stem FrP. Ikke så mye annet man kan gjøre.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hvis Norges befolkning er antatt å bestå av nesten 50% mennesker med innvandringsbakgrunn om mindre enn 100 år, da lurer jeg virkelig på hvordan det står til i de landene de utvandrer fra, i samme tidsepoke.

Skal man ikke ta harde grep for å fikse disse områdene i stedet for at de skal fungere som evige "flyktningeland" hvor det er stor befolkningsvekst og hvor mennesker samtidig ikke kan leve? Det virker som at det er tatt for gitt at det skal være slik og at det er vestens plikt å bare ta i mot de som klarer å redde seg vekk fra disse områdene.

Hvis vannrøret har sprukket: Skal man hoppe uti og stenge vannkranen og få røret fikset eller skal man stå tørrskodd på dørterskelen og øse vannet ut med en spiseskje?

Anonymkode: 1096c...239

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, Gothminister skrev:

Jeg har politisk engasjert meg i dette i 30 år min venn. Først nå begynner folk og våkne.

Det er vel og greit, men hva gjør du når du bretter opp armene og bidrar i fellesdugnaden, eksakt?

Bortsett fra å stemme Frp hvert fjerde år, liksom?

AnonymBruker
Skrevet

Dette begynner vel å bli ganske gammelt nytt?

Folk som har litt vett i skallen, har vel visst dette i ganske mange år allerede?

Anonymkode: 4c2b8...678

• Liker 1
Skrevet

Frp hadde rett angående innvandringen. Igjen. Vel, vel, hvem skulle tro liksom? ;)  Folk flest selvfølgelig. Godt å se at realiteten slår sosialistene på hodet sånn endelig. :)

• Liker 3
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel og greit, men hva gjør du når du bretter opp armene og bidrar i fellesdugnaden, eksakt?

Har du vanskeligheter? Men hva annet en og være aktiv politisk tenker du man kan være? Nå er jeg litt mer aktiv en å stemme hvert 4 år.

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Gothminister skrev:

Har du vanskeligheter? Men hva annet en og være aktiv politisk tenker du man kan være? Nå er jeg litt mer aktiv en å stemme hvert 4 år.

Jeg har ingen vanskeligheter. Men jeg etterlyser bare hva du mener med "å brette opp armene" og "å delta i fellesdugnaden".

Det hørtes så svært og flott ut. Men går bare ut på å stemme hvert 4 år og å sitte på KG?

Du sier du er mer aktiv, men ingen forklaring eller noe mer?

Blir litt store ord, liten på jord-opplegg, syns du ikke...?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det hørtes så svært og flott ut. Men går bare ut på å stemme hvert 4 år og å sitte på KG?

Selv om det skulle være det eneste så er det veldig mye mer effektivt enn å stemme på noen som vil ha slappere regler for innvandring.

Anonymkode: 92748...0b6

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen vanskeligheter. Men jeg etterlyser bare hva du mener med "å brette opp armene" og "å delta i fellesdugnaden".

Hva gjør du selv?

Anonymkode: 48dba...05e

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt tydelig tungt for det du. Men hva bidrar du med, for å få slutt på invasjon fra ikke vestlige?  

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Gothminister skrev:

Hvordan er et liberalistisk parti som Frp, som er for fri flyt av mennesker, varer  og kapital, som har stemt pro EU, EØS i alle år siden 1972 i stortinget, løsningen?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Apis skrev:

Hvordan er et liberalistisk parti som Frp, som er for fri flyt av mennesker, varer  og kapital, som har stemt pro EU, EØS i alle år siden 1972 i stortinget, løsningen?

Ikke noe galt at mennesker kommer og bidrar i vårt samfunn. Men asyl og flyktninger, er ikke å bidra. Det er en belastning. Det verste er at de heller ikke tilpasser seg og legger i fra seg sin kultur og religion som ikke passer inn i vårt samfunn.

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, Gothminister skrev:

Ikke noe galt at mennesker kommer og bidrar i vårt samfunn. Men asyl og flyktninger, er ikke å bidra. Det er en belastning. Det verste er at de heller ikke tilpasser seg og legger i fra seg sin kultur og religion som ikke passer inn i vårt samfunn.

Da regner jeg du er pro EU, EØS og for Schengen ? Er forresten enig med det du sier om folk som kommer og bidrar på en god måte, i tillegg så skal de som trenger beskyttelse få det

Skrevet
3 minutter siden, Apis skrev:

Da regner jeg du er pro EU, EØS og for Schengen ? Er forresten enig med det du sier om folk som kommer og bidrar på en god måte, i tillegg så skal de som trenger beskyttelse få det

Jeg har alltid vært for EU. Men i dag er jeg i tvil. Når man ser at EU ikke klarer og lukke sine grenser for folk som invaderer uten våpen. Da er det lov og stille seg noen spørsmål.

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet i henhold til rommets retningslinjer,

ninuska_, adm

Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er årsaken til at du er så ekstremt nysgjerrig på dette? Hvilken relevans har det for noe som helst?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...