Gå til innhold

Dating: maks 2 treff i uken er nok


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen andre som har det sånn?

Etter noen treff begynner ofte den man dater å "mase" om å treffes oftere. Uavhengig av om jeg liker dem godt,så blir dette ofte en ekstremt energitappende periode for meg.Jeg blir faktisk utslitt av å treffe fyren 3-4 ganger i uken og finner ofte på unnskyldninger for å slippe.

Har vært slik så lenge jeg kan huske.

 

Anonymkode: 98fdd...c9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bor du i New York? Trodde ikke det fantes en slik datingkultur i Norge?:P Hvis man ikke vil date noen, sier man vel at kjemien ikke stemmer og går videre?

Anonymkode: c1f1f...502

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i New York? Trodde ikke det fantes en slik datingkultur i Norge?:P Hvis man ikke vil date noen, sier man vel at kjemien ikke stemmer og går videre?

Anonymkode: c1f1f...502

Må man leve i symbiose uken rundt altså?

Jeg liker han jeg dater,men orker ikke treffe han nesten daglig.Det er slik jeg er som person..

Anonymkode: 98fdd...c9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du da :P jeg er mamma, så kan uansett ikke treffe noen så ofte, og når jeg har barnefri er det ikke sikkert at det passer for fyren jeg dater.. Så her kan det bli med 2-3 treff i måneden. Men når man er forelska er det litt lite syntes nå jeg.

Anonymkode: 73916...d94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen andre som har det sånn?

Etter noen treff begynner ofte den man dater å "mase" om å treffes oftere. Uavhengig av om jeg liker dem godt,så blir dette ofte en ekstremt energitappende periode for meg.Jeg blir faktisk utslitt av å treffe fyren 3-4 ganger i uken og finner ofte på unnskyldninger for å slippe.

Har vært slik så lenge jeg kan huske.

 

Anonymkode: 98fdd...c9e

Hva er det forventet at dere skal gjøre 3-4 ganger i uken? Er det snakk om å møtes hjemme, eller skal dere gjøre noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i New York? Trodde ikke det fantes en slik datingkultur i Norge?:P Hvis man ikke vil date noen, sier man vel at kjemien ikke stemmer og går videre?

Anonymkode: c1f1f...502

Stemmer.. dette er enda en ting som vi vistnok vil/Skal adoptere fra usa.. :P
Dessverre glemmer vi det viktigste når det kommer til dating, som gjerne ikke kommer så godt frem på filmer. Nemlig åpen og ærlig kommunikasjon. 

Om du ikke vil møtes oftere, så si fra om det ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis jeg virkelig liker en mann, så vil jeg jo treffe han så ofte jeg kan. Og da gjerne mer enn 2 ganger i uken. Synes og det er viktig i starten å møtes litt ofte, skal man få følelser for hverandre. Møter jeg en mann bare 1 gang i uken, så tar det jo en evighet å få noen følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I starten er 2 ganger i uken mer enn nok for meg. Jeg er introvert, og trenger mye alenetid. Jeg har jo også andre venner, og driver med idrett, som jeg ønsker å bruke tid på. Jeg har fått avsmak for folk som absolutt skal møtes hele tiden i den fasen, det er alt for mye for meg med mer enn 2 ganger ukentlig da, da blir jeg utslitt. 

Når man er mer i et Forhold, vil jeg treffes oftere enn 2 ganger i uken, men da er det snakk om når man er over datefasen og ikke er nervøs og litt usikker, og det  ikke er så "slitsomt" å treffes. 

Anonymkode: 19391...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil møte de ofte som mulig for å bli kjent. Elsker jeg han så får de bare besøket meg. C

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...