Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2004 #21 Skrevet 6. november 2004 Jeg DIGGA at Snorre vant Farmen - sammen med Benta var han den eneste jeg virkelig unnet å vinne! Jeg er visst en av de få som har skikkelig sansen for Snorre - han er sleip som en ål, men det er noe ved han som gjør at han står høyt i kurs hos meg. Eirik er jo bare en fjott! K
Gjest roxy Skrevet 6. november 2004 #22 Skrevet 6. november 2004 Jeg tror de som ståre bak kamraene "lager" personene sånn de vil. Snorre ble den sleipe mens Bente ble den naive... Vi ser kun 1 times utdrag fra et helt døgn og mye skjer da som vi ikke får med oss.Men vi føler jo selfølgelig at vi "kjenner" disse personene og lager oss fort noen favoritter. Snorre vant forde han spilte taktisk,og han var den eneste som klarte det:derfor er han en verdig vinner! Slik vi ser han 3 timer i uken er ikke dermed sagt at det er sånn han er privat!
*Kaisa* Skrevet 8. november 2004 #23 Skrevet 8. november 2004 Synd! Snorre er det ekleste jeg har sett på tv i nyere tid. Flere som burde ha vunnet i stedet for han, hvis de bare kunne ha holdt seg til reglene... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #24 Skrevet 8. november 2004 Den beste vant helt klart :-) Synes det er bedre at de vinner på kunnskap enn som i robison hvor det kun går på hvem som er best likt. Er det bare meg - eller ligner Snorre og Lasse Kjus på hverandre
Gjest Gjesta Skrevet 8. november 2004 #25 Skrevet 8. november 2004 Er det bare meg - eller ligner Snorre og Lasse Kjus på hverandre Det er jammen sant - de er jammen like! Har ikke tenkt på det før du skrev det nå, men de er faktisk veldig like! K
lizzy x Skrevet 9. november 2004 #26 Skrevet 9. november 2004 syns det var dritkjipt at snorre vant,syns ikke han fortjente det,skikkelig drittsekk mot alle og manipulerende og falsk,men det var jo mange av de da hadde håpet at eirik kom t å vinne...syns det var heeelt bak mål at siren og live og helgi stemte på snorre :evil: men det er jo bestandig de jeg ikke liker som vinner :veldigsur:
Gjest Anonymous Skrevet 9. november 2004 #27 Skrevet 9. november 2004 Syns også det var helt feil at det ble Snorre som vant. Får iallefall håpe at vi slipper å se han som programleder for Farmen neste år da!! Eller Helgi.. Egentlig er jeg lei av å se de alle sammen. De få jeg hadde litt sans for, sank betraktelig i mine øyne etter å ha gitt stemmen sin til Snorre. At det går an å bli så dumme :-(
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå