Gå til innhold

Snorre vant Farmen :-)

Anbefalte innlegg

Gjest Genevieve
Skrevet

Gratulerer! :)

Har jo visst det siden det første programmet ble sendt men likevel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempebra at Snorre vant. :-)

Genevieve: hva var det som gjorde at du visste dette fra første program?

Gjest Anonymous
Skrevet

Grattis til Snorre.. Men Helgi dreit på draget ved å sørge for at S fikk de to ekstra poengene. Snorre er ingen verdig vinner av Farmen simpelthen fordi han kunne ikke ha gitt mer faen i de andre deltakerne. Greit nok at det er et spill, men synd at det alltid skal være de sleipe og manipulerende som skal stikke av med seieren hver gang.

Gjest Anonymous
Skrevet

Deprimerende! Minner meg om USA, vinner den beste. Eller er folk bare feige!!!!!?

Gjest Anonymous
Skrevet
Deprimerende! Minner meg om USA' date=' vinner den beste. Eller er folk bare feige!!!!!?[/quote']

Høøøh? Skjønte ikke hva du mente..minner deg om USA, vinner den beste??

Skrevet

Jatta jatta... Gratulerer til Snorre. Whatever! :-?

Skrevet

Håpløst at Snorre vant- tosken sjøl...sorry meg... Etter at Live gikk ut,heia jeg på Eirik. Men etter at Live stemte på Snorre (!!) så kan hun bare ha det så godt...Offa meg.

Og at Bente og Siren kan være sååå utrolig naive?! at det går an...

Skrevet

Hadde aldri trudd at Siren skulle stemme på Snorre. Steik for ei tøle altså!! Og eg hadde egentlig trudd Live skulle stemme på Eirik og. For ikkje å snakke om Helgi!! For en tosk. Kun for å "lage litt hæælvete", så ga han stemma si til Snorre. :roll:

Eg syns det er like bra at Snorre vann som eg syns det var at Bjørn Tore vann ifjor. *BLÆH*

Gjest Anonymous
Skrevet

han har jo spilt taktisk da.. så sånn sett etter spillets regler er han verdig vinner! men digget meg at hele mafi gruppa gav eirik poeng også kom helgi og sjokkerte!

Skrevet

Han var vel den som spilte spillet best, og kom derfor til finalen.

Finalen kunne like godt blitt vunnet av Eirik.

Syns det var helt greitt at han vant!

Gjest Genevieve
Skrevet
Kjempebra at Snorre vant.  :-)  

Genevieve: hva var det som gjorde at du visste dette fra første program?

En ansatt på den lokale lufthavnen i Sogndal så med egen øyne hvem som vant. Snorre ankom ikke med de andre deltagerne da festen var ferdig men han kom senere og han hadde blomster ol. som røpet at han hadde vunnet.

http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php...ghlight=sogndal

Gjest Trulselinemor
Skrevet

Jeg likte overhode ikke at Snorre vant. Han er ingen verdig vinner. Håper Eirik skulle slå han i kunnskapskonkurransen.

Når det nærmet seg slutten av finalen, forlot samboeren stuen. Han synes heller ingen ting om at Snorre vant.

Jeg vet at noen er enig med meg og noen uenige. Men slik er det nå bare.

Skrevet

Jeg håpte også at Eirik skulle slå ham i kunnskapskonkurransen... utrolig irriterende at den sleipe, utspekulerte fyren skulle vinne... :roll:

Hadde bare den tosken av en islending holdt stikk da..og ikke gitt Snorre stemmen bare for å gjøre seg interessant... tåpelig spør du meg...

Skrevet
Hadde aldri trudd at Siren skulle stemme på Snorre.

Nå var ikke Eirik så veldig hyggelig mot Siren til tider heller, kritiserte henne titt og ofte, og kverulerte,

Mner heiet på Eirik for de, av den enkle grunn at jeg ikke ville at Snorre skulle vinne.

Skrevet

Jeg har visst at Snorre skulle vinne lenge... Både i år og i fjor vant den personen jeg mener fortjente det minst!

Gjest Anonymous
Skrevet

Skjelden er det noen mennesker som gjøre meg direkte uvell - men det gjør Snorre :kvalm: Han har spilt ett spill det er greit nok, men måten han har missbrukt mennesker på gjør meg kvalm. En person som klarer å oppføre seg slik mot andre er ikke en god person i mine øyne. Jeg har sett alle episodene av farmen, men i går orket jeg ikke å se slutten. :sinna:

Når det gjelder Helgi så tror jeg han stemte på Snorre bare for å få blest om sin egen person. Det er jo greit nok det - men det sier mye om han - noe som forøvrig også er greit nok. Jeg synes imidlertid at han mister litt av troverdigheten. Men meg om det..

Gjest Anonymous
Skrevet

Helgi ute etter oppmerksomhet? No shit :wink: Nå skal han forsøke å få en rolle i en såpeopera. Helgi som den nye Åge i Hotel Cæsar? :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...