Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det kan kanskje hende at han følger et strikt lavkarbokosthold og er i ketose? Da får man en grusom ånde, men det forsvinner når man begynner å spise karbohydrater igjen.

Anonymkode: 491de...4cd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være 100 årsaker til dårlig ånde. Hva med å si det til han? Mange mener at man er slem om man er direkte, men i utg punktet er man snill. Hvem vet, kanskje han går på 100 dater til uten å vite årsaken til å bli dichet?

• Liker 1
Skrevet

En av flere grunner til dårlig ånde er at man ikke bruker tanntråd ofte nok. Bruker man ikke tanntråd, vil matrester og bakterier ligge og råtne mellom tennene. Dette kan gi tannkjøttbetennelse, karies og vond lukt...

AnonymBruker
Skrevet

TS her.Takk for alle innspill.

Jeg og daten har råklint flere kvelder på rad nå,så dette var heldigvis et forbigående problem ;)

Anonymkode: cdbb6...974

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Om du syntes det er ubehagelig og si det til han så kan du jo si det på en melding? 

Jeg har også selv et problem med dårlig ånde, kanskje det er mandelsten. Ville uansett sagt det på en fin måte, OG absolutt ikke kuttet han ut pga det.

Anonymkode: e5b43...318

Skrevet
Den ‎30‎.‎06‎.‎2016 at 20.27, AnonymBruker skrev:

Usj! Blir kvalm av tanken.Jeg pusser ALLTID tenner om morgenen,og før en date er det utenkelig å droppe tannpussen. Jeg vet ikke om jeg tør å komme med en slik spøk. Kjenner han liksom ikke så godt enda.

Anonymkode: cdbb6...974

Jeg syns du kan sende en sms:) At det er noe du har behov for å si men det var litt pinlig å ta det opp på daten:) Han vil nok bli flau(viss han er normal) å da kan det bare være greit at han er for seg selv.

Det må jo være kleint for deg å unngå å kysse og han merker det:)

Skrevet

I noen tilfeller kan man få fjernet mandlene pga mandelstein..

Anonymkode: 40c8a...9c9

Skrevet

Det ekleste jeg vet er snusånde... Helt forferdelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...