Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Møtte igjen daten min igjen i dag.Vi har møtt hverandre 4-5 ganger tidligere.Noe av det første jeg merket når vi møttes var en uforklarlig drittlukt. Minnet om promp/noe råttent blandet med parfyme/etterbarberingsvann.Det stod mange folk rundt oss,så jeg regnet med det kom fra noen av dem.

MEN:etterhvert kjente jeg at det var ånden til daten.På slutten av forrige date kysset vi litt (bare på munnen) men jeg merket ikke dårlig ånde da. Skal sies at jeg hadde drukket endel,så mulig jeg overså det da.

I dag klarte jeg ikke å kysse han,og jeg så han ble litt usikker pga dette.Hele hans nærvær når han prøvde å klemme meg og stjele et kyss ble bare frastøtende..Jeg orker ikke tanken på å bli kjæreste med en som lukter dritt.Jeg vet ikke om dette er et forbigående problem (har ikke merket så mye til det før) eller et permanent problem.

Hva ville dere gjort?

Anonymkode: cdbb6...974

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Møtte igjen daten min igjen i dag.Vi har møtt hverandre 4-5 ganger tidligere.Noe av det første jeg merket når vi møttes var en uforklarlig drittlukt. Minnet om promp/noe råttent blandet med parfyme/etterbarberingsvann.Det stod mange folk rundt oss,så jeg regnet med det kom fra noen av dem.

MEN:etterhvert kjente jeg at det var ånden til daten.På slutten av forrige date kysset vi litt (bare på munnen) men jeg merket ikke dårlig ånde da. Skal sies at jeg hadde drukket endel,så mulig jeg overså det da.

I dag klarte jeg ikke å kysse han,og jeg så han ble litt usikker pga dette.Hele hans nærvær når han prøvde å klemme meg og stjele et kyss ble bare frastøtende..Jeg orker ikke tanken på å bli kjæreste med en som lukter dritt.Jeg vet ikke om dette er et forbigående problem (har ikke merket så mye til det før) eller et permanent problem.

Hva ville dere gjort?

Tilbudt han en tyggis :) Prøve å si spøkefullt: "Du rakk ikke å pusse tennene i morrest?" Det er jo faktisk ikke alle som pusser tennene på morgenen, har jeg funnet ut av. Og flesteparten av bakteriene ligger på tungen, ergo viktig å pusse den også. 

AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, Asaliablogg skrev:

Tilbudt han en tyggis :) Prøve å si spøkefullt: "Du rakk ikke å pusse tennene i morrest?" Det er jo faktisk ikke alle som pusser tennene på morgenen, har jeg funnet ut av. Og flesteparten av bakteriene ligger på tungen, ergo viktig å pusse den også. 

Usj! Blir kvalm av tanken.Jeg pusser ALLTID tenner om morgenen,og før en date er det utenkelig å droppe tannpussen. Jeg vet ikke om jeg tør å komme med en slik spøk. Kjenner han liksom ikke så godt enda.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som han har sånne mandelpropper. Aner ikke hva det heter. Men om han får de ut så forsvinner lukta også. Hjelper lite med tannpuss når det sitter nedi halsen. 

Anonymkode: 57d0c...20b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres ut som han har sånne mandelpropper. Aner ikke hva det heter. Men om han får de ut så forsvinner lukta også. Hjelper lite med tannpuss når det sitter nedi halsen. 

Fy f.... Nå som jeg omsider hadde møtt en jeg likte. Så skal kanskje mandelpropper ødelegge alt..Dårlig ånde i datingfasen er jo helt drepen for romantikk og sexlyst :(

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fy f.... Nå som jeg omsider hadde møtt en jeg likte. Så skal kanskje mandelpropper ødelegge alt..Dårlig ånde i datingfasen er jo helt drepen for romantikk og sexlyst :(

Jeg har også mandelpropper, men fjerner dem regelmessig. Når jeg er blant folk tygger jeg tyggis da. Ikke forhåndsdøm pga mandelpropper :) Det som er hans (og ditt) problem, er at det ikke ser ut som om han gjør noe med saken. Kanskje han ikke bruker tanntråd eller vet at han har disse proppene. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg var deg, men kanskje være ærlig?

Anonymkode: 57a92...7af

AnonymBruker
Skrevet

Bæsjeånde kommer av at folk har drukket kaffe. Enkelte får det også om de ikke pusser tennene om morningen. Ta deg en tyggis, og spør om han og vil ha, så forsvinner nok lukten litt. 

Anonymkode: 2fed6...3fc

• Liker 1
Gjest MadameDeRosa
Skrevet (endret)
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Usj! Blir kvalm av tanken.Jeg pusser ALLTID tenner om morgenen,og før en date er det utenkelig å droppe tannpussen. Jeg vet ikke om jeg tør å komme med en slik spøk. Kjenner han liksom ikke så godt enda.

Kanskje han har en tann med hull eller noe, som gjør at det lukter råttent. Peis inn på temaet tannlege, og hør hvor ofte han går til tannlegen.

Endret av MadameDeRosa
Gjest MadameDeRosa
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er mandelpropper?

Skrevet
3 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hva er mandelpropper?

Mandelstein.

Noen, ikke alle får slike stener. Det er belegg av bakterier og annet dritt som samler seg i en grop bakerst i halsen, som blir til en slags sten av ren gugge.

Google tonsil stones ;)  Menne...Du er advart, bildene er grusomt ekle :fnise: 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, er det ikke bedre å finne en fin måte å spørre han om dette på enn å droppe fyren? Han er jo kanskje ikke klar over det, hadde det vært meg hadde jeg seriøst blitt glad for å blitt gjort oppmerksom på det.

Anonymkode: d2d90...7a0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, er det ikke bedre å finne en fin måte å spørre han om dette på enn å droppe fyren? Han er jo kanskje ikke klar over det, hadde det vært meg hadde jeg seriøst blitt glad for å blitt gjort oppmerksom på det.

Jeg synes jo det,men vet ikke hvordan jeg skal formulere meg.Vi kjenner ikke hverandre noe særlig,og det blir fryktelig kleint å ta opp dette.Forøvrig er det merkelig at man ikke merker dårlig ånde på dette nivået,for det stinket skikkelig.

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes jo det,men vet ikke hvordan jeg skal formulere meg.Vi kjenner ikke hverandre noe særlig,og det blir fryktelig kleint å ta opp dette.Forøvrig er det merkelig at man ikke merker dårlig ånde på dette nivået,for det stinket skikkelig.

Jeg tror det er best å ta det i person, så du kan si det på en veldig mild måte og understreke at det ikke er meningen å gjøre han flau. Hvis du legger til at du liker han kjempegodt blir han sikkert mer glad for det. Kan hende han f.eks har en råtten tann, og da burde han jo sjekke det hos tannlegen.

• Liker 1
Gjest summesumbi
Skrevet (endret)

Hvis den dårlige ånden er det eneste som du ikke klarer, har du lite å tape på å være ærlig om det. Han har ikke peilig på at han går rundt med dårlig ånde han

Endret av summesumbi
AnonymBruker
Skrevet

Har også mandel stein, meget plagsomt å ha det, og det lukter herk.

Det er "verk" fra mandlene og de løsner av seg selv som regel, de lukter faktisk oppkast.

Et tips for karen din, når dere skal kysse, så burde han pusse tenner, eventuelt tygge tyggis, munnskyld osv.

Mulig det kan være bra for han å fjerne mandlene.

Anonymkode: 8309f...9e1

AnonymBruker
Skrevet

Hihihihihi...uff det er nå litt komisk..:fnise: 

Anonymkode: 05496...c40

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så på bildene av disse mandelproppene, og måtte jo også kikke ned i mitt eget gap i speilet. Hadde ingenting sånt, det er bare rødt og rent. Og man hadde vel også følt det med tungen om man hadde slike greier. Jeg begriper ikke at folk går rundt med slikt uten å være klar over det!

Anonymkode: 3c3ec...d24

AnonymBruker
Skrevet

TS, hvis du virkelig liker han som person, så ville jeg tatt et par dater til, og SÅ hinte forsiktig om han muligens har et tann/mandelproblem. For hvis det er helt tidlig i datingen kan han kanskje føle seg så ubekvem at det er lettere for han å kutte ut.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS, hvis du virkelig liker han som person, så ville jeg tatt et par dater til, og SÅ hinte forsiktig om han muligens har et tann/mandelproblem. For hvis det er helt tidlig i datingen kan han kanskje føle seg så ubekvem at det er lettere for han å kutte ut.

Ok.Ja,får gjøre det sånn.Det var en kjempenedtur da vi møttes sist og jeg kjente stålånden.Jeg ble sur,og det merket han nok uten å skjønne hvorfor.Han spurte om jeg ville komme hjem til ham en dag,og jeg kom bare med et surt grynt tilbake.Orket ikke tanken på en hel kveld med han om han stinker,og ihvertfall ikke noe intim kontakt.Får se hvordan neste date går..

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det er konstant, veldig sterkt og hele tiden er det kanskje et problem som nevnt over.

Jeg vil si det kommer veldig an på stuasjonen - om det er forbigående eller hele tiden. Det er f.eks. naturlig å ha morgenånde om man har sovet sammen, kaffeånde RETT etter å ha drukket kaffe el.l. Jeg hadde en date med en fyr som luktet litt svette, men daten var rett etter jobb og jeg vet han hadde vært der siden tidlig morgen og ikke rukket dusje før vi skulle treffes. Han har ikke generelt dårlig hygiene på noen måte. 

Men hvis slike ting er hele tiden - dvs. morgen eller kveld, før eller etter mat osv. så er det nok noe spesifikt. 

Vet ikke hvor modig du er, men det rette her er i så fall å si ifra. 

Anonymkode: 00669...d3f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...