Gå til innhold

Er stor pikk psykisk tennende?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Stor pikk er vondt. Jeg blir ikke kåt av å se en stor pikk, jeg tenker heller at aldri i livet om jeg vil ha noe med den å gjøre. Så tvert imot er det avtennende for meg. 

Anonymkode: 315d9...18f

Videoannonse
Annonse
Gjest makar
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

hm....sier du at en med stor ikke kan sakene sine, hm....

Anonymkode: b5c12...705

Hehe nei, men stor kan fort bli for stor for meg. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Stor pikk er vondt. Jeg blir ikke kåt av å se en stor pikk, jeg tenker heller at aldri i livet om jeg vil ha noe med den å gjøre. Så tvert imot er det avtennende for meg. 

Anonymkode: 315d9...18f

Du er en av de som ikke er såå glad i sex da eller? :) eller at du ikke liker å suge? eller du ikke er så glad i penetrering? 

• Liker 2
Skrevet
23 timer siden, makar skrev:

Hehe, samme her :P

Tar heller en normal på en fyr som kan sakene sine :)

Helt klart, stor pikk kan være deilig, men det hjelper lite at den er stor om mannen ikke har peiling. :P 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, KlaraKlein skrev:

Helt klart, stor pikk kan være deilig, men det hjelper lite at den er stor om mannen ikke har peiling. :P 

Hva om mannen kan sakene sine OG den er stor. Er det bedre enn en som kan sakene sine og er normal? :)

26 minutter siden, KlaraKlein skrev:

Anonymkode: 02308...b5e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva om mannen kan sakene sine OG den er stor. Er det bedre enn en som kan sakene sine og er normal? :)

du ødleger alt, damer sier sånt for å ikke såre de med normal og liten, forstår du ikke det:Pde vil nekte for det snart om 3.....2....1..

• Liker 2
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tenner du på hestekuk i ordets rette forstand @FruKG ? Altså kuken til en hest? Håper ikke det. 

Jeg drømmer om en diger svart en. 25 cm lang og 15 tykk. Give it to me! 

Anonymkode: 6f4c5...f8e

Jeg tenkte nå på hestekuk som en stor penis, men jeg skal ikke benekte at tanken er litt pirrende :fnise:

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 1.7.2016 at 14.03, AnonymBruker skrev:

For å legge til, han er ikke noe abnormalt stor, større enn gjennomsnittet, men likevel innenfor normal området, rundt 16-17 cm i lengde, tykkelse vet jeg ikke mål på utenom hvordan den er å holde rundt.

Anonymkode: c0ed9...bac

Når du pekefingeren med tommelen da du tar rundt, evt når du rundt med fingrene i det hele tatt? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 5.7.2016 at 23.51, FruKG skrev:

En stor penis tenner meg helt klart mer enn en liten. Jeg har jo mine fantasier om store peniser og peniser som spruter enorme mengder. Ikke det at en hestekuk gir meg mer tilfredsstillelse, men at det er noe som tenner ved det, ja helt klart.

Penisen min er en del over snittet, ikke monsterstor, men stor og den spruter noe jevelig mye. Har fått en del ekle kommentarer for at jeg spruter FOR mye og at det blir litt for mye av det. Er dette noe som tenner deg?

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når du pekefingeren med tommelen da du tar rundt, evt når du rundt med fingrene i det hele tatt? 

Det kommer da an på hvor store hender man har. Jeg har så små hender at selv en gjennomsnittlig penis ser stor ut når jeg runker den. Gutta digger det da. :P 

Anonymkode: fc250...9d8

AnonymBruker
Skrevet
Den 30.6.2016 at 20.16, AnonymBruker skrev:

I en annen tråd skrev en jente at " Men psykisk så tenner kjæresten sin penis meg veldig (og fysisk så klart da), syntes det er veldig tennende å vite at han er alt for stor for meg osv. "

Er det slik at jenter tenner på tanken om stor pikk, men at det ikke nødvendigvis føles bedre når de har sex?

Anonymkode: 844c3...71a

Jepp! Bare tanken på en stor penis gjør meg skikkelig tent!!

En liten penis er turn off uansett hvordan han måtte bruke den...

Anonymkode: 09f98...185

• Liker 1
Gjest saratool
Skrevet

akkurat nå hadde jeg ikke sagt nei ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...