Katten.2.0 Skrevet 1. juli 2016 #21 Skrevet 1. juli 2016 Synes en stor kuk er mer tennende enn en liten kuk, selv om det er lettere med en normal/mindre kuk. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #22 Skrevet 1. juli 2016 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Synes en stor kuk er mer tennende enn en liten kuk, selv om det er lettere med en normal/mindre kuk. Er du bi? Anonymkode: 5a070...dde
Katten.2.0 Skrevet 1. juli 2016 #23 Skrevet 1. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er du bi? Anonymkode: 5a070...dde Ish.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #24 Skrevet 1. juli 2016 1 minutt siden, Katten.2.0 skrev: Ish. Ok. Anonymkode: 5a070...dde
Gjest marizz Skrevet 1. juli 2016 #25 Skrevet 1. juli 2016 6 timer siden, makar skrev: Hvor stor må den være for at den skal se bedre ut? Hmm, aner ikke egentlig. Må legge til at dette absolutt ikke er viktig for meg
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #26 Skrevet 1. juli 2016 Haha, det var jeg som skrev det ts siterte i startinnlegget sitt. Nå har nok veldig mye med tenningen å gjøre at penisen sitter på samboeren min, i tillegg er han en veldig stor og muskuløs mann, og da ser det jo finere ut med en penis som matcher kroppen. For å si det sånn, jeg blir tent av leggene hans, jeg blir tent av lårene hans, jeg blir tent av armhårene hans, de slitte store hendene etter alt for mye fysisk anstrengelse, vikene hans osv., så så klart tenner jeg på penisen hans også. Nå går også veldig nye av min seksuelle nytelse ut på å bli dominert, der han har all makten over meg, og da vil også det at han har en for tykk penis understreke dette. At han trenger seg inn selv om det ikke er plass, føler meg på en måte enda mere "brukt". Dette handler jo om mitt tenningsmønster, ikke at alle kvinner helst ønsker en for stor penis siden det tenner dem psykisk. Jeg liker for eksempel også å bli kvelt, slått og tatt mot min vilje, hvor røffere hvor bedre (altså, som sexlek), det sier seg jo selv at dette ikke er noe for alle. Når det er sagt, eksen min hadde en del tynnerene penis, men vi hadde fantastisk sex, og ikke en eneste gang tenkte jeg eller ønsket at penisen hans skulle vært større, det var først da jrg ble sammen med samboerne min at det jeg syntes det ble tennende. Om det bare er fordi penisen sitter på han, eller om det er en blanding av det og det jeg forklarer over her vet jeg ikke, men om det hadde blitt slutt mellom oss kunne jeg helt fint hatt sex med en kjæreste med normal penis, og ikke savnet den delen uansett. Anonymkode: c0ed9...bac 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #27 Skrevet 1. juli 2016 For å legge til, han er ikke noe abnormalt stor, større enn gjennomsnittet, men likevel innenfor normal området, rundt 16-17 cm i lengde, tykkelse vet jeg ikke mål på utenom hvordan den er å holde rundt. Anonymkode: c0ed9...bac 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #28 Skrevet 1. juli 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette foregår for det meste i hodet til menn. Det er uendelig med tråder her inne hvor det overveldende flertallet av kvinner sier det motsatte, så kommer det en AB som sier at det stemmer, og da er liksom teorien bekreftet. Anonymkode: d6344...bc9 Ikke sant, mine meninger er jo absolutt ikke representative for alle andre kvinner. Sjansen for at akkurat den og den mannen ender opp med meg er jo ekstremt liten. Og som jeg skrev hadde jeg absolutt ingen probleme med eksen, som hadde en normal størrelse penis. Det er et pluss nå som denne mannen faktisk er kjæresten min, men om jeg hadde vært sammen med eksen, hadde jeg jo ikke brydd meg, eller lengtet etter. Anonymkode: c0ed9...bac
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #29 Skrevet 1. juli 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: når jeg leser alle disse penis/høyde trådene må jeg gå å takke gud. Anonymkode: b5c12...705 For hva? For at du allerede har kapret deg en mann over 185 med svær penis? Anonymkode: 668ab...2f9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #30 Skrevet 1. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: For hva? For at du allerede har kapret deg en mann over 185 med svær penis? Anonymkode: 668ab...2f9 Kanskje han er den mannen. Anonymkode: 5a070...dde 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #31 Skrevet 1. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: For hva? For at du allerede har kapret deg en mann over 185 med svær penis? Anonymkode: 668ab...2f9 Nei, for at jeg er en mann over 185 med svær penis. Anonymkode: b5c12...705 3
KlaraKlein Skrevet 1. juli 2016 #32 Skrevet 1. juli 2016 Joda, jeg kan bli "psykisk" tent ved synet av et stort utstyr, men det er nok mest fordi det får fantasiene i sving. 1
Gjest makar Skrevet 5. juli 2016 #33 Skrevet 5. juli 2016 Den 1.7.2016 at 17.40, KlaraKlein skrev: Joda, jeg kan bli "psykisk" tent ved synet av et stort utstyr, men det er nok mest fordi det får fantasiene i sving. Men du kan ha like god sex med en med normal penis?
KlaraKlein Skrevet 5. juli 2016 #34 Skrevet 5. juli 2016 8 timer siden, makar skrev: Men du kan ha like god sex med en med normal penis? Ja, absolutt, har funnet ut at stor penis funker best i fantasiland. 1
Gjest makar Skrevet 5. juli 2016 #36 Skrevet 5. juli 2016 1 time siden, KlaraKlein skrev: Ja, absolutt, har funnet ut at stor penis funker best i fantasiland. Hehe, samme her Tar heller en normal på en fyr som kan sakene sine
FruKG Skrevet 5. juli 2016 #37 Skrevet 5. juli 2016 En stor penis tenner meg helt klart mer enn en liten. Jeg har jo mine fantasier om store peniser og peniser som spruter enorme mengder. Ikke det at en hestekuk gir meg mer tilfredsstillelse, men at det er noe som tenner ved det, ja helt klart. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #38 Skrevet 6. juli 2016 Tenner du på hestekuk i ordets rette forstand @FruKG ? Altså kuken til en hest? Håper ikke det. Jeg drømmer om en diger svart en. 25 cm lang og 15 tykk. Give it to me! Anonymkode: 6f4c5...f8e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #39 Skrevet 6. juli 2016 14 timer siden, makar skrev: Hehe, samme her Tar heller en normal på en fyr som kan sakene sine hm....sier du at en med stor ikke kan sakene sine, hm.... Anonymkode: b5c12...705 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #40 Skrevet 6. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tenner du på hestekuk i ordets rette forstand @FruKG ? Altså kuken til en hest? Håper ikke det. Jeg drømmer om en diger svart en. 25 cm lang og 15 tykk. Give it to me! Anonymkode: 6f4c5...f8e Dobbeltmoral!! Anonymkode: b5c12...705
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå