bjone Skrevet 30. juni 2016 #21 Skrevet 30. juni 2016 3 timer siden, Cuntzilla skrev: Det smaker sex =) Det er iallefall i samme gate.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #22 Skrevet 30. juni 2016 Konsistensen er verrst. Slimete 😖 Smaker litt som blåmuggost, salt. Anonymkode: afea4...a00
SlemUlv Skrevet 1. juli 2016 #23 Skrevet 1. juli 2016 Smaken kommer an på hva han har spist og drukket den dagen/uken. Konsistensen syns jeg kommer ann på om han drikker nok vann.. drikker han mindre vann en vanlig, så blir den tykkere, og ekkel :S
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #24 Skrevet 1. juli 2016 Synes det er ganske så forskjellig fra person til person - Har opplevd en jeg nesten brakk meg på hver gang, prøvde så godt jeg kunne å skjule det. Også har man dem som ikke er noe problem, som ikke smaker noe spesielt - helt ok Anonymkode: 47ec4...e94
Gjest Klopp Skrevet 1. juli 2016 #26 Skrevet 1. juli 2016 Salt, men ikke noe ekkel smak. Klarer fint å svelge. Har til og med svelget min egen sæd. Ikke noe ekkelt i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå