AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Hei. Er en mann på 22 år, er det håp for meg hos de der dating sidene? Prøvde ut men må jo kjøpe sånn abonnement, er det sjanse for meg? Anonymkode: 55397...0a2
Heihei94 Skrevet 1. juli 2016 #2 Skrevet 1. juli 2016 Lev livet! date i fleng, sikkert mange på din alder som bruker dating side
Okapi Skrevet 1. juli 2016 #3 Skrevet 1. juli 2016 Prøv noe gratis først, som Tinder eller OkCupid. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #4 Skrevet 2. juli 2016 Ja. Hadde vært fint med flere yngre menn. Lei alle som nærmer seg 40. Blir for stor avstand i alder. Anonymkode: 2bcb0...c05
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #5 Skrevet 2. juli 2016 Hvorfor skulle du ikke kunne bruke datingsider? og du må ikke betale på sidene med en gang. Og tinder er gratis. Men styr unna OKCupid, bare ræl der. Anonymkode: 86e2c...23b
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2016 #6 Skrevet 2. juli 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor skulle du ikke kunne bruke datingsider? og du må ikke betale på sidene med en gang. Og tinder er gratis. Men styr unna OKCupid, bare ræl der. Anonymkode: 86e2c...23b Takker for tipset, skal styre unna OKCupid. Er sukker.no gratis den første perioden eller? Den 7/1/2016 at 14.41, Heihei94 skrev: Lev livet! date i fleng, sikkert mange på din alder som bruker dating side Haha, har noen dater der og der (gjennom tinder og badoo) men noen av disse jentene er stokk GAL! Husker spesielt enn, hun hadde type men var så sex avhengig at hun trengte mer! Typen hadde til og med latt hun være utro, fordi hun har så stor lyst.... Eller den andre jenta som pratet om exen i 1 time, ble sprø i hodet. Den tredje jenta skulle farge håret mitt blond, tvinge meg på trening å skaffe meg sixpack som exen hennes hadde. 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja. Hadde vært fint med flere yngre menn. Lei alle som nærmer seg 40. Blir for stor avstand i alder. Anonymkode: 2bcb0...c05 Så min alder er ei bonus på dating sider sammen med eldre damer? Anonymkode: 55397...0a2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Den 2.7.2016 at 17.21, AnonymBruker skrev: Takker for tipset, skal styre unna OKCupid. Er sukker.no gratis den første perioden eller? Haha, har noen dater der og der (gjennom tinder og badoo) men noen av disse jentene er stokk GAL! Husker spesielt enn, hun hadde type men var så sex avhengig at hun trengte mer! Typen hadde til og med latt hun være utro, fordi hun har så stor lyst.... Eller den andre jenta som pratet om exen i 1 time, ble sprø i hodet. Den tredje jenta skulle farge håret mitt blond, tvinge meg på trening å skaffe meg sixpack som exen hennes hadde. Så min alder er ei bonus på dating sider sammen med eldre damer? Anonymkode: 55397...0a2 Må dessverre skuffe deg med å si at jeg er i din aldersgruppe :p, men vet det finnes mange eldre damer som absolutt vil bli kjent med en mann på 22 Anonymkode: 2bcb0...c05
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå