AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #1 Skrevet 30. juni 2016 Jeg starter: Jeg utfordrer @Cyrus til å si hvilken kg bruker han synes er den peneste Jeg utfordrer @Yme til å flette håret Jeg utfordrer @Nordavind til å legge ut bilde i kroppstråden Jeg utfordrer @Katten.2.0 til å skrive nytt innlegg i sin erotiske novelle Jeg utfordrer @Mysticgirl til å fortelle oss hvilken bruker som har den fineste penisen siden hun mottar mange penisbilder Jeg utfordrer @Arabella til å poste én useriøs kommentar Jeg utfordrer @Klopp og @amativeReflection til å poste en selfie Utfordrer også @Balian de Ibelin til å utfordre andre brukere i tråden Anonymkode: dbb72...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Jeg utfordrer TS til å skrive under brukernavn! Anonymkode: 40aba...5ba 16
Gjest Ajax Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg starter: Jeg utfordrer @Cyrus til å si hvilken kg bruker han synes er den peneste @Compaq Er den peneste på KG.
Gjest Nordavind Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg starter: Jeg utfordrer @Cyrus til å si hvilken kg bruker han synes er den peneste Jeg utfordrer @Yme til å flette håret Jeg utfordrer @Nordavind til å legge ut bilde i kroppstråden Jeg utfordrer @Katten.2.0 til å skrive nytt innlegg i sin erotiske novelle Jeg utfordrer @Mysticgirl til å fortelle oss hvilken bruker som har den fineste penisen siden hun mottar mange penisbilder Jeg utfordrer @Arabella til å poste én useriøs kommentar Jeg utfordrer @Klopp og @amativeReflection til å poste en selfie Utfordrer også @Balian de Ibelin Anonymkode: dbb72...a0a Kan dessverre ikke akseptere utfordringen. Men det ligger vel fremdeles et bilde fra en uke siden eller noe.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Utfordrer også @Balian de Ibelin til å utfordre andre brukere i tråden Anonymkode: dbb72...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #8 Skrevet 30. juni 2016 1 time siden, Yme skrev: Fletta du den sjæl? Anonymkode: e9d71...f77
Yme Skrevet 30. juni 2016 #9 Skrevet 30. juni 2016 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fletta du den sjæl? Anonymkode: e9d71...f77 Jepp! Jeg er veldig stolt! 1
Gjest Bruker115236 Skrevet 1. juli 2016 #10 Skrevet 1. juli 2016 Jeg utfordrer @minister-mio til å fortelle hvilke bruker hun hadde datet, hvis hun var singel Jeg utfordrer @ClosedParadise til å joine kg-treff neste gang
Gjest Ajax Skrevet 1. juli 2016 #11 Skrevet 1. juli 2016 Jeg utfordrer @Yme og @ElizabethTaylor til å smile med åpen munn på et selfie.
Gjest Citronella Skrevet 1. juli 2016 #12 Skrevet 1. juli 2016 7 timer siden, Yme skrev: Du er unik, på så mange måter! Vakker Yme.
Gjest Citronella Skrevet 1. juli 2016 #13 Skrevet 1. juli 2016 7 timer siden, Balian de Ibelin skrev: DU din grinebiter med alle dine bøker som du må børste støv av for å lese. Men jeg liker deg litt likevel
Gjest Bruker115236 Skrevet 1. juli 2016 #14 Skrevet 1. juli 2016 (endret) 9 timer siden, Cyrus skrev: Jeg utfordrer @Yme og @ElizabethTaylor til å smile med åpen munn på et selfie. Endret 1. juli 2016 av Bruker115236
Gjest Ajax Skrevet 1. juli 2016 #15 Skrevet 1. juli 2016 (endret) 33 minutter siden, ElizabethTaylor skrev: Jeg sa aldri double dare da 😂 Uansett et smil som går julegrana i bakgrunnen til å blekne 😄 Endret 1. juli 2016 av Cyrus
Gjest Bruker115236 Skrevet 1. juli 2016 #16 Skrevet 1. juli 2016 (endret) 3 minutter siden, Cyrus skrev: Jeg sa aldri double dare da 😂 Uansett et smil som går julegrana i bakgrunnen til å blekne 😄 Skulle fjerne det ene, men så er det umulig å endre innlegg på mobilen for tiden Men takk! Kunne du fjernet bildene i siteringen forresten? Endret 1. juli 2016 av Bruker115236
Gjest Citronella Skrevet 1. juli 2016 #17 Skrevet 1. juli 2016 Du er søtere enn sukkerspinn @ElizabethTaylor Og jeg ville tagge deg i den tråden hvor man prater pent om andre, men jeg tok en S og ikke en Z og fant deg ikke. Og vi har ganske like tenner! Mannen fikk se deg også, og vi har lik nese også! Men du har bredere smil, og jeg har hjerteformet ansikt.
Gjest Bruker115236 Skrevet 1. juli 2016 #18 Skrevet 1. juli 2016 21 minutter siden, Citronella skrev: Du er søtere enn sukkerspinn @ElizabethTaylor Og jeg ville tagge deg i den tråden hvor man prater pent om andre, men jeg tok en S og ikke en Z og fant deg ikke. Og vi har ganske like tenner! Mannen fikk se deg også, og vi har lik nese også! Men du har bredere smil, og jeg har hjerteformet ansikt. Så koselig Citronella 💙 Åå, har alltid vært så nysgjerrig på hvordan du ser ut. Hjerteformet ansikt er så fint!
Gjest Klopp Skrevet 1. juli 2016 #19 Skrevet 1. juli 2016 Gi meg en annen utfordring. Legger ikke ut bilde på et forum og risikere å havne på en datingside eller noe sånt tull igjen uten min tillatelse. Har opplevd nok av de her som stjeler bilder, og anonyme mennesker på et forum er vel ikke alltid til å stole på er de vel? Tar gjerne imot andre utfordringer!
Yme Skrevet 1. juli 2016 #20 Skrevet 1. juli 2016 15 timer siden, Cyrus skrev: Jeg utfordrer @Yme til å smile med åpen munn på et selfie. Smile?? Da må jeg varme opp først... Gi meg et par dager! 15 timer siden, Citronella skrev: Du er unik, på så mange måter! Vakker Yme. Takk! Du er ganske flott selv. Regner selvfølgelig med at avataren din er et bilde av deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå