Gå til innhold

Beste serie på Netflix

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tror jeg har sett opp hele Netflix... 
Men kanskje det er noen serier jeg har hoppet over eller ikke funnet som noen kan anbefale meg?

Hvilken serie følger du med på?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror jeg har sett opp netflix selv også. prøvde meg på "the ranch" her en dag, men det var en utrolig teit serie, den latteren ødela hele greia! Mulig selve plottet også var teit, men fikk ikke med meg så mye av handlingen fordi jeg fort ble irritert på den latteren som var lagt på.

De siste jeg har sett som jeg har likt i mer eller mindre grad er suits, orange is the new black, the fosters, reign, sons of anarchy, den røde vargen, the vampire diaries, life unexpected, gossip girl, between, the returned, homeland og the OC. 

Anonymkode: 20ab3...1a4

AnonymBruker
Skrevet

Shameless (US) er en av mine favoritter :) 

Anonymkode: ad7fb...c3c

Skrevet

Føler jeg har sett alt jeg og, men nå ser vi på Empire, og det er bra!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror veldig mange hopper over "The Americans", i alle fall er det mange som mener å ha sett alt som ikke har sett den. Serien er utrolig bra og absolutt verdt å se, selv om jeg vet en del syns de første episodene er litt forvirrende.

Beste serie på Netflix er etter min mening House of Cards, men den regner jeg med du har sett. Blacklist er også seerverdig, og i den lettere men mer underholdene sjangern er How to get away with murder god undrholdning.

Anonymkode: 67bb8...f32

Skrevet

Manhattan er en veldig ukjent men knallgod drama serie. The americans er også super kvalitetsdrama. Sett noen av dem? 

Skrevet

Hva med misfits? 

AnonymBruker
Skrevet

Siste jeg har hatt hekta er på er Call the Midwife, Outlander og Orphan Black. Sett noen av de? :)

Anonymkode: 4ddcb...1eb

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg har sett opp netflix selv også. prøvde meg på "the ranch" her en dag, men det var en utrolig teit serie, den latteren ødela hele greia! Mulig selve plottet også var teit, men fikk ikke med meg så mye av handlingen fordi jeg fort ble irritert på den latteren som var lagt på.

De siste jeg har sett som jeg har likt i mer eller mindre grad er suits, orange is the new black, the fosters, reign, sons of anarchy, den røde vargen, the vampire diaries, life unexpected, gossip girl, between, the returned, homeland og the OC. 

Anonymkode: 20ab3...1a4

Prøvde meg en par episoder av the Ranch... og ja, teite greier. Fenga ikke meg. 

Ellers har jeg sett flere av de du nevner, men ikke alle, så vært å teste ut. 

Skrevet
9 minutter siden, Kassiopeia skrev:

Manhattan er en veldig ukjent men knallgod drama serie. The americans er også super kvalitetsdrama. Sett noen av dem? 

Har ikke sett Manhattan. Så den kan prøves ut :D

Skrevet
2 minutter siden, Marimba skrev:

Hva med misfits? 

Ikke sett :)
Så den settes også på lista.

Skrevet

Som flere andre vil jeg anbefale Orphan Black. Vi oppdaga Breaking Bad her, og nå er vi igang med House of Cards, men vi er litt treige. Prøvde The Americans, men det var så mye gammel politikk jeg ikke skjønte. :P 

Skrevet

Mange fine forslag her, har sett noen, men er noe nytt her også.
Kan jo bidra med de seriene jeg har sett som jeg liker. 

Orphan Black
Orange is the new black (synes sesong 4 er kjedelig, men de første er ok)
Outlanders - første episodene er litt kjedelig, men så tar det seg opp og blir litt spennende
Homeland
House of Cards
Modern family - morsom, og så er det greit med så korte episoder på rundt 20 min innimellom

Skrevet

Bloodline er veldig bra. Kvalitet i alle ledd. Daredevil, Better Call Saul, Marco Polo osv.

Skrevet

På Netflix har jeg likt:

Breaking Bad, Better Call Saul, Shameless (US), Orphan Black, Orange is the New Black, Suits, Sense8, Prison Break, Supernatural, Making a Murderer, Misfits (sesong 1-3), American Horror Story, Daredevil, Jessica Jones, How I Met Your Mother, Sherlock.

Av de som ikke er så kjent vil jeg anbefale Misfits og Shameless (US) mest tror jeg. 

Skrevet

Følger med for å få flere forslag, men når det gjelder noen av seriene nevnt her så har de vært raskere med å komme med nye sesonger på Viaplay.

Ellers skriver jeg under på Orphan Black - det er vel en av de aller, aller beste seriene jeg har sett. Orange is the new black er også fin. 

Fikk også melding i dag om at sesong 3 av Under the Dome har kommet på Netflix nå. 

Supernatural er på ViaPlay, ikke på Netflix, @Tad

Skrevet
1 minutt siden, Polly Ester skrev:

Supernatural er på ViaPlay, ikke på Netflix, @Tad

Åja, vet jeg har sett serien på Netflix. Enten så har de vel fjernet den fra norske Netflix igjen, eller så har jeg kanskje sett den da jeg bodde i USA eller noe, beklager :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Tad skrev:

Åja, vet jeg har sett serien på Netflix. Enten så har de vel fjernet den fra norske Netflix igjen, eller så har jeg kanskje sett den da jeg bodde i USA eller noe, beklager :)

Bodde i USA, du:fnise:

Anonymkode: e49ec...9cf

Skrevet
Et øyeblikk siden, Tad skrev:

Ja, det kan godt hende at den var på norsk Netflix da man kunne bruke f.eks Hola til å streame amerikansk Netflix, eller som du som bodde i USA og hadde den automagisk. :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...