Gothminister Skrevet 3. juli 2016 #21 Skrevet 3. juli 2016 Den 29.06.2016 at 22.51, Honey Dew skrev: Alle har vi en formening om hva som er harry og det kan variere fra person til person. Hva synes DU er harry? Her er noen av mine: 1. Rosablogging 2. Countrymusikk 3. Suv 4. Politisk korrekthet 5. Louis Vuitton 6. Og ikke minst: DANSBAND Det mest harry og patetiske man kan være. Er politisk korrekt. Det er også harry og flaut og kjøpe alt eliten av autoriteter sier. Det er også harry å legge seg flat for staten og være en slave av lovverket.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #22 Skrevet 3. juli 2016 Hasj røykere er vekke det mest harry jeg kan tenke meg. Ingen over ingen ved siden. Anonymkode: f2307...9de 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #23 Skrevet 3. juli 2016 Danseband countryfestival røyk overbleika hår på de som er over 25 år Anonymkode: fdb93...60f
fuglekvitter__ Skrevet 4. juli 2016 #24 Skrevet 4. juli 2016 Vil legge til noe annet: Ekte gult gull.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #25 Skrevet 4. juli 2016 Helgefyll Helgefyll inkludert slåssing og urinering er ultraharry Våpen på byen Slett moral Velge å være kriminell framfor å jobbe, også jobbe svart Dårlige holdninger til kvinner og homofile Folk som driver hard justis innad i sine miljøer for at folk ikke skal skille seg ut Nyrik stil Folk som er overdrevent opptatt av penger og det materielle Folk som ikke skjønner hvorfor man leser bøker Folk som ikke har et snev av individualisme i klesstilen Platinahår, crocs, skinnjakker, eller gi f i utseendet fremtoning og klær generelt Folk som bestreber seg på å ikke skille seg ut og ønsker at alle andre skal bestrebe seg på det samme Og ja, syns faktisk islam er dødsharry, har alltid sett en ekstra gang på menighetsfolk og de er ofte harry, men islam topper det utrolig nok Bygdedyret og nedsnakk generelt Folk som er redde for å tenke selv og være selvstendige Anonymkode: a1b6f...943
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå