Gå til innhold

Tenkte å bruke cd-spiller under festen...


Huldra

Anbefalte innlegg

Hvilke Cd-plater skal jeg da skaffe? Hva er best når det er stor variasjon i alder på gjestene?

Og hva bør jeg tenke på når det gjelder Cd og lyd etc. Noen som har brukt cd-spiller selv, og kan gi meg noen råd...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har egentlig ikke så mange tips å komme med, men vi skal bruke mp3 eller CD'er. Er litt usikker på om det blir bra nok lys av mp3, så vi brenner nok CD'er for sikkerhets skyld. Pass på å variere sangene, slik at de passer for "alle". Selv har vi alt mulig av sanger og jeg håper det er noe alle kan danse til innimellom iallfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia !

Hva med å bruke/leie Jukebox.

Jeg har arbeidet på et utested hvor dette var veldig populært.

Det er som regel god blanding av nytt og gammelt på boksene.

+ at det ikke koster allt for mye og leie heller :roll:

Hilsen Tullemor :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann :D

Til vårt bryllup brente vi 7 cd`er som vi laget bilder av oss på osv. Der laget vi en salig blanding av all slags musikk og det slo virkelig an!!!! Vi lånte et vanlig anlegg med gode høytalere og folk var storfornøyd!!! Vi hadde tilogmed brudevalsen som sang 1 på cd 1. Vi ga bare beskjed om at cd 1 ikke måtte sette på før vi var klar for brudevalsen. Det gikk strålende. Vi hadde jo tenkt at cd ene bare skulle spilles kronologisk, men ut på kvelden når folk ble litt i svingen tok en "DJ" over og fikk virkelig fart på sakene... Henta disco og rock fra alle cd er og spilte. Men det gjorde ikke noe. Alle var fornøyde... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Vi brente CD er av alt mulig vi kunne tenke seg at folk ville like, men det slo ikke ann.. Det var nesten ingen som danset, bare noen få fra mannen min sin familie..

Et lite tips er kanskje og forhøre seg med diverse av de som kommer i bryllupet hva slags musikk dere bør ha, så får dere litt innspill hva som er ønskelig. Da er det lettere å treffe med musikken enn om dere plukker ut musikken selv.

Dette er en av de tingene jeg ville gjort andeledes om jeg hadde fått sjansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen !

Har dere linker til sider for nedlastning av musikk ?

Håper dere kan hjelpe meg :lol:

Sommerlig hilsen fra Trullti :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det ikke er en god idè med cdspiller..

Gå for liveband.. Jeg er så heldig at min kårede sin bror spiller i band og de skal sette liv og røre hos oss..

Men det er opp til deg hva du vil gjøre!

LYKKE TIL! :P

Vn.H.

Jennifer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det ikke er en god idè med cdspiller..  

Gå for liveband.

Personlig synes jeg det er kjempegreit med CD'er jeg, for da får man akkurat den musikken man vil ha lissom. Mulig vi hadde valgt et band om vi hadde hatt råd til det, men etter å ha hørt om så mye rart om sånne band også, så blir man litt skeptisk gitt. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...