Gå til innhold

Skulle du ønske du var enebarn ?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle du ønske du var enebarn ?

Anonymkode: 7a099...985

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, da jeg har et søsken som har blitt favorisert oppover oppveksten å i voksen alder av mine foreldre, jeg har blitt behandlet som luft

Anonymkode: 82ef1...c1d

• Liker 2
Skrevet

Det er ikke noe jeg går rundt og tenker på og/eller ønsker, nei. Hvordan det? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enebarn, og jeg skulle ønske at jeg hadde søsken :) Å være enebarn er ikke bare en dans på roser. Mange tror jo at enebarn er bortskjemte og får alt de peker på. Så feil kan folk ta!

Anonymkode: 73748...b86

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg er glad i broren min :)

Anonymkode: 6558e...328

Gjest Kaffekrus
Skrevet

Da jeg var liten ønsket jeg innimellom at jeg var enebarn. Spesielt den ene av mine søsken kranglet jeg fryktelig mye med, jeg følte meg i blant sammenlignet med søsken, og det hadde vært fint å få mammas og pappas fulle oppmerksomhet. Nå er jeg veldig takknemlig for mine søsken, vi har et veldig nært, godt forhold, til tross for at vi er veldig ulike :)

Skrevet

Ja. Glad i søsknene mine, men samtidig har vi nå veldig lite kontakt og hadde konstant krangling gjennom hele barndommen. Tror ting hadde vært bedre hjemme om jeg hadde blitt enebarn. :( 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Har nok vært noen øyeblikk fra jeg var 7-19 at jeg skulle ønske jeg var enebarn, men så mange gode minner som trumfer alle kranglene og slåsskampene(som jeg vant, mulig min søster har et annet svar :fnise:)

Gjest Margit Spat
Skrevet

Jeg er enebarn, og kunne aldri tenke meg å være noe annet. 

Skrevet

Nei, er veldig glad jeg har mine søsken. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er enebarn, og skulle gjerne hatt søsken 😉

Syntes det var slitsomt å være eneste fokus som barn, og nå som mine skilte foreldre begynner å bli gamle skal det bli tungt å ha ansvar for tre eldre mennesker helt alene.

Har ikke hatt det fælt altså, det er greit nok å være enebarn, men jeg skulle altså gjerne hatt et søsken eller to. Men gresset er som kjent ofte grønnere på den andre siden 😊

Anonymkode: 44aef...1b4

Skrevet

Nei, jeg elsker søsknene mine. Vi hadde en utrolig flott barndom nettopp fordi vi hadde hverandre.  

AnonymBruker
Skrevet

Som barn ønsket jeg flere ganger at jeg var enebarn. Det var mye krangling, og siden vi er tre søsken var det alltid så trangt i baksetet på bilen, haha. Men nå er vi voksne alle sammen, og jeg er veldig glad for at jeg har dem. Vi mistet nylig faren vår, og jeg merker at det er trygt og godt at vi er flere nå som foreldre begynner å bli gamle. Synes synd på de som er enebarn og kanskje ikke har så stort nettverk. Det er tøft når man opplever at foreldre ikke lenger er like spreke. 

Anonymkode: a7109...eed

AnonymBruker
Skrevet

Nei,jeg skulle ønske at jeg hadde en søsken til. Broren min har vært der alltid,vi har kranglet en del og det er flere år som skiller oss men når foreldrene ble alvorlig syk og da vi hadde det veldig tungt,hadde vi hverandre alltid. Jeg skulle ønske vi var flere for da ville det vært enda bedre,samt karaktertrekkene kunne kanskje klaffet bedre. Jeg skulle ønske jeg hadde en søster også. 

Anonymkode: e4361...a58

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Er mellomstemann av fem søsken og er veldig glad i alle fire. Har alltid hatt bedre kontakt med et par av de, men er like glad i alle sammen, og har aldri ønsket å være enebarn. Og alle disse flotte søsknene mine har gitt meg 8 tantebarn som jeg er svært glad i!! 

Anonymkode: 3ddf7...095

Gjest Belle âme
Skrevet

Heilt motsatt, faktisk. Skulle ønske eg hadde fleire søsken.

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, Margit Spat skrev:

Jeg er enebarn, og kunne aldri tenke meg å være noe annet. 

Nå var dette et spørsmål til folk med søsken ikke enebarn.

Anonymkode: 7a099...985

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har jeg faktisk aldri ønsket :) Er en attpåklatt og har stortrivdes med det! Har aldri kranglet osv med mine søsken pga aldersforskjellen. Jeg har sett opp til dem og jeg har vært deres søte lillesøster ;) Fikk mye oppmerksomhet av mine foreldre da keg var minst og de andre begynte å bli store :) Ble også dulley med av mine søsken, som var blitt såpasss store at det var stas ;) 

Anonymkode: e170f...18a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...