AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Noen her som har laget maten selv, eller bestiller alle? Jeg har lyst å lage maten selv, men tenker at det kanskje blir litt mye. Men har og tenkt på å leie inn kokk.. Noen som har gjort dette? Erfaringer? Budsjett og hvordan gikk det? Har tenkt forrett asparges med spekeskinke Hjortestek (selvskutt) Dessert. Anonymkode: 5cd01...75c
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #2 Skrevet 30. juni 2016 Hvis man skal lage maten selv (noe jeg aldri ville gjort) bør man gå for buffet, slik at meat mulig kan lages på forhånd, og man bør betale noen for å preppe siste rest på bryllupsdagen. Jeg har forberedt mange bufféer i familieselskap (20 gjester) og kan love man er ganske svett og sliten når den blir servert. Å lage treretters selv er galskap! Jeg har jobbet på ala carte restuarant og det er kontinuerlig jobb med en slik meny. Forberede hele morgenen, få ut forretter likt, fikse hovedrett så alle får varm mat og ordne desserten mens folk spiser hovedretten. Det krever et profesjonelt kjøkken og ikke minst proffe servitører. Dere gifter dere en gang, sett bort jobben til noen andre og nyt dagen som gjest i eget selskap 😊 Anonymkode: cf132...05a 4
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #3 Skrevet 30. juni 2016 Vi leide inn kokk som lagde maten for oss. Vi hjalp til litt med maten dagen før mens vi pyntet lokalet. Kostet oss nesten ikke noe. Anonymkode: e0e72...adc
lingua franca Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Man kan fint lage maten selv, men da må det være noe som kan forberedes i god tid på forhånd, som buffet eller gryteretter. Treretters er nok for ambisiøst. Har du noen i familien eller venner som kan lage mat? Da trenger du bare kjøpe inn råvarer og evt betale personen som lager maten, uansett billigere enn å få maten servert på hotell.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Lag maten selv...til eget bryllup? ARE YOU CRAZY? Anonymkode: 6ce8b...1e0
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #6 Skrevet 30. juni 2016 Skal ha koldtbord selv, fordele på familie som har lyst til å hjelpe til. Anonymkode: 4b32a...329
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå