Nuttery Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Det hender jeg får store mengder utflod som lukter ammoniakk, lukter gjerne igjennom bukser... Har ingen plager utover dette. Kommer gjerne feks etter jeg har hatt menstruasjon. Noen tips?
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Har hatt dette noen få ganger selv uten at jeg vet hva det kan være. Mulig det er en form for skjedekatarr, har du prøvd melkesyrekapsler? Svettet du uvanlig mye der nede når du opplevde denne lukten? Anonymkode: 1d023...ff0
Nuttery Skrevet 29. juni 2016 Forfatter #3 Skrevet 29. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har hatt dette noen få ganger selv uten at jeg vet hva det kan være. Mulig det er en form for skjedekatarr, har du prøvd melkesyrekapsler? Svettet du uvanlig mye der nede når du opplevde denne lukten? Anonymkode: 1d023...ff0 Er melkesyrekapsler noe man spiser eller noe man fører opp i skjeden? Nei, ikke unormalt svett. Får prøve å finne ut av det
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 Høres mere ut som konsentrert urin Anonymkode: 0f2ad...ce0 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 38 minutter siden, Nuttery skrev: Er melkesyrekapsler noe man spiser eller noe man fører opp i skjeden? Nei, ikke unormalt svett. Får prøve å finne ut av det Du kan kjøpe begge deler, men tenkte på dem til vagina som man kjøper på apotek. Leste litt om det akkurat på et annet forum og man kan visst få ammoniakklukt på svetten hvis det er lite karbohydrater i kosten. Anonymkode: 1d023...ff0
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres mere ut som konsentrert urin Anonymkode: 0f2ad...ce0 Hva vil det si? 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har hatt dette noen få ganger selv uten at jeg vet hva det kan være. Mulig det er en form for skjedekatarr, har du prøvd melkesyrekapsler? Svettet du uvanlig mye der nede når du opplevde denne lukten? Anonymkode: 1d023...ff0 Jeg har slitt med det samme problemet som ts før, men det ble faktisk bedre etter melkesyrekapsler. Mistenker bakteriell vaginose? Den lukten kommer faktisk tilbake når jeg svetter mye der nede. Hvorfor det egentlig? Anonymkode: 658bd...f53
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 1 minutt siden, amativeReflection skrev: Høres ut som diabetes. Å? Anonymkode: 658bd...f53
ajarRun Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å? Anonymkode: 658bd...f53 Finnes bare en måte å teste det på. Hell en øl i et skikkelig ølglass, og så pass på at det blir mye skum. Hvis alt skummet forsvinner umiddelbart kaster du ølglasset og prøver på nytt. Når du har funnet et glass som holder skummet prøver du å blåse på det. Forsvinner det har du diabetes. Da oppsøker du lege.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #10 Skrevet 29. juni 2016 4 minutter siden, amativeReflection skrev: Høres ut som diabetes. Hæh? Anonymkode: d1878...5b2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #11 Skrevet 29. juni 2016 Jeg hadde det sånn da jeg satt lengre perioder i stramme bukser. Løste det med å vaske meg der nede hver morgen, og sitte mer med bena spredt. Nå lukter det ikke noe spesielt, ihvertfall! Anonymkode: 5235f...688
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå