Gå til innhold

Utflod som lukter amoniakk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det hender jeg får store mengder utflod som lukter ammoniakk, lukter gjerne igjennom bukser... Har ingen plager utover dette. Kommer gjerne feks etter jeg har hatt menstruasjon. Noen tips?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt dette noen få ganger selv uten at jeg vet hva det kan være. Mulig det er en form for skjedekatarr, har du prøvd melkesyrekapsler? Svettet du uvanlig mye der nede når du opplevde denne lukten? 

Anonymkode: 1d023...ff0

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt dette noen få ganger selv uten at jeg vet hva det kan være. Mulig det er en form for skjedekatarr, har du prøvd melkesyrekapsler? Svettet du uvanlig mye der nede når du opplevde denne lukten? 

Er melkesyrekapsler noe man spiser eller noe man fører opp i skjeden? :)

Nei, ikke unormalt svett. Får prøve å finne ut av det :)

AnonymBruker
Skrevet

Høres mere ut som konsentrert urin

Anonymkode: 0f2ad...ce0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, Nuttery skrev:

Er melkesyrekapsler noe man spiser eller noe man fører opp i skjeden? :)

Nei, ikke unormalt svett. Får prøve å finne ut av det :)

Du kan kjøpe begge deler, men tenkte på dem til vagina som man kjøper på apotek. Leste litt om det akkurat på et annet forum og man kan visst få ammoniakklukt på svetten hvis det er lite karbohydrater i kosten. 

AnonymBruker
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Høres mere ut som konsentrert urin

Anonymkode: 0f2ad...ce0

Hva vil det si?

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har slitt med det samme problemet som ts før, men det ble faktisk bedre etter melkesyrekapsler. Mistenker bakteriell vaginose? Den lukten kommer faktisk tilbake når jeg svetter mye der nede. Hvorfor det egentlig?

Anonymkode: 658bd...f53

Skrevet

Høres ut som diabetes. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, amativeReflection skrev:

Høres ut som diabetes. 

Å?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Å?

Finnes bare en måte å teste det på. Hell en øl i et skikkelig ølglass, og så pass på at det blir mye skum. Hvis alt skummet forsvinner umiddelbart kaster du ølglasset og prøver på nytt. Når du har funnet et glass som holder skummet prøver du å blåse på det. Forsvinner det har du diabetes. Da oppsøker du lege.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, amativeReflection skrev:

Høres ut som diabetes. 

Hæh?

Anonymkode: d1878...5b2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde det sånn da jeg satt lengre perioder i stramme bukser. Løste det med å vaske meg der nede hver morgen, og sitte mer med bena spredt. Nå lukter det ikke noe spesielt, ihvertfall!

Anonymkode: 5235f...688

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...