Gothminister Skrevet 29. juni 2016 #21 Skrevet 29. juni 2016 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så...jeg er ikke alene altså. - folk som har imot ting bare fordi det er ulovlig. Jeg liker noen også da:) Anonymkode: d88d3...c19 Og nei du er ikke alene. Det er så mange tullinger der ute at det nesten er kvalmt. Spesielt dem som er i mot frihet og som du selv skriver. Er i mot noe, kun fordi staten Norge ikke liker det. Slike mennesker er slaver og ufrie.
Silfen Skrevet 29. juni 2016 #22 Skrevet 29. juni 2016 46 minutter siden, Jessica skrev: Det vet du alt om sant ? Skal du bli min nye slenge drit stalker nå? Kudos til deg for at du gjør det under nick iallfall.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #23 Skrevet 29. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: De dømmer folk som ikke er som dem Anonymkode: 305a5...e12 Og hva er det du gjør her da tro? Møter deg selv i døra? PS: Jeg har hørt om Kardashians, men aner ikke hvem som er hvem, eller hvorfor de er kjente. Jeg drikker ikke, er ikke på facebook, og ut i fra det du skriver tror jeg er litt mer tolerant enn deg. Anonymkode: 5ccc7...222
Gjest noe tilfeldig Skrevet 29. juni 2016 #24 Skrevet 29. juni 2016 så trist det må være å være så negativ. Jeg liker stort sett de fleste mennesker jeg, tenker positivt om dem til det motsatte eventuelt blir bevist. De fleste mennesker rundt meg er stort sett oppegående og greie folk. Å diskutere med noen som mener noe annet enn meg synes jeg også er interessant, det utvider jo horisonten min. Men om man misliker andre mennesker så mye, hvorfor søke kontakt og samtale med dem da? Hva er vitsen med å sitte på kvinneguiden å diskutere, om man ikke liker folk ? Er det ikke bedre da å gjøre ting man liker, lese ei bok, løpe en tur eller noe som ikke involverer de fæle menneskene man missliker så sterkt? Bare et forslag.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #25 Skrevet 29. juni 2016 Heh, det eneste problemet er jo at mange av de som tenker slik er idioter selv som mener andre er idioter fordi de er imot kristendommen eller ikke spiser halal osv. Så når mennesker med irrasjonelle meninger mener at alle andre er idioter, hvorfor skulle min mening om at andre er idioter være noe bedre? Vil ikke si jeg misliker mennesker, jeg bare liker å være for meg selv og slippe å være rundt dem mest mulig. Anonymkode: 7ceb6...8f2
Antoinette Skrevet 29. juni 2016 #26 Skrevet 29. juni 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes de aller fleste er uinteressante, uintelligente, egoistiske og løgnaktige. De interesserer seg for Kardashians og drømmer seg bort i penger men gidder ikke jobbe for å få det samme selv. De dømmer folk som ikke er som dem, som setter andre verdier høyere enn barn og familie. De fleste mener fylla er livets høydepunkt og oppskatrer det å ha masse overfladiske relasjoner og overfladiske likes på Facebook. Andre som tenker det samme? Anonymkode: 305a5...e12 Du har flere med deg på den, bla. Dag Sørås.
Gjest Jessica Skrevet 29. juni 2016 #27 Skrevet 29. juni 2016 2 timer siden, Silfen skrev: Skal du bli min nye slenge drit stalker nå? Kudos til deg for at du gjør det under nick iallfall. Slapp litt av vennene. Jeg har kommentert 2 av dine ting helt siden 2012. Men fra spøk til alvor. Jeg så et bilde av deg og syns du var svimlende vakker. Så jeg kan aldri slenge dritt til deg 💙💚
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #28 Skrevet 29. juni 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: De dømmer folk som ikke er som dem, Anonymkode: 305a5...e12 Ja for det gjør ikke du? Anonymkode: fff4c...b99
Silfen Skrevet 29. juni 2016 #29 Skrevet 29. juni 2016 3 timer siden, Jessica skrev: Slapp litt av vennene. Jeg har kommentert 2 av dine ting helt siden 2012. Men fra spøk til alvor. Jeg så et bilde av deg og syns du var svimlende vakker. Så jeg kan aldri slenge dritt til deg 💙💚 Tredje på kort tid faktisk, fjerde om du regner denne, men siden den ikke er soleklar lar jeg den passere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå