Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes de aller fleste er uinteressante, uintelligente, egoistiske og løgnaktige. De interesserer seg for Kardashians og drømmer seg bort i penger men gidder ikke jobbe for å få det samme selv. De dømmer folk som ikke er som dem, som setter andre verdier høyere enn barn og familie. De fleste mener fylla er livets høydepunkt og oppskatrer det å ha masse overfladiske relasjoner og overfladiske likes på Facebook. 

Andre som tenker det samme?

Anonymkode: 305a5...e12

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker jeg er lettere allergisk mot umodne kids i store format som tar litt vel stor plass i samfunnet...

Skrevet (endret)

Jepp.

Men jeg er enig i at fylla er livets høydepunkt. Hadde jeg ikke hatt fylla hadde andre mennesker vært enda mer uutholdelige.

Endret av Petra75
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Greit å vite at man ikke er helt aleine i verden! :tongue:

Anonymkode: e4fdf...a08

• Liker 1
Skrevet

Godt å vete at eg ikkje er aleine i å bli irritert over ingenting når det gjeld andre menneske :fnise: Har vore litt bekymra i det siste for meg sjølv!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha :P Jeg liker ikke mennesker av de årsakene du nevner, som jeg synes er ganske idiotiske. Jeg liker ikke enkelte mennesker. Liker ikke slemme mennesker, liker ikke løgnere, liker ikke drittsekkene og synes egentlig at alle disse kunne ha forsvunnet fra verden.

Anonymkode: 094bd...8c9

AnonymBruker
Skrevet

3c09d14adcdd6626599b630020298af374a0fd83

Anonymkode: bc374...275

• Liker 1
Skrevet

Mye enig med TS. Men jeg liker også mange mennesker. Mennesker som klarer å se konsekvenser, liberale mennesker som elsker frihet og hater straff og formynderi er flotte folk. Men dessverre her i landet mangler vi mennesker som ser og forstår konsekvenser og alt for mange straffekåte sjeler som hater frihet.

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De dømmer folk som ikke er som dem,

det er akkurat det du gjør her jo!! 

Gjest Tom/Loki
Skrevet

Enig TS, men det finnes mennesker som jeg liker også, men de er i mindretall.

Gjest Spiderman
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes de aller fleste er uinteressante, uintelligente, egoistiske og løgnaktige. De interesserer seg for Kardashians og drømmer seg bort i penger men gidder ikke jobbe for å få det samme selv. De dømmer folk som ikke er som dem, som setter andre verdier høyere enn barn og familie. De fleste mener fylla er livets høydepunkt og oppskatrer det å ha masse overfladiske relasjoner og overfladiske likes på Facebook. 

Jeg vil heller si at du har et umodent forholdt til mennesker og at du burde jobbe med deg selv. Når du er bitter og forhåndsdømmer så mange mennesker du ikke kjenner så er det uten tvil du som sitter igjen som den store taperen.

Skrevet

Alle er greie i fylla. Drikk mer!

• Liker 1
Skrevet

Dette er for øvrig bare en spin off fra liker ikke barn tråden. *vedder*

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så...jeg er ikke alene altså. Trodde det skulle komme masse sure "du er sikkert irriterende du også".  Men særlig etter jeg startet i jobben min som er veldig travel, så hater jeg mennesker mer og mer. D

Jeg er lei: 

- Folk som kaster søppel og ikke gidder å finne en søppekkasse.

- Smalltalk. Ja..det er alt for mye meningsløs smalltalk. Direkte uintressant. Problemet er bare at du blir sett på som sur om du ikke spiller med.

- Folk som er i veien.F.eks, en eller annen rikmannssønn som kjøper en leilighet du kunne tatt.men hadde altså mer "makt" til å få den. Eller du forelsker deg i en, men så er det allerede et jævla kvinnfolk som har kapret ham.

- folk som sløser med ting bare fordi det er gratis. Som servietter, salt og pepper poser..

- folk som har imot ting bare fordi det er ulovlig. 

Jeg liker noen også da:)

Anonymkode: d88d3...c19

• Liker 1
Gjest Tom/Loki
Skrevet

Uff,smaltalk er noe av det verste jeg vet.

Skrevet

Nei, du er ikke alene, ts. Enig i mye av det du skriver. 

AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

- Folk som er i veien.F.eks, en eller annen rikmannssønn som kjøper en leilighet du kunne tatt.men hadde altså mer "makt" til å få den. Eller du forelsker deg i en, men så er det allerede et jævla kvinnfolk som har kapret ham.

Anonymkode: d88d3...c19

Du høres jo helt forferdelig ut. Du misliker noen bare fordi de tilfeldigvis er sammen med noen du forelsker deg i? H*n har jo ikke gjort noe galt, det er du som forelsker deg i noen som allerede er i et forhold.

Anonymkode: bc374...275

• Liker 3
Skrevet (endret)

Eg liker ikkje mennesker eg heller... Den mest intelligente livsformen på planeten som burde stå som ein beskytter for de andre skapningene vi deler jorda med, men i stede velger vi å forurense både himmel, hav og jord, finne opp midler som ikkje blir brutt ned selv etter hundre år, lage masseødeleggelsesvåpen, starte kriger pga religiøse grunner eller for ressurser, dreper hverandre over ord i ei bok, undertrykker kvinnekjønn og fattige, mishandler barn, torturerer dyr, utsletter dyreraser, kutter ned skoger for å gjøre plass til plantasjer av palmeolje, utøver vold, produserer narkotiske stoffer som ødelegger liv, smugler og selger medmennesker, forbyr livets rett til dyreraser vi mener er farlige, forsøpler fremfor å gjenvinne og sortere søppelet vårt, lar befolkningen i fattige land få sulte i hjel mens de som er priviligerte nok til å få bli født i eit rikt land kaster tonnevis med brukbar mat hvert bidige år, bidrar til å overbefolke planeten til bristepunktet, osv osv osv. Om vi ikkje skjerper oss rimlig kjapt, bør vi utslettes som det stygge viruset vi er.

Endret av TheNordTroll
  • Liker 3
Skrevet (endret)
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig! Selv driter jeg i Kardashians og sånt tull. Jeg dømmer ikke folk som er annerledes. Jeg respekterer alle unntatt frekke idioter som må dømme folk!! Sosiale medier er noe dritt og jeg kommer aldri til å være der. Liker å feste, drikke, røyker litt og må ha sex det skal jeg innrømme. Finnes så mange drittmennesker! Ja sier det rett ut. DRITTmennesker.

Endret av Aye
Gjest Jessica
Skrevet
31 minutter siden, Silfen skrev:

Alle er greie i fylla. Drikk mer!

:hoho:Det vet du alt om sant ? :klappe:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...