AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Del Skrevet 29. juni 2016 Hei, jeg har fått tilbud om å kjøpe ett par veldig billige ridestøvler i lær av en venninne men problemet er at de er flere cm for små rundt leggen. Noen som vet hvordan det er å få lagt de ut eller utvidet de hos skomaker, er det mulig? Og evt om noen her har gjort det før og vil dele erfaringene sine? Anonymkode: 8d7f8...0f5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Del Skrevet 29. juni 2016 En skomaker kan blokke ut om de er mindre enn 4 cm for trange rundt leggen. Er de trangere enn dette, vil det nok ikke gå. Det er grenser for hvor mye kan strekke lær før det går i stykker. Anonymkode: 53fd0...7bd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiemonster Skrevet 29. juni 2016 #3 Del Skrevet 29. juni 2016 Ikke å anbefale visst det er flere cm.. Jeg blokket ut mine ca 1,5 cm, og det gikk "akkurat" fikk jeg beskjed om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paeonia Skrevet 8. juli 2016 #4 Del Skrevet 8. juli 2016 Det varierer veldig med skinntypen osv. Men 4cm ville jeg ikke satset på ved mindre det et noe strikk i skaftet som også kan tøye seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå