Gå til innhold

Hvordan er OKCupid?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lastet ned appen i går, og hadde i dag 3 nye meldinger.Har svart på en del spørsmål, men de som har skrevet til meg er sånn 60% match med... Også er de fra overalt i verden. Kanskje noe med innstillingene.

Hvordan er OKCupid sånn ellers?

Anonymkode: be49c...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som de fleste andre slike apper/sider; ca. 95% kåte menn.....

Anonymkode: 2da45...b72

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bedre enn alternativene, men det er dessverre litt for få nordmenn der. Får en del meldinger fra folk fra ymse andre land, som Finland, Tyrkia, Tyskland og Mexico, så er nok en del som bruker siden vel så mye som tidsfordriv og "brevvenner" som kjæresteleting. Man kan selvsagt bare ignorere disse om man vil, da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utfra hva jeg har hørt fra amerikanske kvinner, 98% kåte menn, som ikke leser profiler, ikke bryr seg om match spørsmål/prosent, og som kun er ute etter sex. 

Og jeg er sikker på at de norske mannlige brukerene, dessverre ikke er noe bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra hva jeg har hørt fra amerikanske menn, 99% golddigger kvinner som ignorerer match prosent og kun ser på hvor rik du er og er ute etter penger og gratis ting.

Og jeg er sikker på at de norske kvinnelige brukerene ikke er noe bedre.

Anonymkode: 0e5b9...b0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra hva jeg har hørt fra amerikanske menn, 99% golddigger kvinner som ignorerer match prosent og kun ser på hvor rik du er og er ute etter penger og gratis ting.

Og jeg er sikker på at de norske kvinnelige brukerene ikke er noe bedre.

Anonymkode: 0e5b9...b0b

Patetisk. 

Anonymkode: dbcc0...14c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Brukte det da jeg bodde i Storbritannia og der funket det ganske bra. Kom i kontakt med en del seriøse og hyggelige menn som jeg hadde høy match med. Fikk jo også meldinger fra en del menn som jeg ikke aner hvorfor kontaktet meg, men dem er det lett å overse. Usikker på hvor bra det funker i Norge da. Vi har jo en del andre populære sjekkesider som kanskje gjør at OkCupid ikke blir så mye brukt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er på OKCupid, det er litt blandet, som det er alle plasser. Har truffet (ikke bare skrevet) med noen kjekke karer.

Får også masse meldinger fra Marokko/Pakistan etc. og lignende, der jeg lurer alvorlig på hva de tenker. 

Funker best om du bor Oslo eller noen av de andre store byene.

Men de andre norske datingsidene har nok bedre utvalg.

Anonymkode: dd1a6...407

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes ikke den siden er noe bra. Alt for mange meldinger fra menn på andre siden av landet. Ellers ingen kontakt med noen norske. Mye rart der inne, lite Menn! Og de som kanskje er litt oppegående, de har sikkert så mange å velge mellom. 

Anonymkode: dbcc0...14c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her.

Nei jeg tror jeg gir det litt opp. Har ikke skrevet til noen selv enda, så få i mitt nærområde. De som har skrevet til meg er enten folks om vil ha sex, eller er fra langtvekkistan.

Anonymkode: be49c...e22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...