AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #1 Skrevet 29. juni 2016 Håper mange av de norske naive familiene som tar barna sine med til Tyrkia på ferie begynner å få øynene opp for muslimland hvilke drittland det er. Vi vet jo at det finnes mange nordmenn som enda reiser til Tyrkia pga de ikke helt klarer å forstå at islamland har mange terrorister. Anonymkode: 1831c...d5c 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #2 Skrevet 29. juni 2016 Jeg har aldri hatt noe ønske om å reise til Tyrkia, men jeg forstår meg ikke på de som frivillig velger å feriere der. Sikkert billig og alt det der, men det har vært ganske mye uroligheter der i det siste. Syns det er rart at folk drar dit. Anonymkode: 9772e...499 3
Gothminister Skrevet 29. juni 2016 #4 Skrevet 29. juni 2016 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Håper mange av de norske naive familiene som tar barna sine med til Tyrkia på ferie begynner å få øynene opp for muslimland hvilke drittland det er. Vi vet jo at det finnes mange nordmenn som enda reiser til Tyrkia pga de ikke helt klarer å forstå at islamland har mange terrorister. Anonymkode: 1831c...d5c Nå som folk snart ikke lengre vil reise til islamske land. Så sørger vi heller for at islam kommer hit. Mye gøy vi skal få det fremover. 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #5 Skrevet 29. juni 2016 Det er fælt, en tragedie.. En fattig trøst er at sånne folk får hva de fortjener. Anonymkode: 9185a...3b2 1
ops2 Skrevet 29. juni 2016 #6 Skrevet 29. juni 2016 Jeg har bestemt meg for å unngå både Tyrkia, Hellas, ja faktisk hele Europa i sommer. Har skikkelig lyst på en tur til London, men en "Jihad-berte", engelsk konvertitt som har flyttet til Syria, har postet så mange trusler at jeg unngår London også. Sånne får poste på Twitter og ha postene oppe i lang tid før kontoen stenges. "Hate speach" er tydeligvis bare trusler og nedsettende snakk om muslimer, ikke av muslimer. Burde ikke Twitter og Facebook få kontrollører som behersker arabisk? Nå blir det Nord-Norge. Jeg tror våre kjære jihadister ikke hæler å bo sånne kalde steder uten halal. 2
studerende Skrevet 29. juni 2016 #7 Skrevet 29. juni 2016 11 minutter siden, ops2 skrev: Jeg har bestemt meg for å unngå både Tyrkia, Hellas, ja faktisk hele Europa i sommer. Har skikkelig lyst på en tur til London, men en "Jihad-berte", engelsk konvertitt som har flyttet til Syria, har postet så mange trusler at jeg unngår London også. Sånne får poste på Twitter og ha postene oppe i lang tid før kontoen stenges. "Hate speach" er tydeligvis bare trusler og nedsettende snakk om muslimer, ikke av muslimer. Burde ikke Twitter og Facebook få kontrollører som behersker arabisk? Nå blir det Nord-Norge. Jeg tror våre kjære jihadister ikke hæler å bo sånne kalde steder uten halal. Assalamu alaikum, bror. Velkommen skal du være. Måtte engangsgrillen din oppleve 100 nordnorske sommere uten å besudles av haram-kjøtt.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #8 Skrevet 29. juni 2016 Grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å lage en slik tråd som dette er fordi hvis jeg dør pga en bombe eller ulykke så har jeg ihvertfall fortalt verden det som er å fortelle. Da kan ikke noe eller noen si at jeg ikke gjorde alt som var fornuftig og i min makt til å hjelpe andre. Slike som meg og andre som hjelper andre å gi vesentlige opplysninger om farer som kan koste menneskeliv burde fått hedersmedalje. Gleder meg til den dagen de politiske korrekte løgnerene blir tatt med buksa nede. Først da kommer nok folk å ber om hjelp. Anonymkode: 1831c...d5c
Fluffe Skrevet 29. juni 2016 #9 Skrevet 29. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Grunnen til at jeg i det hele tatt gidder å lage en slik tråd som dette er fordi hvis jeg dør pga en bombe eller ulykke så har jeg ihvertfall fortalt verden det som er å fortelle. Da kan ikke noe eller noen si at jeg ikke gjorde alt som var fornuftig og i min makt til å hjelpe andre. Slike som meg og andre som hjelper andre å gi vesentlige opplysninger om farer som kan koste menneskeliv burde fått hedersmedalje. Gleder meg til den dagen de politiske korrekte løgnerene blir tatt med buksa nede. Først da kommer nok folk å ber om hjelp. Anonymkode: 1831c...d5c Hvis det å poste en tråd på kvinneguiden er det mest fornuftige du klarer, så er det litt trist.Du får ikke hedersmedalje av å poste noe 30 000 mennesker før deg har ropt ut. Kom deg ut og hjelp noen som heller faktisk trenger det. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #10 Skrevet 29. juni 2016 Synes det er fascinerende at det ikke er en eneste post på Facebook, ikke et profilbilde med tyrkisk flagg, ingen harmdirrende innlegg mot terroren, ingen oppmerksomhet. Etter Paris og Brussel flommet det jo over med slikt. Anonymkode: c9011...c7e 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #11 Skrevet 29. juni 2016 5 minutter siden, Fluffe skrev: Hvis det å poste en tråd på kvinneguiden er det mest fornuftige du klarer, så er det litt trist.Du får ikke hedersmedalje av å poste noe 30 000 mennesker før deg har ropt ut. Kom deg ut og hjelp noen som heller faktisk trenger det. UD har ikke endret det offisielle reiserådet for Tyrkia etter terrorangrepet som bare advarer mot reiser til områdene nær Syria. I dag morges har departementet sendt ut en oppdatering som oppfordrer folk om å holde seg unna flyplassen til det er ryddet opp og til å forholde seg til tyrkiske myndigheters håndtering av situasjonen og følge deres anvisninger. Dermed dekker ikke Europeiskes reiseforsikringer avbestillinger i etterkant av terrorangrepet. Får ikke dekket avbestillinger til Tyrkia Dumme naive menneskene får ikke betalt tilbake på reiseforsikringen sin, selv de med unger. Alle barnefamilier blir heller ikke frarådet å reise til Istanbul, bare holde seg unna flyplassen til den er ryddet opp igjen. LoL... skal jeg le eller grine... korrupt! Anonymkode: 1831c...d5c
Fluffe Skrevet 29. juni 2016 #12 Skrevet 29. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Synes det er fascinerende at det ikke er en eneste post på Facebook, ikke et profilbilde med tyrkisk flagg, ingen harmdirrende innlegg mot terroren, ingen oppmerksomhet. Etter Paris og Brussel flommet det jo over med slikt. Anonymkode: c9011...c7e Vell, slik er det ikke på min facebook.
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #13 Skrevet 29. juni 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er fascinerende at det ikke er en eneste post på Facebook, ikke et profilbilde med tyrkisk flagg, ingen harmdirrende innlegg mot terroren, ingen oppmerksomhet. Etter Paris og Brussel flommet det jo over med slikt. Anonymkode: c9011...c7e Haha, ja kanskje folk har begynnt å skjønne at muslimer er ikke som andre skapninger. Det var no jammen meg på tide at den kvinneundertrykkende voldtektskulturen endelig har vekket noen. Anonymkode: 1831c...d5c 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #14 Skrevet 29. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er fascinerende at det ikke er en eneste post på Facebook, ikke et profilbilde med tyrkisk flagg, ingen harmdirrende innlegg mot terroren, ingen oppmerksomhet. Etter Paris og Brussel flommet det jo over med slikt. Anonymkode: c9011...c7e For å si det mildt, så er folk sauer som ikke gjør noe av hjertet, men fordi andre gjør det, for selv å fremstå som politisk korrekt. Kun av egoistiske grunner! Anonymkode: 1831c...d5c 2
Drizzt Skrevet 29. juni 2016 #16 Skrevet 29. juni 2016 Jeg og mine skal aldri sette foten i muslimske land eller andre land hvor vi ikke kommer til å være trygge nok. Skjønner godt at folk fristes av billige reisepakker, men det anbefales å tenke litt over akkurat hvor man reiser og hva slags holdninger man støtter med pengene sine. Når dette er sagt, så så jeg en video av en politimann som skjøt mot den ene terroristen litt før sistnevnte sprengte seg selv i lufta. Hadde politimannen satt et par kuler rett i hodet hans, ville vi kanskje unngå noen flere ofre. Men beundringsverdig og modig gjort av politimannen uansett. 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #17 Skrevet 29. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: UD har ikke endret det offisielle reiserådet for Tyrkia etter terrorangrepet som bare advarer mot reiser til områdene nær Syria. I dag morges har departementet sendt ut en oppdatering som oppfordrer folk om å holde seg unna flyplassen til det er ryddet opp og til å forholde seg til tyrkiske myndigheters håndtering av situasjonen og følge deres anvisninger. Dermed dekker ikke Europeiskes reiseforsikringer avbestillinger i etterkant av terrorangrepet. Får ikke dekket avbestillinger til Tyrkia Dumme naive menneskene får ikke betalt tilbake på reiseforsikringen sin, selv de med unger. Alle barnefamilier blir heller ikke frarådet å reise til Istanbul, bare holde seg unna flyplassen til den er ryddet opp igjen. LoL... skal jeg le eller grine... korrupt! Anonymkode: 1831c...d5c Jeg antar at man kan stole på UDs vurderinger. Det er ikke som om landet har blitt destabilisert over natta. Anonymkode: 71b8f...970 1
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #18 Skrevet 29. juni 2016 og som vanlig kommer fordømmelsene på Twitter (eller andre sosiale medier) fra evneveike og svake norske (og vestlige) politikere... Det hjelper absolutt ingenting å skrive "I condemn..." på sosiale media - for deretter å fortsette å kaste norske statsborgerskap etter hver eneste immigrant og lykke-jeger som klarer å komme til Europa og lyve seg til oppholdstillatelse i Norden. Anonymkode: b2cf8...9f0 2
AnonymBruker Skrevet 29. juni 2016 #19 Skrevet 29. juni 2016 Jeg scrollet videre på VG når jeg så hvor det hadde skjedd. Føler meg kynisk, for det er uskyldige menneser som blir ofre på grunn av tørkle-tullinger. Men når det skjer i muslimske land, så klarer jeg ikke å tenke annet enn "det var jo forventet". Anonymkode: b12e6...321 1
Example Skrevet 29. juni 2016 #20 Skrevet 29. juni 2016 Har familie som befant seg på Istanbuls andre flyplass i går kveld. Hvilken de var visste jeg ikke, så det var noen stressende timer.. Trist sak, nok en gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå