Gå til innhold

Vagina-atlas


Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Det er mye lettere for en mann å stå forand camera med penissen sinn enn det er for oss kvinner som må brette ut alt for at de skal se noe .Nei det kunne jeg ikke tenke meg å gjøre ' date=' men for all del hadde det sikkert vert artig å se for vi er jo litt forskjellige der nede noen er små noen store.[/quote']

lettere og lettere fru blom - mennene må tross alt onanere for å oppnå en ereksjon på bildet. Sikkert ikke så kult det med en mann tilstede(?)

Vi kan bare legge oss ned og sprike..... eller er det slik at man må gjøre mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har meldt meg på. Det skal ikke være vagina atlas, de tar jo ikke bilder inne i vaginanen. Det blir en venus eller en blomsterbok.. De vil ha alle venusene som det er. Uten barbering, med barbering, født barn ikke født. De ønsker ikke å redigere virkeligheten. Jeg har fått mail og de skriver at alle som lar seg fotografere får en bok i gave.. Om flere vil melde seg på er mailadressen [email protected]

Les mer i nettmøte med nettavisen.

http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...04493.ece#qlist

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt formulert. Hvis vagina-atlaset kun skal inneholde friserte/barberte jenter samt de som ikke har født, så får jo ikke folk sett forskjellige vaginaer. Meningen med vagina-atlaset er jo at folk skal se alle typer vaginaer - vaginaer som har født og ikke født, vaginaer med og uten hår osv.

For dermed å kunne komme frem til at alle vaginaer er normale - tross utsseende på den.

Enig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...