Gå til innhold

Kosing etter sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Jus sanguinis skrev:

Nei, det er ikke feil. Kjønnsmessig er det og blir det kvinner som har det største behovet for kos. Hvorfor ønsker du egentlig å nekte for dette? Det er ikke akkurat slik at kvinner kjønnsmessig taper på denne kjønnsmessige erkjennelsen, snarere tvert i mot.

Hva er kilden din på dette da? For hvis dette kun er egen erfaring, og du er lite kosete, og har liten forholdserfaring, vil du selvsagt oppleve alle kvinner du treffer som mer kosete. Menn er stort sett som små barn, som visner fullstendig uten kjærlig berøring i forhold.

Ved ONS kan det oppleves som kvinner er mer kosete, fordi den som ikke har blitt tilfredsstilt ved orgasme gjerne søker kos i etterkant som kompensasjon. Siden menn stort sett kommer og kvinner ikke ved sånne engangsgreier, så gir resultatet seg selv. Mannen kommer og ruller seg tilfreds over og sovner, hun har ikke fått sitt og ligger våken og føler seg ensom og vil ha nærhet. 

Anonymkode: f1870...559

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så jeg tror ikke det har noe med kjønn og gjøre, men at mennesker er forskjellige.

Anonymkode: 229e4...7e0

Det er bare det at statistikken taler i mot deg, og kjønnspolitikerne dine.

AnonymBruker
Skrevet

Tar initiativ til det begge to. Ikke hver gang vi gjør det. Noen ganger har vi lyst til å kose, andre ikke.

Anonymkode: 5c180...36d

Gjest New Girl
Skrevet
7 timer siden, Jus sanguinis skrev:

Nei, det er ikke feil. Kjønnsmessig er det og blir det kvinner som har det største behovet for kos. Hvorfor ønsker du egentlig å nekte for dette? Det er ikke akkurat slik at kvinner kjønnsmessig taper på denne kjønnsmessige erkjennelsen, snarere tvert i mot.

Det er ingen krig. Det er ingen som taper. Min påstand om at behov for nærhet og fysisk kontakt er individuelt og ikke basert på kjønn er ikke et forsøk på å vinne en fiktiv kjønnskamp. Det er basert på virkelige erfaringer. 

Skrevet

Stort sett alltid i edru tilstand, ikke så ofte hvis det er etter fylla.

Gjest Jalapeno
Skrevet

Min erfaring er da også at kvinner er mer opptatt av kos. Og hva er egentlig galt med det? Om det kan bevises biologisk driter jeg faktisk i. Snakk om å lage problemer av ingenting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...