AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Hei, dame 26 her. En gutt på 19 som jeg ble kjent med sa at han ville prøve å være pengeslave. Jeg Google det og sa ok. Jeg har kjæreste og har heller liten interesse for femdoblet. Først så fikk jeg studielånet Hannes på konto og så betalte han mitt ned. Nå får jeg 9000 i måneden og må bare chatte, men det virker som han angrer på dette. Jeg tror mest dette er noe for mere dominante machodamer og ikke meg. Uansett, jeg prøvde og syntes det var greit. Noen andre med erfaringer? Anonymkode: 3da77...368
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, dame 26 her. En gutt på 19 som jeg ble kjent med sa at han ville prøve å være pengeslave. Jeg Google det og sa ok. Jeg har kjæreste og har heller liten interesse for femdoblet. Først så fikk jeg studielånet Hannes på konto og så betalte han mitt ned. Nå får jeg 9000 i måneden og må bare chatte, men det virker som han angrer på dette. Jeg tror mest dette er noe for mere dominante machodamer og ikke meg. Uansett, jeg prøvde og syntes det var greit. Noen andre med erfaringer? Anonymkode: 3da77...368 Stakkars gutt.... Anonymkode: ab21a...13c 16
Fjompen Skrevet 29. juni 2016 #3 Skrevet 29. juni 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, dame 26 her. En gutt på 19 som jeg ble kjent med sa at han ville prøve å være pengeslave. Jeg Google det og sa ok. Jeg har kjæreste og har heller liten interesse for femdoblet. Først så fikk jeg studielånet Hannes på konto og så betalte han mitt ned. Nå får jeg 9000 i måneden og må bare chatte, men det virker som han angrer på dette. Jeg tror mest dette er noe for mere dominante machodamer og ikke meg. Uansett, jeg prøvde og syntes det var greit. Noen andre med erfaringer? Anonymkode: 3da77...368 "Pengeslave" er bare et annet ord for at han kjøper din oppmerksomhet. Tenningen ligger kanskje i noen tilfeller et annet sted, men i bunn og grunn så kjøper han din dominering. (Det ligger til grunn her at du såklart skal yte en form for dominans tilbake). Om du ikke klarer å se kinket bak pengeslave-ordninger, eller kinket på at noen er deg så desperat underdanig og kan spille på det, så ser jeg egentlig ikke hva du gjør i denne situasjonen. Forøvrig er jeg i mot alt som blander inn seksualitet og penger, annet enn fiktiv/rollespill-prostitusjon, eller i ytterste tilfeller iscenesatt og trygg/samtykkende/kink-relatert reell prostitusjon, og mener at pengeslaver er vanskelig fordi du ikke med enkelhet kan skille mellom dem som har penger nok til det, og tenner på det, og dem som tror at dette er eneste måten å få levd ut subkinket sitt. Tl:DR: Slutt med det. 1
Gjest marizz Skrevet 30. juni 2016 #4 Skrevet 30. juni 2016 Jeg synes det er lit umoralskt mtp hans alder, og hans økonomiske situasjon. Greit nok om det var en med god økonomi, og som var mer moden for alderen. 5
Macro Skrevet 30. juni 2016 #5 Skrevet 30. juni 2016 Du må være et ganske råttent menneske. Vet du i hele tatt hvem du chatter med? Det kan være en ung mann som ikke har noen andre enn deg å prate med. 7
AnonymBruker Skrevet 6. april 2017 #6 Skrevet 6. april 2017 Flere erfaringer? Anonymkode: 5dc0e...516
Rotemor Skrevet 7. april 2017 #7 Skrevet 7. april 2017 Skam deg. Du har utnyttet et menneske på en grov og ondskapsfull måte. Nærmest et barn vil jeg si....ihvertfall umoden, ungt offer. 3
Gjest Alterego666 Skrevet 7. april 2017 #8 Skrevet 7. april 2017 Jeg har ikke for vane å gi konkrete råd, men her kommer ett: Slutt. Med. Det. Der!
Gjest Coolaid Skrevet 8. april 2017 #10 Skrevet 8. april 2017 På 28.6.2016 den 21.22, AnonymBruker skrev: Hei, dame 26 her. En gutt på 19 som jeg ble kjent med sa at han ville prøve å være pengeslave. Jeg Google det og sa ok. Jeg har kjæreste og har heller liten interesse for femdoblet. Først så fikk jeg studielånet Hannes på konto og så betalte han mitt ned. Nå får jeg 9000 i måneden og må bare chatte, men det virker som han angrer på dette. Jeg tror mest dette er noe for mere dominante machodamer og ikke meg. Uansett, jeg prøvde og syntes det var greit. Noen andre med erfaringer? Anonymkode: 3da77...368 Dette tror jeg ikke er sant. Dersom det er det, er du en kjip person som utnytter andre mennesker på denne måte - uansett om du ble spurt om det eller ikke. Det er lov å ha en indre moralsk rettesnor.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #11 Skrevet 31. mars 2019 Han ba om det...forholdet er over. Nei, har ikke utnyttet noen. Anonymkode: 20e0d...00c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #12 Skrevet 31. mars 2019 Nei, skammer meg ikke. Anonymkode: 20e0d...00c
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #13 Skrevet 31. mars 2019 Fikk god valuta og pulte som bare faen. Anonymkode: 20e0d...00c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå