Gå til innhold

Hvor mye betaler du i forsikring?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvor mye betaler du i forsikring på bilen din?

Hvilken bank bruker du?

Hvordan type bil har du?

Hvor langt kjører du ca. årlig?

Jeg skal min første bil, og jeg er litt nysgjerrig rundt dette :) 

Anonymkode: 3a3c2...4a4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

400 i mnd. Ford 2006-modell. Kjører ca 6000 km årlig. Har Eika :) 

Anonymkode: dbf5d...aa7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye betaler du i forsikring på bilen din?

Hvilken bank bruker du?

Hvordan type bil har du?

Hvor langt kjører du ca. årlig?

Jeg skal min første bil, og jeg er litt nysgjerrig rundt dette :) 

Anonymkode: 3a3c2...4a4

Det får du enklest svar på om du ringer et forsikringselskap og spør på en spesifikk bil. Ta gjerne og se på hva som finnes på finn.no, da bruker du regnr som du oppgir til selskapet. Da finner de veldig fort ut hva DU kommer til å betale. Her vil det komme svar i hytt og pine alt etter hvor de bor.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

To eldre japanske biler som er veldig upopulær blant ungdommen, med 70+% rabatt koster oss mellom 1800 og 2500kr i året. Det er veldig billig, synes vi selv. Begge er 2002 modeller og kjørelengden er 16000km på begge. Via DNB med full rabatt på mengde og diverse annet, med fagforeningsbonus osv.

Anonymkode: 5db89...552

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

To eldre japanske biler som er veldig upopulær blant ungdommen, med 70+% rabatt koster oss mellom 1800 og 2500kr i året. Det er veldig billig, synes vi selv. Begge er 2002 modeller og kjørelengden er 16000km på begge. Via DNB med full rabatt på mengde og diverse annet, med fagforeningsbonus osv.

Jeg har bilen på 20000 km, lavere bonus enn dere og typisk ungdomsbil med 150 hk. Hadde jeg hatt 2 stk av den hadde jeg fortsatt betalt mindre enn dere. Så det der har er dyrt.

Anonymkode: a438a...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er avhengig av relativt mange parametere så det blir helt meningsløst både å spørre om og svare på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dnb, full bonus og kasko best på en BMW 525 stasjonsvogn 2011 modell. Kjører ca 12.000 i året.  Har full kasko, veihjelp,  gratis leiebil, samt motor og drivverk garanti til bilen er 8 år.  Hadde ikke bilen vært så dyr hadde jeg valgt vanlig kasko som kosta rundt 9500 i året, men ønsket garantien på motor og drivverk. Blir også noe billigere om et år når jeg fyller 25. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bilen på 20000 km, lavere bonus enn dere og typisk ungdomsbil med 150 hk. Hadde jeg hatt 2 stk av den hadde jeg fortsatt betalt mindre enn dere. Så det der har er dyrt.

Anonymkode: a438a...f48

Interessant - så hvor mye betaler du i året, konkret? Vi har blitt ringt opp av forsikringer for å få konkurrerende tilbud flere ganger. Ingen har så langt kunne slå DNB, men jeg er selvsagt interessert i konkurrende pris og hvordan du fikk det til. Eller leste du "i måneden" istdf "i året" slik det står?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker

jeg betaler 5350 i året for en volvo v50 med 50% i bonus, bytter hver 108 dag for raskt å kunne oppnå 70% bonus.

Anonymkode: 7d444...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...