Gå til innhold

Mat i tre dager i Kr.sand Dyrepark

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ta med en vannkoker. Da kan dere ha med kokende vann på termos og beger med nudler, rett i koppen-supper- pasta og-potetmosretter. Og lettvint og lage seg noe varmt på hotelrommet hvis man blir litt 'fysen' på kvelden :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvilke butikker selger dette? Er det en pose med isbiter el.l? Hvor mye koster dette?

Anonymkode: 56e73...12d

Nesten alle dagligvarebutikker har dette nå. Poser med isbiter i frysedisken. 

Skrevet
Den Thursday, June 30, 2016 at 6.19, AnonymBruker skrev:

God mat på ikea? Særlig.. ikke på ikea Furuset i hvertfall. Fysj.

Anonymkode: e7fe8...98f

Nå har jeg aldri vært på IKEA på Furuset med jeg har vært mange ganger på Ikea I Kristiansand.  Og der synes jeg maten er helt ok. Det er ikke noen gourmet restaurant  men  det er helt ok  vanlig mat og ikke minst rimelig . Så jeg ser det som et greit alternativ for en familie på tur som trenger å spare inn på matbudsjettet. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Eller ta med vannkoker og en bøtte og varm fjordland sånn som svein i petter uteligger. 

Papptallerekner, plast kniv og gaffel og brus til barna er de mer enn happy

Anonymkode: fd4ee...d32

Skrevet

Oppe ved buffetrestauranten er det et baby/stelle/ammerom hvor alt er gratis! Tror det er nestle som sponser. Der er det smoothies, sånne youghurtbeger med fruktmos, babymat på glass, bleier, våtservietter osv. Du skal selvfølgelig ikke gå der for å hamstre, men den kresne jenta kan jo i hvertfall få seg et par smoothies før middag, så holdes energien oppe. 

Før noen kommenterer, så vet jeg at dette ikke er fullverdig måltid, men tre dager er unntaket. 

Jeg overlevde ferier i syden på kun pommes frites jeg på 80-tallet 😂😂

AnonymBruker
Skrevet
Den 29. juni 2016 at 9.24, Dorey skrev:

Bare IKKE spis hos 'Lars på brygga' i Kjuttaviga. Vi vi ble matforgiftet der forrige uke og hele familien ble slått ut.  

Da har du vel varslet mattilsynet sånn at andre slipper og bli matforgiftet? 

Anonymkode: e9428...046

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...