AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Jeg skal til Roma i juli og tenker å ta toget til Venezia og Pisa mens jeg er der. Noen som har gjort dette og har noen tips og anbefalinger? Anonymkode: 32182...9cf
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Jeg har reist mye med tog i Italia. Men jeg vet ikke hvilke type tips og anbefalinger du er ute etter? Kan likevel ihvertfall anbefale deg lyntoget på strekningen Roma-Venezia. Det er en gaske lang strekning, og selv om lyntoget koster endel mer sparer du veldig mye tid. Det ene lyntoget (Italo) drives av et privat selskap, og de har ofte tilbud på billetter. Anonymkode: 57c7f...7f7
Aviale Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Det går veldig fint å ta tog i Italia! Jeg bestilte i god tid på trenitalia.com og fikk billetter til business class på deler av turen som var like billig som vanlige billetter Nettsiden deres er veldig grei å bruke. Anbefaler også å ta lyntoget til Venezia. Disse togene går også mer på broer o.l. i landskapet, slik at man får bedre utsikt!
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Tusen takk for svar og link over her! Skal bestille via nettsiden. Gleder meg!! Anonymkode: 32182...9cf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå