AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Jeg har hatt veldig store pupper de siste årene. Jeg hadde 75dd før jeg begynte på p-piller, da gikk det etterhvert opp til 75h. Det sier seg jo selv at tyngdekraften har gjort sitt og de ikke var så veldig spretne.. Men nå har jeg sluttet på p-piller, og de har gått tilbake til normalen, men de er blitt kjempeslappe og henger omtrent ned på magen... Huden er slapp, og det er veldig mye overflødig hud. De ser rett og slett ut som bestemorpupper, eller som jeg har født 4 barn.. De er jo fortsatt store, så at de henger litt hadde jeg forventet, men syns det ser fælt ut sånn det er nå. Er det noe å gjøre med det? Eller må man gjøre det kirurgisk da? Noen andre som har samme problem? Anonymkode: 2a638...240
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 Ja. Fikk hengepupper med det samme de begynte å vokse, altså fra rundt 14 års alderen. Har valgt å ikke gjøre noe med det. Skal det rettes på, så må det til med operasjon, men det ønsker jeg ikke nå. Anonymkode: b96e3...91b
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 For å gjøre noe med størrelsen og henget må det nok kirurgi til. Er du ikke klar for det må du nesten bare smøre deg med tålmodighet og investere i godt undertøy. Har selv store og tunge bryst, noe de alltid har vært. Gleder meg til jeg er ferdig med å produsere barn slik at jeg kan få booket time hos kirurg. Har drømt om brystreduksjon og løft siden jeg var 14 år. Anonymkode: dbeab...c6d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå