AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 Vokser overleppa igår, for første gang, og fikk med litt hud. Så har sår på overleppa nå, er veldig rød og ser ikke ut! Noen tips ?? Hvor lenge vil det være sånn?? Anonymkode: 98c0f...e8f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #2 Skrevet 28. juni 2016 røyker du? Kjenner noen som gjorde det samme. Det blir litt rødt ja, og det ser ikke så pent ut, men det gror..kansje ikke voks er helt din greie. Anonymkode: 2b34a...672
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: røyker du? Kjenner noen som gjorde det samme. Det blir litt rødt ja, og det ser ikke så pent ut, men det gror..kansje ikke voks er helt din greie. Anonymkode: 2b34a...672 Nei jeg røyker ikke:p Anonymkode: 98c0f...e8f
Paeonia Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 Hva slags voks brukte du og kan den ha sittet for lenge på? Trolig vil det gro som et skrubbsår, altså kan det ta noen dager. Kanskje aloeverakrem kan være en idé? Det vil kanskje roe huden så det blir mindre rødt
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Ooooopsann, fort gjort. Husker det skjedde meg også. De røde merkene satt i en god stund, et par måneder (kan dempes med ørlitegrann foundation). Fordelen var at hårene ALDRI kom tilbake. Jeg vokset de bort for godt!! Anonymkode: ffcb9...b0d
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 4 minutter siden, StudentLise skrev: Hva slags voks brukte du og kan den ha sittet for lenge på? Trolig vil det gro som et skrubbsår, altså kan det ta noen dager. Kanskje aloeverakrem kan være en idé? Det vil kanskje roe huden så det blir mindre rødt Veet, voks til ansiktet. Noen dager? Jeg som skal vekk om 2 dager... Sitter med iskald klut på overleppe nå, i håp om at det demper det røde! Hehe Anonymkode: 98c0f...e8f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ooooopsann, fort gjort. Husker det skjedde meg også. De røde merkene satt i en god stund, et par måneder (kan dempes med ørlitegrann foundation). Fordelen var at hårene ALDRI kom tilbake. Jeg vokset de bort for godt!! Anonymkode: ffcb9...b0d Par mnd???! Oi .. Anonymkode: 98c0f...e8f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå