Gå til innhold

Vokset overleppa, dro med hud!!?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vokser overleppa igår, for første gang, og fikk med litt hud. Så har sår på overleppa nå, er veldig rød og ser ikke ut! Noen tips ?? Hvor lenge vil det være sånn??

Anonymkode: 98c0f...e8f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

røyker du?

Kjenner noen som gjorde det samme. Det blir litt rødt ja, og det ser ikke så pent ut, men det gror..kansje ikke voks er helt din greie.

Anonymkode: 2b34a...672

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

røyker du?

Kjenner noen som gjorde det samme. Det blir litt rødt ja, og det ser ikke så pent ut, men det gror..kansje ikke voks er helt din greie.

Anonymkode: 2b34a...672

Nei jeg røyker ikke:p 

Skrevet

Hva slags voks brukte du og kan den ha sittet for lenge på?

Trolig vil det gro som et skrubbsår, altså kan det ta noen dager. Kanskje aloeverakrem kan være en idé? Det vil kanskje roe huden så det blir mindre rødt :)

AnonymBruker
Skrevet

Ooooopsann, fort gjort. Husker det skjedde meg også. De røde merkene satt i en god stund, et par måneder (kan dempes med ørlitegrann foundation). Fordelen var at hårene ALDRI kom tilbake. Jeg vokset de bort for godt!!

Anonymkode: ffcb9...b0d

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, StudentLise skrev:

Hva slags voks brukte du og kan den ha sittet for lenge på?

Trolig vil det gro som et skrubbsår, altså kan det ta noen dager. Kanskje aloeverakrem kan være en idé? Det vil kanskje roe huden så det blir mindre rødt :)

Veet, voks til ansiktet. Noen dager? Jeg som skal vekk om 2 dager... Sitter med iskald klut på overleppe nå, i håp om at det demper det røde! Hehe

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ooooopsann, fort gjort. Husker det skjedde meg også. De røde merkene satt i en god stund, et par måneder (kan dempes med ørlitegrann foundation). Fordelen var at hårene ALDRI kom tilbake. Jeg vokset de bort for godt!!

Anonymkode: ffcb9...b0d

Par mnd???! Oi .. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...