Gjest Raindrops Skrevet 3. november 2016 #21 Skrevet 3. november 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Guruen" DrPhil og hans innerlommetørkle som han låner bort til alle som feller en tåre... Den påtatte "faderligheten" og opphøyingen av seg selv/familien... Måten han bjeffer ut fraser som "This is a changing day in your life!!!" "This is a safe place to talk about hard things!!!" Han er skremmende... Er noe i det blikket som ikke vekker tillit... Anonymkode: 40a9c...4aa Og smilet. Fyren er rett og slett guffen. Eller creepy som man sier på godt norsk. Haha, så et øyeblikk for meg Dr. Phil og innelommetørklet hans som en eller annen syk sitcom når jeg leste innlegget ditt en gang til, takk for latteren
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #22 Skrevet 3. november 2016 Dr Phil og Oprah er bare søppel og svada, fra ende til annen. De utnytter mennesker som har opplevd katastrofer, og enorme problemer. Bare for å lage underholdning og "god tv" Anonymkode: 0d4ce...64b 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #23 Skrevet 3. november 2016 Dr Phil var et godt program for mange år siden. Nå er det rett og slett flaut å se på, da det hele nå er blitt fryktelig kommersielt. Anonymkode: ec2a5...f37 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #24 Skrevet 3. november 2016 2 timer siden, Raindrops skrev: Og smilet. Fyren er rett og slett guffen. Eller creepy som man sier på godt norsk. Haha, så et øyeblikk for meg Dr. Phil og innelommetørklet hans som en eller annen syk sitcom når jeg leste innlegget ditt en gang til, takk for latteren Jo velbekomme, hadde mye heller sett den sitcomen enn DrPhil-show for å si det sånn!! For en klein og pompøs type!! "Værsegod mann som har blitt slept baklengs gjennom Kina i narkorus og deretter mistet kone og barn i mordbrann for så å bli satt på death row i 63 år, uskyldig dømt - her har du min velbrukte snørrfille, snyt i vei, men husk å lever den tilbake......" Anonymkode: 40a9c...4aa 8
Kara79 Skrevet 3. november 2016 #25 Skrevet 3. november 2016 For noen år siden fikk han ei jente som nærmest var døden nær av anorexia til å komme ut på scenen i svært lite klær... da mistet han all respekt..fysj 4
Gjest Raindrops Skrevet 3. november 2016 #26 Skrevet 3. november 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jo velbekomme, hadde mye heller sett den sitcomen enn DrPhil-show for å si det sånn!! For en klein og pompøs type!! "Værsegod mann som har blitt slept baklengs gjennom Kina i narkorus og deretter mistet kone og barn i mordbrann for så å bli satt på death row i 63 år, uskyldig dømt - her har du min velbrukte snørrfille, snyt i vei, men husk å lever den tilbake......" Anonymkode: 40a9c...4aa Jeg dør
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #27 Skrevet 3. november 2016 8 minutter siden, Raindrops skrev: Jeg dør Ja - han er ikke sann...!!!! <-- Dr.Phil Anonymkode: 40a9c...4aa 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #28 Skrevet 4. november 2016 Jeg så av og til på programmet for noen år siden og la merke til at når han hadde eksperter som gjester så fikk de nesten ikke komme til orde. Hvorfor i huleste inviterte han dem når han bare skulle prate og prate og prate selv? Det var særlig en som var spesialist på et tema som interesserte meg veldig, men han fikk knapt si et ord om spesialfeltet sitt. Dr. Phil måtte selvsagt lire av seg alle selvfølgelighetene han kunne om temaet og det var ikke stort, men bable i vei, det måtte han. Han skjermer heller ikke barna til de som er med i programmet, husker et program hvor foreldrene kranglet veldig om et eller annet. Barna ble filmet gjentatte ganger, det var ikke snakk om noe personvern der nei. Programmet ble vel ikke dramatisk nok uten og penger i kassen er viktigst selvfølgelig. Anonymkode: 0d3c4...1af 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2016 #29 Skrevet 4. november 2016 På Thursday, November 03, 2016 den 18.35, AnonymBruker skrev: Dr Phil og Oprah er bare søppel og svada, fra ende til annen. De utnytter mennesker som har opplevd katastrofer, og enorme problemer. Bare for å lage underholdning og "god tv" Anonymkode: 0d4ce...64b Hvordan utnytter de gjestene sine? De har selv valgt å bli med på programmet? Anonymkode: ce8d9...4fe
Gjest Black Amethyst Skrevet 11. november 2016 #30 Skrevet 11. november 2016 Jeg pleide å se mye på dette tidligere, og da virket han som en forståelsesfull og dyktig rådgiver. Men jeg har ikke sett på Dr. Phil på lang tid nå så jeg vet ikke hvordan det har forandret seg siden den gang. Jeg har tittet litt innom av og til på noen av tv seriene hans men har da mistet fort interessen etter kort tid.
Gjest made4u Skrevet 11. november 2016 #32 Skrevet 11. november 2016 Meningsløst program-konsept rett og slett, min siste eks underholdt seg selv tidvis med dette programmet, det var en uattraktiv egenskap ved henne. Men for all del, totalt sett var hun ei dame med mange kvaliteter så jeg respekterer hennes personlighet. Alle har vi våre attraktive og uattraktive sider, ikke alt jeg ser på TV er like meningsfylt heller, som min avhengighet til f.eks. farmen som jeg ikke klarer å la være å følge med på.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå