Gjest insta72 Skrevet 28. juni 2016 #1 Skrevet 28. juni 2016 (endret) Sitter å ser på en episode med dr. Phil. Kjenner jeg faktisk blir irritert på han. Synes han er dobbel moralisk. Å utrolig sikker på at alt han sier er rett. Og alt blir så feil. Men kan si at de som sitter i stolen eder er ikke mye bedre heller. Er det bare meg som tar helt feil. Eller er han så irrterende som han virker. Endret 28. juni 2016 av insta72 Skrive leif
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #3 Skrevet 28. juni 2016 Han er underholdende. Men kan ikke tenke meg at en flink terapeaut driver på slik som han. Han gjør jo ofte narr av gjestene og er sarkastisk og greier. Men funker som talk show Anonymkode: c4d84...b37 8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4 Skrevet 28. juni 2016 8 minutter siden, insta72 skrev: Sitter å ser på en episode med dr. Phil. Kjenner jeg faktisk blir irritert på han. Synes han er dobbel moralisk. Å utrolig sikker på at alt han sier er rett. Og alt blir så feil. Men kan si at de som sitter i stolen eder er ikke mye bedre heller. Er det bare meg som tar helt feil. Eller er han så irrterende som han virker. Enig. Jeg likte programmet hans før, men han har endret seg. Anonymkode: ec2a5...f37 4
FayFerner Skrevet 28. juni 2016 #5 Skrevet 28. juni 2016 Å Gud, han sprenger irritasjonsbarometeret mitt, klarer ikke å se på lenge av gangen, må zappe zappe videre. Han er så falsk, og da snakker jeg ikke bare om det klaprende gebisset hans... Husker han forsøkte å utnytte Britney Spears på det groveste da hun fikk det mentale sammenbruddet sitt for noen år tilbake. 6
Wenda Skrevet 28. juni 2016 #6 Skrevet 28. juni 2016 Så litt på det før, men jeg takler han ikke lengre. Det har blitt alt for amerikansk liksom hvor alt skal være så sjokkerende, og han gjør narr av gjestene sine, han avbryter dem på en ekstremt uhøflig måte, og når gjestene vil si ham imot så blir de enda mer latterliggjort. 8
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #7 Skrevet 28. juni 2016 Velkommen etter, sier nå jeg! Jeg har egentlig aldri likt det tulle-programmet hans, og jeg fatter ikke hvorfor så mange nærmest dyrker ham som en slags Messias eller noe. Han utnytter folk som har behov for råd og hjelp, eller befinner seg i sårbare situasjoner - og så prøver han å lage TV av dette.... Anonymkode: 01916...513 4
Tigerstaden Skrevet 28. juni 2016 #8 Skrevet 28. juni 2016 Jeg har hørt av en venninne som bor i USA at dr. Phil, og mange andre typer show som ligner, bare er "staget," men vet ikke om det er sant.. Hun nevnte også type Idol, at plateselskapet velger hvem som vinner, og så videre. 1
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #9 Skrevet 28. juni 2016 3 minutter siden, Tigerstaden skrev: Jeg har hørt av en venninne som bor i USA at dr. Phil, og mange andre typer show som ligner, bare er "staget," men vet ikke om det er sant.. Hun nevnte også type Idol, at plateselskapet velger hvem som vinner, og så videre. Trodde du virkelig at "reality-show" alltid filmer virkeligheten? Anonymkode: 01916...513 7
Tigerstaden Skrevet 28. juni 2016 #10 Skrevet 28. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Trodde du virkelig at "reality-show" alltid filmer virkeligheten? Anonymkode: 01916...513 JAAA! jeg er så blond og dum 4
Darkannie Skrevet 29. juni 2016 #11 Skrevet 29. juni 2016 Før tok han opp ekte problemer, med ekte folk og ga ekte råd. Nå er showet hans blitt sensasjons-journalistikk, og for det meste svada. 4
Linnpinn9 Skrevet 29. juni 2016 #12 Skrevet 29. juni 2016 2 timer siden, Darkannie skrev: Før tok han opp ekte problemer, med ekte folk og ga ekte råd. Nå er showet hans blitt sensasjons-journalistikk, og for det meste svada. Enig. Savner gamle Dr Phil jeg. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #13 Skrevet 3. november 2016 DrPhil fremstår korrupt og med agendaer som ikke tåler dagens lys. Måten han fremmer sin kone og sine barn på, som om de er idealet for all verdens familier..... Og halvparten av programmene er reklame for enten bøker/produkter som hans tvilsomme kontakter ønsker å selge, men først og fremst hans egne bøker eller organisasjoner.... "Takk til deg, gjest som har vært innesperret i en skittentøysdunk hele barndommen og deretter svindlet av narkomane prester og nå lider av gedigne sinnslidelser, og over til boken min HVORDAN GÅ NED 100 KILO PÅ 100 DAGER!!" Anonymkode: 40a9c...4aa 14
Gjest Eugene Onegin Skrevet 3. november 2016 #14 Skrevet 3. november 2016 Han er en hykler av største rang.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. november 2016 #15 Skrevet 3. november 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Gjest Raindrops Skrevet 3. november 2016 #16 Skrevet 3. november 2016 (endret) På 28.6.2016 den 11.38, Wenda skrev: Så litt på det før, men jeg takler han ikke lengre. Det har blitt alt for amerikansk liksom hvor alt skal være så sjokkerende, og han gjør narr av gjestene sine, han avbryter dem på en ekstremt uhøflig måte, og når gjestene vil si ham imot så blir de enda mer latterliggjort. Signerer denne. Jeg synes han er en kjempekuk for å si det rett ut, men det har jeg vel egentlig alltid ment. Vrir på det folk sier for billige poeng og er generelt så full av hersketeknikker at jeg hadde meldt i fra om jeg møtte han som pasient. "I'm just a simple southern boy. blablabla". Bitch please. Endret 3. november 2016 av Raindrops
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #17 Skrevet 3. november 2016 2 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Har ikke ord for hva jeg mener om han. Han gjør jo ingenting. Han kommer med sine meninger, og som han mener er riktige. Ellers så sitter han der å dømmer folk. Sender de avgårde til spesialister, men gjør han noe selv? Eh nei. Han bare sitter der og nikker, stiller spørsmål som mannen i gaten kan gjøre. Han må jo bare nevne en av sine 347 bøker han har skrevet, hver bidige episode. Ja eller for å reklamere for kona's prosjekter, og hun er enda verre. Det verste mer Phil er kona hans, hun er ei lita pyntedukke som snylter på mannens suksess. Ingen ser på Dr.Phil på grunn av han, eller hans kunnskap. Folk ser på dr. phil for å høre gjestenes historier. Så han er faktisk totalt ubrukelig og unødvendig. Han var mer ekte i starten av karieren. Men nå er han bare en pyntegjenstander som sitter der å nikker og lirer utav seg råd og svada. For så å reklame for det ene og det andre i løpet av sendingen. Enig, det er den oppfatningen jeg også har.. Og lar meg sjokkere over at folk ønsker å ta råd fra denne kvakksalveren... Alt han foretar seg er så gjennomskuelig at det bare blir pinlig... Lager et helt program om en dame som ikke har lyst til å bli synlig gammel og sender henne til dermatolog hvor selvfølgelig konen Robin er med og lager fjas og kaklelyder på sidelinjen.. Snakker om kremer og serum i hytt og pine og lovpriser produkter opp i skyene.. Så er kvinnen i studio med Phil og Robin og hun "har fått et nytt liv" takket være denne kremen.. Hun ser nøyaktig like rynkete ut i mine øyne.. Og Robin skyter inn at denne kremen også har reddet hennes eget ungdommelige utseende... Nei du det er det plastiske operasjoner som har... Jeg lar meg fascinere over det imperiet de har klart å bygge på falskhet og fjas.... Anonymkode: 40a9c...4aa 7
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 3. november 2016 #18 Skrevet 3. november 2016 (endret) AnonymBruker skrev (På 3.11.2016 den 17.21): Enig, det er den oppfatningen jeg også har.. Og lar meg sjokkere over at folk ønsker å ta råd fra denne kvakksalveren... Alt han foretar seg er så gjennomskuelig at det bare blir pinlig... Lager et helt program om en dame som ikke har lyst til å bli synlig gammel og sender henne til dermatolog hvor selvfølgelig konen Robin er med og lager fjas og kaklelyder på sidelinjen.. Snakker om kremer og serum i hytt og pine og lovpriser produkter opp i skyene.. Så er kvinnen i studio med Phil og Robin og hun "har fått et nytt liv" takket være denne kremen.. Hun ser nøyaktig like rynkete ut i mine øyne.. Og Robin skyter inn at denne kremen også har reddet hennes eget ungdommelige utseende... Nei du det er det plastiske operasjoner som har... Jeg lar meg fascinere over det imperiet de har klart å bygge på falskhet og fjas.... Anonymkode: 40a9c...4aa Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Sh999 Skrevet 3. november 2016 #19 Skrevet 3. november 2016 Jeg har sett mye på Dr Phil, og det er MYE jeg reagerer på for og si det sånn! Han fremstiller seg selv som et orakel , men sånn jeg ser det har han mye feil mtp hvordan han snakker med folk! Nedlatende og prøver og være morsom på andre sin bekostning! Tror han er en maktsyk egoist og flink og manipulere/snakke for seg! 5
AnonymBruker Skrevet 3. november 2016 #20 Skrevet 3. november 2016 "Guruen" DrPhil og hans innerlommetørkle som han låner bort til alle som feller en tåre... Den påtatte "faderligheten" og opphøyingen av seg selv/familien... Måten han bjeffer ut fraser som "This is a changing day in your life!!!" "This is a safe place to talk about hard things!!!" Han er skremmende... Er noe i det blikket som ikke vekker tillit... Anonymkode: 40a9c...4aa 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå