smilepia Skrevet 5. november 2004 #1 Skrevet 5. november 2004 Er midt inne i planleggingen og tanker rundt selve festen har begynnt å snike seg inn... Vi kommer begge fra lite taletrengte familier, og vet derfor at det sannsynligvis blir få taler i vårt bryllup. (bare forloverene regner vi med) Det er helt greit det, synes ikke man skal tvinge folk til å holde tale bare pga tradisjon. Men i tillegg tror jeg heller ikke vi kommer til å forberede noen sanger til underveis i middagen. Min kjære synes ikke noe om det, og jeg har for dårlig fantasi til å finne på noe på egen hånd. Så da lurer jeg veldig på om noen her kanskje har idèer til hvordan man ellers kan underholde selskapet? -Smilepia-
Systo Skrevet 5. november 2004 #2 Skrevet 5. november 2004 Vi og kommer fra lite taletrengte familier. Viseverten vår spiller i teater, noe en av de andre gjesten oxo gjør. Så vi håper på litt latter via sketsjer!
~sikka~ Skrevet 5. november 2004 #3 Skrevet 5. november 2004 Bildefremvisning med litt musikk i bakgrunnen er alltid gøy. Få noen til å sette sammen en dvd med en liten film av dere som vokser opp. en sånn 5-minutters greie eller no sånt :D
Gjest piarina (ikke innlogget) Skrevet 5. november 2004 #4 Skrevet 5. november 2004 Noen av gjestene våre hadde ordnet prosjektor, og viste frem bilder av oss, ting vi hadde opplevd sammen etc. Nesten som lysbildeshow, til musikk. Ble stor suksess.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå