AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Jeg og kjæresten min skal ta en langhelg i Danmark i August. Vi begge jobber torsdagen, så vi planlegger å dra fra osloområdet på ettermiddagen på torsdag. Vi tenker å kjøre til Sønderborg og bo på en kro eller lignende. Så har jeg noen spørsmål. I følge googlemaps så tar det rundt 9 timer å kjøre, er det greit å sjekke inn så sent? Sånn mellom 00-02? Eller er det best om vi bare drar grytidlig fredagsmorgen? Vi vil jo gjerne ha mest ut av den lille ferien vi har. Og har dere vært i Sønderborg? Vi tenkte det er et fint sted siden kjæresten vil gjerne innom Flensburg og jeg vil helst oppleve litt sjøliv. Gjerne tips meg om overnattingsteder eller andre steder som ikke ligger så langt unna tyskegrensen. Takk for alle svar! =) Anonymkode: 268f3...e54
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Flensburg er en koselig liten by. Dere kan jo kjøre rett dit og ta helga der. Anonymkode: 0400b...c33 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Vi var der i fjor, men syntes at det holdt med en dagstur Anonymkode: 268f3...e54
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå