AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Jeg prøvde tampong for første gang i dag, fordi jeg tidligere bare har følt meg komfortabel med å bruke bind. Problemet er at jeg får den ikke inn?! Tar den sånn 2 cm inn og så stopper det. Det svir i tillegg. (Bruker den minste størrelsen i o.b) er 22 år og jomfru. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 09de5...fc4
Gjest Tamsi Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Prøv å vinkle den unaturlig langt bakover. De første gangene hjalp det å ligge på rygg, det tok lang tid før jeg fikk det til selv.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøvde tampong for første gang i dag, fordi jeg tidligere bare har følt meg komfortabel med å bruke bind. Problemet er at jeg får den ikke inn?! Tar den sånn 2 cm inn og så stopper det. Det svir i tillegg. (Bruker den minste størrelsen i o.b) er 22 år og jomfru. Hvordan gjør dere det? Anonymkode: 09de5...fc4 Jeg hadde det slik også da jeg var yngre. Og ene gangen jeg fikk det til lå den skjevt inni.. og je fikk panikk ogville dra den ut, men den satt fast følte jeg, og jeg la meg i badekaret for å bløte opp og dro den ut hehe :D heldigvis går det bedre. Du må passe på å slappe helt av, bøy deg på en måte som får skjeden i en vinkel som er lett å komme til. Bruk ene hånden til å skille kjønnsleppene, og så kan du føre den inn, om du er tørr, kan det hjelpe å smøre med glidemiddel. For nybegynnere, er det best med Tampax, den har innføringshylse, slik at det er lettere å få den riktig inn. Det føles også litt mer renslig, da man slipper å være i kontakt med kjønnslippene som kanskje er blodige.... Anonymkode: 579f4...eab
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå