Deterbaremegja Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Hei! Jeg skal på badeferie snart, men skal få mensen dagen vi drar!... Lurer på om det går ann å 'glemme' en P-pille i dag feks og 'glemme' en pille i neste uke så jeg får forskyver mensen 2 dager? Jeg bruker pillene bare for menssmerter, så trenger ikke bekymre meg for graviditet.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Det er ikke slik det fungerer, nei. Da hadde jeg heller begynt rett på nytt brett, og brukt det i en ukes tid, for deretter å begynne på sukkerpillene/pillefri uke og få mensen da. Anonymkode: 4ee6f...280
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Hopp over pillefri uke og start nytt på rett brett. Da får du ikke mensen. Gjør dette selv og har mensen maks 4 ganger i året. Helt ufarlig! Anonymkode: edc57...62d
Deterbaremegja Skrevet 27. juni 2016 Forfatter #4 Skrevet 27. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hopp over pillefri uke og start nytt på rett brett. Da får du ikke mensen. Gjør dette selv og har mensen maks 4 ganger i året. Helt ufarlig! Anonymkode: edc57...62d Forje gang jeg gikk rett på nytt brett fikk jeg så kraftige mens smerter når jeg fikk mens igjen at jeg ble sendt til sykehus, så er veldig i tvil om å gjøre det igjen.. :s
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 5 timer siden, Deterbaremegja skrev: Forje gang jeg gikk rett på nytt brett fikk jeg så kraftige mens smerter når jeg fikk mens igjen at jeg ble sendt til sykehus, så er veldig i tvil om å gjøre det igjen.. :s Da bør du kanskje rådføre deg med lege om hva du skal gjøre for å utsette mensen. Du kan jo få slike piller som er ment til det. Anonymkode: d9d2a...a1c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå