Gå til innhold

Utsette mensen 2 dager?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal på badeferie snart, men skal få mensen dagen vi drar!... Lurer på om det går ann å 'glemme' en P-pille i dag feks og 'glemme' en pille i neste uke så jeg får forskyver mensen 2 dager? Jeg bruker pillene bare for menssmerter, så trenger ikke bekymre meg for graviditet. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke slik det fungerer, nei. Da hadde jeg heller begynt rett på nytt brett, og brukt det i en ukes tid, for deretter å begynne på sukkerpillene/pillefri uke og få mensen da.

Anonymkode: 4ee6f...280

AnonymBruker
Skrevet

Hopp over pillefri uke og start nytt på rett brett. Da får du ikke mensen. Gjør dette selv og har mensen maks 4 ganger i året. Helt ufarlig! 

Anonymkode: edc57...62d

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hopp over pillefri uke og start nytt på rett brett. Da får du ikke mensen. Gjør dette selv og har mensen maks 4 ganger i året. Helt ufarlig! 

Anonymkode: edc57...62d

Forje gang jeg gikk rett på nytt brett fikk jeg så kraftige mens smerter når jeg fikk mens igjen at jeg ble sendt til sykehus, så er veldig i tvil om å gjøre det igjen.. :s

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Deterbaremegja skrev:

Forje gang jeg gikk rett på nytt brett fikk jeg så kraftige mens smerter når jeg fikk mens igjen at jeg ble sendt til sykehus, så er veldig i tvil om å gjøre det igjen.. :s

Da bør du kanskje rådføre deg med lege om hva du skal gjøre for å utsette mensen. Du kan jo få slike piller som er ment til det. 

Anonymkode: d9d2a...a1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...