AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 Jeg har et flere år langt bekjentskap bak meg,med en mann som har behandlet meg ganske dårlig.Det har vært mange avlyste dater og dårlig oppførsel fra hans side.Den ene dagen elsket han meg - dagen etter var han borte vekk og jeg hørte ingenting fra han på kanskje 4-5 uker.Om jeg prøvde å kontakte han ignorerer han meg totalt,samtidig som jeg kunne se han flørte med andre damer på fbook.Slik pågikk det i lang tid, alt for lenge.Han hadde også en veldig skarp tunge og kunne si stygge og smakløse ting.f.eks.at han ville drepe kjæledyret mitt,at middagen jeg laget til han smakte dritt,osv..Jeg har vært veldig langt nede psykisk pga alt dette,og slitt med å komme meg bort fra han og klare å date andre.Det har vært en tung prosess,men jeg føler meg fri fra denne "hekten" nå. For noen uker siden bestemte jeg meg for å begynne å date igjen.Har møtt en trivelig fyr,og ting ser lovende ut så langt. I går fikk jeg en sms fra han jeg har kjent i 4 år,der han skrev: -"Regner med du har møtt en ny".(Han pleier å "fiske" etter info på denne måten de gangene han ikke har hatt kontakt med meg på lenge). Jeg svarte som sant var at ja det hadde jeg.Uten å utdype noe mer. Jeg fikk først svaret: - "Ok.Lykke til".Men deretter skrev han: -"Men jeg vet du alltid vil tenke på meg". Hva mener han med den siste meldingen? Prøver han å psyke meg ned? Jeg har hittil ikke svart.Føler det kan være best å drite i det,men på den annen side frister det å sende han et sarkastisk svar.. Hva ville dere svart? Anonymkode: 76129...4f8
Gjest Sly Skrevet 27. juni 2016 #2 Skrevet 27. juni 2016 Jeg hadde ikke svart i det hele tatt. Hvorfor skal du tolke dette og sende et svar når han behandlet deg dårlig og du har funnet en ny? Han spør jo ikke om noe, heller, så det ikke noe å svare på. Bare slett meldingen og glem hele fyren.
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 "Hvis det får deg til å sove bedre om nettene, så..." hadde jeg svart Anonymkode: f1b99...d2c 2
Ralu Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Ikke svar! Det beste er å bare overse han helt, så gir han seg til slutt. 7
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #5 Skrevet 27. juni 2016 Skriv som sant er, at du har bedre ting å tenke på. Anonymkode: fcd06...ce5 1
Hjärtat Skrevet 27. juni 2016 #6 Skrevet 27. juni 2016 Han prøver, som du skriver, å psyke deg ned. Ikke svar han, kutt han ut i livet ditt. Kutt all kontakt, slett han fra fb og slett nummeret hans. Virker ikke som han har tilført deg noe som helst godt, og det vil han garantert ikke gjøre i fremtiden heller. Bruk tiden din på mennesker som gir deg noe godt, ikke sånne manipulerende drittsekker som han. Kos deg med han nye, lykke til:-) 3
Dina86 Skrevet 27. juni 2016 #7 Skrevet 27. juni 2016 Overse meldinga og slett og blokkér han hvis du har han på fb eller andre steder! Fjern han helt fra livet ditt. Nyt at du er kvitt han og bruk tida på han nye og andre interesser. Han vil bare holde deg hekta... Lykke til! 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #8 Skrevet 27. juni 2016 Han der må du holde deg langt unna. Han kan umulig være frisk. Blokker han over hele fjøla. Anonymkode: 6b40b...d69 3
Sulosi Skrevet 27. juni 2016 #10 Skrevet 27. juni 2016 For en syk ting å gjøre. Slett hele fyren fra telefonen og alt som er, han har virkelig ingen gode følelser for andre enn seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #11 Skrevet 27. juni 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han der må du holde deg langt unna. Han kan umulig være frisk. Blokker han over hele fjøla. Anonymkode: 6b40b...d69 Han har slitt mye med psyken og har problemer med rus.Jeg ønsker å brenne alle broer.Men Helt ærlig er jeg litt redd hvordan han vil reagere om jeg sletter/blokkerer han fra fbook.Han vet hvor jeg bor og jeg selv om jeg har vært hektet på han,så tror jeg han har vært hekta på meg og om du skjønner?Og at han ikke vil like det å miste "kontroll". ts Anonymkode: 76129...4f8
Sulosi Skrevet 27. juni 2016 #12 Skrevet 27. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Han har slitt mye med psyken og har problemer med rus.Jeg ønsker å brenne alle broer.Men Helt ærlig er jeg litt redd hvordan han vil reagere om jeg sletter/blokkerer han fra fbook.Han vet hvor jeg bor og jeg selv om jeg har vært hektet på han,så tror jeg han har vært hekta på meg og om du skjønner?Og at han ikke vil like det å miste "kontroll". ts Anonymkode: 76129...4f8 Hvorfor skal du bry deg om han? Hva godt har han gjort for deg siden du skal tåle å bli behandlet som dritt? Han har ingen hekt på andre enn selg selv. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #13 Skrevet 27. juni 2016 1 minutt siden, Sulosi skrev: Hvorfor skal du bry deg om han? Hva godt har han gjort for deg siden du skal tåle å bli behandlet som dritt? Han har ingen hekt på andre enn selg selv. Jeg bryr meg ikke om han.Jeg er redd han,og har en ekkel følelse av at han vil prøve å hevne seg på en eller annen måte. Anonymkode: 76129...4f8
Beach Skrevet 27. juni 2016 #14 Skrevet 27. juni 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke om han.Jeg er redd han,og har en ekkel følelse av at han vil prøve å hevne seg på en eller annen måte. Anonymkode: 76129...4f8 Javel, men gjør han det får du gå til politiet. Bokstavelig talt. Jeg ville slettet han fra alle sosiale medier, og definitivt ikke svart på meldingen han skrev. Ved å svare videre gir du signaler om at du fremdeles bryr deg, og det liker han. Ikke vær svak nå. Du skylder ikke han noe som helst. 1
Sulosi Skrevet 27. juni 2016 #15 Skrevet 27. juni 2016 12 minutter siden, Beach skrev: Javel, men gjør han det får du gå til politiet. Bokstavelig talt. Jeg ville slettet han fra alle sosiale medier, og definitivt ikke svart på meldingen han skrev. Ved å svare videre gir du signaler om at du fremdeles bryr deg, og det liker han. Ikke vær svak nå. Du skylder ikke han noe som helst. Enig. Jeg tror ikke han tør å gjøre noe, han vil du skal tro det for å holde på deg men når han forstår at han ikke betyr noe lengre stikker han. 1
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #16 Skrevet 27. juni 2016 11 timer siden, Sulosi skrev: Enig. Jeg tror ikke han tør å gjøre noe, han vil du skal tro det for å holde på deg men når han forstår at han ikke betyr noe lengre stikker han. Ja håper du har rett. Anonymkode: 76129...4f8
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #17 Skrevet 27. juni 2016 Velkommen tilbake. Anonymkode: 2522b...b31
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2016 #18 Skrevet 27. juni 2016 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen tilbake. Anonymkode: 2522b...b31 Ja tusen takk for det du So what? Anonymkode: 76129...4f8
Gjest Tutte Skrevet 27. juni 2016 #19 Skrevet 27. juni 2016 Må skrive som flere andre her, ikke svar han i det hele tatt. Ikke la han psyke deg ut mer nå, og ikke bruk mer tanker og krefter på en som har behandlet deg så dårlig. Skyv denne hekten du har hatt langt unna og bruk heller energien på han nye.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå