Heimittnavnerelise Skrevet 27. juni 2016 #1 Skrevet 27. juni 2016 (endret) Hei, jeg skal reise til Spania den 12 juli. Heldige meg får mensen den 17:( Jeg skal være der i 14 dager og mensen min varer i fem dager. jeg fant ut at det er en tablett som kan forsinke mensen? Primolut N? HAr noen her erfaringer med den/bivirkninger? Hva er aldersgrensen? HVor lenge utsetter den mensen? Takk for svar. Ville vært utrolig hvis mensen kunne vært borte en stund når jeg reiser på badeferie.... Endret 27. juni 2016 av Heimittnavnerelise
Heimittnavnerelise Skrevet 27. juni 2016 Forfatter #2 Skrevet 27. juni 2016 12 minutter siden, Heimittnavnerelise skrev: Hei, jeg skal reise til Spania den 12 juli. Heldige meg får mensen den 17:( Jeg skal være der i 14 dager og mensen min varer i fem dager. jeg fant ut at det er en tablett som kan forsinke mensen? Primolut N? HAr noen her erfaringer med den/bivirkninger? Hva er aldersgrensen? HVor lenge utsetter den mensen? Takk for svar. Ville vært utrolig hvis mensen kunne vært borte en stund når jeg reiser på badeferie.... ingen som vet?
Ferny Skrevet 27. juni 2016 #3 Skrevet 27. juni 2016 Har god erfaring med Primolut, men de er på resept, så du må snakke med legen din. Ellers er jo p-piller også greie til å regulere/utsette mensen, men det er kanskje ikke aktuelt med prevensjon ennå. Men snakk med legen. Og ville bestilt time raskt - leger tar også ferie...
Monky6 Skrevet 27. juni 2016 #4 Skrevet 27. juni 2016 Det funker, jeg ble ekstremt hormonell av de, så ble enige med omgivelsene at neste gang blirre mensen istedet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå